Δρομολόγια Olympic Air

Εφυγε με 38 επιβατες και οχι 10 οπως γραφτηκε.
Για το αεροσκαφος αυτο ειναι μια χαρα μιας και με 30 επιβατες βγαζει τα λεφτα του.
Επισης μην ξεχναμε οτι ειναι πρωτη πτηση στο συγκεκριμενο δρομολογιο και σε δυσκολη περιοδο.
 
@spotterakis

Αντε ίσως ξανά και IST, αλλά χλωμό το βλεπω να τα βάλουν με την υπερδύναμη ΤΗΥ και με Ντασάκι όταν η ΤΗΥ σε πάει με Α-319/320/738..

Νομίζω οτι αυτός που έχει να φοβάται στο συγκεκριμένο δρομμολόγιο είναι η THY. Σίγουρα υπερβολικό αυτό που λέω,μιας και οι γείτωνες δεν έχουν και τόση ανάγκη τα χρήματα,όπως φαίνεται...Το λέω όμως από την άποψη οτι οι Έλληνες θα προτιμούσαν να πετάξουν με "Ολυμπιακή" παρά με Turkish. Η ώρα πτήσης δεν είναι μεγάλη για να έχει τόσο σοβαρό πλεονέκτημα από πλευράς άνεσης η ΤΗΥ...Με βολικές ημέρες και ώρες (π.χ. Παρασκευή-Κυριακή απόγευμα και κάποια/ες καθημερινές), καλό service και το κυριότερο καλές τιμές, οι θέσεις του Q400 θα φεύγουν σχετικά εύκολα...Μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για έναν προορισμό με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από ελληνικής πλευράς...Την ΤΗΥ θα την προτιμούν όσοι πετούν προς κάποιο άλλο προορισμό μέσω ΙST...Πόσοι πια θα είναι αυτοί;; Μιλάω μόνο για το ελληνικό κοινό που γνωρίζω περίπου πώς βλέπει τα πράγματα...

Η Οlympic Air έχει ένα αεροσκάφος που σε τέτοια δρομμολόγια είναι "μανούλα"...Αρκεί να το εκμεταλευτεί σωστά...Που επιβάλεται να το κάνει αν θέλει να μεγαλώσει έστω και ως regional βαλκανική εταιρεία...


@lydiagr01

Για το αεροσκαφος αυτο ειναι μια χαρα μιας και με 30 επιβατες βγαζει τα λεφτα του.

Θυμάμαι οτι κάπου το έχω ξαναδιαβάσει αυτό...Γενικά είναι μία πολλή χονδροειδής εκτίμηση...Σίγουρα είναι ένα αεροσκάφος-"όπλο" και ίσως κάποιες φορές να ισχύει αυτό που λες,αλλά πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το "Ιt depends..."
 
lydiagr01":1gu71lxz said:
Εφυγε με 38 επιβατες και οχι 10 οπως γραφτηκε.
Για το αεροσκαφος αυτο ειναι μια χαρα μιας και με 30 επιβατες βγαζει τα λεφτα του.
Επισης μην ξεχναμε οτι ειναι πρωτη πτηση στο συγκεκριμενο δρομολογιο και σε δυσκολη περιοδο.

Με 30 επιβάτες ένα Q400 δεν βγάζει τα χρήματα του για ένα δρομολόγιο με flight time 65 λεπτά. Απλά για πρώτο δρομολόγιο καλά πήγε.

Ο χρόνος θα δείξει κατα πόσο επικερδές θα είναι το δρομολόγιο αυτό .... Όπου να ναι η ΟΑ θα ανακοινώσει και την σύνδεση (ξανά) ΙΟΑ - ΤΙΑ - ΙΟΑ :twisted: :twisted:

Όσο για το IST - SKG - IST έχεις απόλυτα δίκιο φίλε tasos-SMI ένα q400 είναι ότι πρέπει.... αλλά μην ξεχνάμε οτι η ΤΚ ποντάρει και στα connections τα οποία είναι αρκετά ....... (εκεί βασίζονται πολλές εταιρείες)
 
Ναι περίπου το 40-50% των επιβατών στο δρομολόγιο ειναι τράνζιτ διότι εξυπηρετεί τους μετανάστες απο Ρωσία,Γεωργία, όλα τα -σταν, Μ.Ανατολή και σύντομα μας βλεπω και για Ν.Υόρκη αντί για την DL... :D Όταν βελτιωθούν οι συνχότητες και τα ωράρια πτήσεων θα έχουμε και επιβατικό κοινό από Ασία..
Πάντως εάν οι τιμές με ΟΑ είναι ίδιες με ΤΚ γιατί να προτιμήσω το Dash και όχι το 738;Και δεν νομίζω ότι στο σερβις υστερεί η ΤΚ,ισα ισα...
 
@Greg.CHQ
Με 30 επιβάτες ένα Q400 δεν βγάζει τα χρήματα του για ένα δρομολόγιο με flight time 65 λεπτά.

