Αγαπητέ φίλε tasos-SMI
Σε μία αεροπορική εταιρία (σοβαρή τουλάχιστον) τίποτα δεν εξαρτάται…….
Εδώ η ΟΑ σταμάτησε το ATH – PVK – ATH το οποίο πραγματοποιούνταν με DHC 8 – 100 και η μέση πληρότητα ήταν 20-23 επιβάτες όταν το capacity ήταν 37. Γιατί το έκοψε? Λογικά δεν θα έβαζε λεφτά στο ταμείο……
Όλα είναι μετρημένα σε μία αεροπορική εταιρία ….
Το δρομολόγιο SKG – TIA – SKG έγινε με σκοπό η εταιρία πρώτα τα αυξήσει τα έσοδα της (αν θα έχει) και μετά για την ανάπτυξη του δικτύου της. Επομένως : το load factor είναι το Α & Ω σε ένα δρομολόγιο αυτό καθορίζει το μέλλον του. Το αν είχε 30 ή 38 επιβάτες μην ξεχνάμε ότι στο πρώτο δρομολόγιο δεν θα είχε πουλήσει ναύλους P και Υ οι περισσότεροι τα ήταν της προσφοράς άντε και μέχρι B & L.
Για δείτε πολύ καλά το βίντεο που πολύ ωραία μας παρέπεμψε ο φίλος ale3
http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=_ ... _v_kd_a%3d
Πολύ ωραία και σικάτη οι Αλβανίδα η οποία μιλά στο ρεπορτάζ… (10 ώρες με το λεωφορείο λεεί η όμοφη κοπελιά,12 γράφει ο antenna :twisted: , 82,00 ξεκινάνε οι τιμές μέχρι 182,00 στο ow και όχι να γίνεται αναφορά οτι η τιμή θα είναι γύρω στα 80,00€ μεγάλη διαφορά super ρεπορταζ :twisted: )
Είναι όμως όλοι οι Αλβανοί έτσι ? οι περισσότεροι είναι μεροκαματιάρηδες άνθρωποι που εργάζονται συνεχώς. Δεν νομίζω η ΟΑ να στοχεύει μόνο σε επιχειρηματίες ? Επομένως ? Στην πρώτη πτήση και οι 38 επιβάτες είχαν πληρωμένο εισιτήριο ? Φυσικά όχι καθώς ήταν στελέχη , υπεύθυνοι και κλπ…..
Αν κάποιος γνωρίζει την πληρότητα της δευτέρας εδώ είμαστε..
Ο χρόνος θα δείξει φίλοι μου πως θα πάει… Εμείς που αγαπάμε το αεροπλάνο απλά καλή επιτυχία – καλές πληρότητες
Σχετικά με το IST :
Οι transit επιβάτες είναι μεγάλο κεφάλαιο και μια σοβαρή μεγάλη εταιρία εκεί ποντάρει…
Οι Έλληνες θα επέλεγαν την ΟΑ σίγουρα αν όμως είχε ακριβά εισιτήρια σίγουρα ΟΧΙ.
Κάποιοι άλλοι κοιτούν τον τύπο του αεροσκάφους, άλλοι το κύρος της εταιρείας , άλλοι τις ώρες, το σέρβις κ κλπ