Δρομολόγια Olympic Air

Άμα δεν είσαι σε μια από τις τρεις συμμαχίες και συγκεκριμένα στην skyteam (Alitalia) ή έστω στην staralliance ελέω Lufthansa Italia με έδρα το Μιλάνο στους προορισμούς για Ιταλία δεν βγαίνεις, γιατί μόνο με τους Ελληνες ταξιδιώτες που συνεχώς μειώνονται δεν βγαίνεις.

Το έχω ξανά πει και θα το ξαναπώ ελπίζοντας να βγω ψεύτης:
Εσωτερική υποτίμηση από 25-30% σημαίνει μείωση στις αερομεταφορές από 40-50% στις Business θέσεις και από 25-30% στην οικονομική. Αυτό σημαίνει συρρίκνωση δρομολογίων σε προορισμούς και συχνότητες από 20% στην καλύτερη περίπτωση, έως και 40% στο χειρότερο σενάριο.

Ας προσευχηθούμε λοιπόν όλοι μαζί!!!!!
 
Pashalis84":1r4pwpki said:
Το έχω ξανά πει και θα το ξαναπώ ελπίζοντας να βγω ψεύτης:

Αγαπητέ pashalis84,

Αν δεις εδώ, φαίνεται καθαρά πως από το Μάιο έχει περικοπεί το 20% των προσφερόμενων θέσεων εσωτερικού.
 
Ευχαριστώ που μου το θύμισες, αλλά κυρίως ήταν μειώσεις σε γραμμές του Εσωτερικού δικτύου, έως το Μάιο. Τώρα που τελειώνει η εποχικότητα των καλοκαιρινών δρομολογίων για εξωτερικό η μείωση θα είναι μεγάλη, και όσο η κρίση στη χώρα βαθαίνει θα κόβονται και άλλα δρομολόγια κυρίως του Εξωτερικού.
Μια πρόβλεψη μου είναι αν και αστήρικτη ότι έως το Μάρτιο του 2011 και αν η συνένωση δεν προχωρήσει η Olympic θα κρατήσει μόνο δυο προορισμούς για την Δυτική Ευρώπη με τη σημερινή συχνότητα (Λονδίνο και Παρίσι) και θα περιορίσει σε 3 πτήσεις την εβδομάδα για Βρυξέλλες και σε 5 για Ρώμη και 3 για Άμστερνταμ.

Αν δεν γίνει η αναμενόμενη συγχώνευση:
Ίσως και να ξανασκεφτεί το ενδεχόμενο της Φρανκφούρτης και του Μονάχου με μια πτήση την ήμερα και για τις δυο και φυσικά με ενδιάμεσο σταθμό τη Θεσσαλονίκη για να ζορίσει την Aegean που έχει καλούτσικα margin προς Γερμανία ως ο μοναδικός Ελληνικός παίχτης.

Όσον αφορά τις γραμμές του Εσωτερικού θα υπάρξει περαιτέρω μείωση σε προορισμούς και κυρίως στις συχνότητες, και φυσικά θα δούμε την πιο άγρια Price Fixing κατάσταση στο Εσωτερικό, χειρότερη από εκείνη όταν πετούσε η παλαιά Olympic και πολύ χειρότερη από αυτή που έχουμε μετά από την ανακοίνωση για συγχώνευση.
 
Αν δεν γίνει η συγχωνευση, κάποιος θα είναι ο πιο αδύναμος κρίκος και θα φύγει... Και μην μου πείτε ότι δεν ξέρετε για ποιον χτυπάει η καμπάνα.

Σε λίγο η ΟΑ θα είναι μια ωραία domestic, ας είμαστε χαρούμενοι που οι κρατούντες (σε όλα τα επίπεδα) δώσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να το καταφέρουν.
 
Παντως μεγαλο λαθος η επιλογη του LGW και παλι απο SKG. Λετε οτι μπορει να αντεξει 3 εταιριες και οι 3 στο ιδιο αεροδρομιο το SKG-LON? Μαλλον ενα LHR θα βοηθουσε καλυτερα.
Και οχι τιποτα αλλο, το δρομολογιο η ΟΑ το ξεκιναει χειμωνιατικα και εν μεσω κρισης... Μακαρι να παει καλα αλλα δεν το πολυπιστευω....
 
Το δρομολόγιο για Κω με αλλαγές για το χειμώνα
ATH-KGS
0A730 05:10-06:30 A320
OA732 09:25-10:20 DH4 :shock:
OA738 20:15-21:10 DH4

Αφήνοντας έτσι ''καθαρό'' το πεδίο στην Α3 στο διάστημα 10:00-20:00 .. :wall:
 
Ε,και? Το :wall: δεν καταλαβαινω, δηλαδης...
 
Να είσαι τυχερός φίλε Μάνο που βλέπεις στην Κω 3 πτήσεις της ΟΑ και ας είναι τα 2 με ελικοφόρο. (φαντάζομαι ότι είσαι απο Κω)
Και στο λέω τυχερός γιατί λίγο το έχουν η μία απο τις 2 εταιρείες να μην πετούν αλλο στο νησί σου ?
Μη δίνεις τόσο σημασία στο α/φ όσο στη σύνδεση του νησιού... προσωπικά αν θα ερχόμουν στην Κω θα διάλεγα το dash..με εξιτάρει περισότερο η ιδέα... :D
 
morpheus78":2txb6eat said:
Παντως μεγαλο λαθος η επιλογη του LGW και παλι απο SKG. Λετε οτι μπορει να αντεξει 3 εταιριες και οι 3 στο ιδιο αεροδρομιο το SKG-LON? Μαλλον ενα LHR θα βοηθουσε καλυτερα.
Και οχι τιποτα αλλο, το δρομολογιο η ΟΑ το ξεκιναει χειμωνιατικα και εν μεσω κρισης... Μακαρι να παει καλα αλλα δεν το πολυπιστευω....

Έτσι ακριβώς όπως τα λες... Και έχει να ανταγωνιστεί εκτός των άλλων και τους ήδη πολύ χαμηλούς ναύλους των Βρετανικών Αερογραμμών και της Easyjet. Πολύ φοβάμαι μην έχει το δρομολόγιο την ίδια κατάληξη που είχε και το Θεσσαλονίκη-Μιλάνο που εγκαινίασε πέρυσι η Aegean, και το οποίο είχε ήδη 2 βασικά πλεονεκτήματα: 1ον το μέχρι τότε μονοπώλιο της γραμμής (αργότερα άνοιξε SKG-MXP η Easyjet) και 2ον τη δυνατότητα για ανταπόκριση προς Ευρώπη και ίσως προς το εσωτερικό της Ιταλίας σε συνεργασία με τη Lufthansa Italia.
 
Top