Όπως είπα και παραπάνω Γρηγόρη, it depends...Στο συγκερκιμένο δρομμολόγιο και με αυτή την τιμή εισητηρίου,είναι πολύ πιθανό να ισχύει αυτό που είπε η lydiagr01! Το οτι μπορεί να ισχύει (πάνω-κάτω) στην προκειμένη περίπτωση,δεν σημαίνει οτι μπορούμε να τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι,να το υπεραπλουστεύουμε και να λέμε "θέλει τόσα κεφάλια για να βγάλει τα λεφτά του". Εκεί βρίσκεται η διαφωνία μου στο σχόλιο που έκανε η lydiagr01. Μπορεί να βγάλει τα λεφτά του και στα 20 άτομα,μπορεί να τα βγάλει και στα 50.
Εξαρτάται...

@spotterakis
Ναι περίπου το 40-50% των επιβατών στο δρομολόγιο ειναι τράνζιτ

Oπότε στόχος της Olympic Air θα είναι να κλέψει ένα κομμάτι απ'το υπόλοιπο 50-60% που φτάνει μέχρι IST...

Πάντως εάν οι τιμές με ΟΑ είναι ίδιες με ΤΚ γιατί να προτιμήσω το Dash και όχι το 738;

Νομίζω οτι η πλειοψηφία των Ελλήνων θα προτιμήσει την "Ολυμπιακή" ακόμα και στην ίδια τιμή εισητηρίου...Επειδή όμως δεν κόβω και το κεφάλι μου γι'αυτό που λέω,στο προηγούμενο post μου είπα " και το κυριότερο καλές τιμές "...Αν το πηγαίνεις τελείως αεροπορικά πάντως,εγώ θα προτιμούσα turboprop! :mrgreen:

Και δεν νομίζω ότι στο σερβις υστερεί η ΤΚ,ισα ισα...

Το οτι η ΟΑir θα πρέπει να έχει καλό service δεν σημαίνει οτι έχει κακό η ΤΗΥ! Aλλά οτι πρέπει ο επιβάτης να μένει (το λιγότερο) ευχαριστημένος που έδωσε τα λεφτά του εκεί...

Πάντως το σημαντικότερο νομίζω, είναι οτι η πλειοψηφία των επιβατών, που δεν ασχολείται με αεροπορικά θέματα, αν πάρει αυτά που πρέπει σε ώρες δρομμολογίου/τιμή/service θα προτιμήσει αυτόν που του τα προσφέρει και δεν θα ασχοληθεί καθόλου με τα κινέζικα γι'αυτόν Dash-738-A319...
 
Αγαπητέ φίλε tasos-SMI
Σε μία αεροπορική εταιρία (σοβαρή τουλάχιστον) τίποτα δεν εξαρτάται…….
Εδώ η ΟΑ σταμάτησε το ATH – PVK – ATH το οποίο πραγματοποιούνταν με DHC 8 – 100 και η μέση πληρότητα ήταν 20-23 επιβάτες όταν το capacity ήταν 37. Γιατί το έκοψε? Λογικά δεν θα έβαζε λεφτά στο ταμείο……
Όλα είναι μετρημένα σε μία αεροπορική εταιρία ….
Το δρομολόγιο SKG – TIA – SKG έγινε με σκοπό η εταιρία πρώτα τα αυξήσει τα έσοδα της (αν θα έχει) και μετά για την ανάπτυξη του δικτύου της. Επομένως : το load factor είναι το Α & Ω σε ένα δρομολόγιο αυτό καθορίζει το μέλλον του. Το αν είχε 30 ή 38 επιβάτες μην ξεχνάμε ότι στο πρώτο δρομολόγιο δεν θα είχε πουλήσει ναύλους P και Υ οι περισσότεροι τα ήταν της προσφοράς άντε και μέχρι B & L.
Για δείτε πολύ καλά το βίντεο που πολύ ωραία μας παρέπεμψε ο φίλος ale3
http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=_ ... _v_kd_a%3d
Πολύ ωραία και σικάτη οι Αλβανίδα η οποία μιλά στο ρεπορτάζ… (10 ώρες με το λεωφορείο λεεί η όμοφη κοπελιά,12 γράφει ο antenna :twisted: , 82,00 ξεκινάνε οι τιμές μέχρι 182,00 στο ow και όχι να γίνεται αναφορά οτι η τιμή θα είναι γύρω στα 80,00€ μεγάλη διαφορά super ρεπορταζ :twisted: )
Είναι όμως όλοι οι Αλβανοί έτσι ? οι περισσότεροι είναι μεροκαματιάρηδες άνθρωποι που εργάζονται συνεχώς. Δεν νομίζω η ΟΑ να στοχεύει μόνο σε επιχειρηματίες ? Επομένως ? Στην πρώτη πτήση και οι 38 επιβάτες είχαν πληρωμένο εισιτήριο ? Φυσικά όχι καθώς ήταν στελέχη , υπεύθυνοι και κλπ…..
Αν κάποιος γνωρίζει την πληρότητα της δευτέρας εδώ είμαστε..

