STAVROS_ATH":2f5pkdur said:
Να κλείσει όποιος θέλει εισιτήριο ή να περιμένει πρώτα τις όποιες ακυρώσεις ή αλλαγές της εταιρίας;Πραγματικά λυπάμαι αλλά όποιος αποφασίζει να πετάξει με ελληνική εταιρία στο εξωτερικό είναι πλέον ήρωας(και ειδικά με την Α3).
Φίλε Σταύρο, συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου. Προσωπικά εγώ θα αποφύγω να κλείσω προσφορά, γιατί φέτος την έχω πατήσει 3 φορές. Χθες... έστειλα ένα "ξεχεστήριο" στην Α3 με όλα αυτά που λες και περιμένω απάντηση. Το πρόβλημα φίλε μου είναι αυτό: όταν κανονίζεις ταξίδι, μπαίνεις και σε ΑΛΛΑ έξοδα εκτός από το αεροπορικό. Η Α3 (και η κάθε Α3) σου επιστρέφει τα χρήματα του εισιτηρίου και νομίζει ότι όλα εντάξει. Έτσι είναι όμως? Το ξενοδοχείο που έχω κλείσει? Ή αν έχω κλείσει το ένα σκέλος του ταξιδιού με άλλη αεροπορική εταιρεία? Τι να την κάνω την επιστροφή χρημάτων από την Α3? Όπως, τους έγραψα, είναι καιροσκόποι. Βάζουν τον κόσμο στο "τρυπάκι" να αγοράζει εισιτήρια και "ό,τι κάτσει". Αν, δηλ., το δρομολόγιο τους βγει, έχει καλώς. Αλλιώς, σου γυρνανε τα χρήματα πίσω και σου λένε "κόψε το λαιμό σου, Εγώ έκανα το καθήκον μου, που μου επιβάλλει ο νόμος". Πολύ επαγγελματίες!
Φίλε Σταύρο πιστεύω ότι πρέπει να αντιδράσουμε πιο μαζικά. Εγώ έκανα χθες το καθήκον μου και έστειλα το "ξεχεστήριο". Νομικά δικαιώματα δεν έχουμε δυστυχώς. Αλλά, εδώ, αν υπήρχε ένα μαζικό κίνημα, έστελναν οι περισσότεροι επιβάτες, των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονταν, αντίστοιχο "ξεχεστήριο", ίσως (λέω ίσως) να ήταν λίγο πιο προσεκτικοί. Βέβαια, αν μας βλέπουν κοιμισμένα κουτάβια, τα ίδια και χειρότερα θα κάνουν. Βέβαια, τι κάθομαι και λέω. Εδώ, μπαίνεις σε ένα αεροπλάνο και σου λένε τι "καλή εταιρεία η Aegean, δίνει και καραμελίτσα". Τι να περιμένουμε άραγε από έναν κοιμισμένο λαό που δεν έχει καθόλου καταναλωτική κουλτούρα / συνείδηση? Επειδή, όμως, εδώ ζούμε, εγώ απαντώντας θα σου έλεγα να νικήσουμε την επιθυμία μας να δούμε νέα μέρη και να απέχουμε από τις "προσφορές" μέχρι να δούμε πού να πάει η κατάσταση. Sorry και για το off topic..