Ο χρόνος θα δείξει φίλοι μου πως θα πάει… Εμείς που αγαπάμε το αεροπλάνο απλά καλή επιτυχία – καλές πληρότητες

Σχετικά με το IST :
Οι transit επιβάτες είναι μεγάλο κεφάλαιο και μια σοβαρή μεγάλη εταιρία εκεί ποντάρει…
Οι Έλληνες θα επέλεγαν την ΟΑ σίγουρα αν όμως είχε ακριβά εισιτήρια σίγουρα ΟΧΙ.
Κάποιοι άλλοι κοιτούν τον τύπο του αεροσκάφους, άλλοι το κύρος της εταιρείας , άλλοι τις ώρες, το σέρβις κ κλπ
 
Αγαπητέ Greg.CHQ,ενδέχεται να κάνεις ένα μεγάλο σφάλμα σχετικά με τη γραμμή Αθήνα-Πρέβεζα-Αθήνα:Η διάρθρωση του στόλου επί κρατικής ΟΑ ήταν εντελώς διαφορετική και το δρομολόγιο εκτελούταν με ATR42.Το σύνολο των αφων turboprop ήταν περίπου δεκαέξι-δεκαεπτά (17) ATR72,ATR42,DASH 8-100 ενώ τώρα είναι σίγουρα λιγότερα.Ενδέχεται λοιπόν να μην υπάρχει πλέον διαθέσιμο αφος και αυτός να ήταν ο λόγος διακοπής.Παλιά και το ATH-IST-ATH γίνοταν κάποιες ημέρες με ATR72 και γέμιζε 100%.
 
Φίλε alex96 ATH - PVK - ΑΤΗ OA 622/623 με Olympic Air 1 Χρόνο μετά από την ιδιωτικοποίηση της την έκοψε την γραμμή (Δεν μιλάω για ΠΟΑ)
 
Φίλε Greg.CHQ, ας δίνουμε περισσότερη σημασία σε αυτά που γράφουν οι άλλοι γιατί είναι κουραστική η περαιτέρω ανάλυση τους...Ήμουν σαφέστατος σε αυτά που έγραψα...

Δεν είπα πουθενά οτι οι εταιρείες πετάνε και όλα εξαρτώνται...Είπα οτι η χρήση του οποιουδήποτε αεροσκάφους (στην προκειμένη περίπτωση του Q400),έχει τόσες μεταβλητές που εμείς είναι χοντρό να λέμε οτι βγάζει τα λεφτά του στα 30 π.χ. άτομα...Η εταιρεία μόνο ξέρει,σε ποιά τιμή εισητηρίων :!: και σε ποιά πληρότητα :!: θα κάνει break even το αεροσκάφος σε συγκεκριμένο δρομμολόγιο :!: ...

Με τόσες μεταβλητές,δεν χρειάζεται να ξέρεις και τρομερά μαθηματικά για να καταλάβεις οτι το κόστος κάθε δρομμολογίου ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ...Και για να είμαστε ακριβείς,οι εταιρείες τα κόστη αυτά,τα προσεγγίζουν! Δεν τα βρίσκουν μέχρι και το τελευταίο cent...Οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι, το σχόλιο σου
Σε μία αεροπορική εταιρία (σοβαρή τουλάχιστον) τίποτα δεν εξαρτάται…….
είναι άστοχο...Αν ήταν τόσο standar όσο λες,όλες οι εταιρείες θα είχαν κέρδη και θα είμασταν μία ωραία ατμόσφαιρα...

Το παράδειγμα σου για το ATH-PVK-ATH,σε φέρνει στα λόγια μου...Γενικότερα το να λες απλά μία πληρότητα,δεν λέει απολύτως τίποτα γιατί λείπουν στοιχεία!! Σημασία έχει το ποσό/εισητήριο που έβαζε στην τσέπη η ΟΑ...

Φιλικά πάντα...
 
Αγαπητοί θαυμαστές του αεροπλάνου καλημέρα - άγρια χαράματα και καλές γιορτές σε όλους!
Προφανώς μια εταιρία για να ανοίγει μια αεροπορική σύνδεση θα ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς. Αν και σ αυτήν την χώρα έχεις μια αμφιβολία Α.
Το θέμα της σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα Τίρανα το διάβασα πρώτα εδώ μέσα. Πέρασε ένα χρονικό διάστημα και 15 μέρες πριν αρχίσει...εμφανίστηκε στο site της εταιρίας. Ακόμα και σήμερα διαφημίζεται με ένα banner μικρό..ενώ εδώ και μήνες(!!!) στον κεντρικό διαφημιστικό της χώρο η OlympicAir διαφημίζει την μεταφορά με ταξί! Τα Τίρανα είναι η μοναδική πόλη που συνδέεται με δύο ελληνικές πόλεις..δεν θα ήταν καλό να προχωρήσουν στην ένταξη τις αλβανικής γλώσσας στο site; Έγινε καμία διαφήμιση του δρομολογίου στην Θεσσαλονίκη; Σε αλβανικά site;
Απλές απορίες πέρα από αεροπορικές αναλύσεις ...
 
Top