Δρομολόγια Olympic Air

Νομίζω πως είναι λίγο τραγικό να ενοχλεί τον οποιοδήποτε τα 10 λεπτά + - αυτό που είναι ενοχλητικό είναι ότι η μεσημεριανή πτήση, γιατί πρωινή δεν υπάρχει, σε αναγκάζει να χάσεις όλη σου την μέρα αφού φτάνεις στις 6 και από χειμώνα στις 6:30 και η βραδινή σε αναγκάζει να μένεις στο ΑΙΑ για 2 ωρίτσες. Επίσης την Αιγαίου την θυμάμαι να φεύγει στις 11:50 από Λονδίνο αλλά μπορεί να κάνω λάθος ίσως σκεφτήκαν νυχτώνει που νυχτώνει νωρίς τον χειμώνα δεν βάζω μια πτήση να έρχεται στην Ελλάδα πίσσα σκοτάδι όχι μπράβο μπράβο πολύ λογικό λογικότατο θα έλεγα, η μήπως η ΟΑ σκέπτεται να φεύγει στην ώρα της από Λονδίνο (σενάριο επιστημονικής φαντασίας) για να έρχεσαι κάτω την ώρα που αναφέρει?. Τέλος πάντων είναι νωρίς ακόμα μπορεί και μέχρι το τελικό πρόγραμμα να χτυπήσει κανένας το κεφάλι του εκεί μέσα και αρχίσει να δουλεύει…. :great:
 
Τελικά και την Ικαρία την αναλαμβάνει η ΟΑ παρά την αρχική ανακοίνωση για την Α3.
 
aakunz":1164bofw said:
Αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα, νέο μπαράζ "αναδιάταξης" (read: ακυρώσεων).


Από τις 19 Ιουλίου τερματίζεται και το δρομολόγιο της Αλεξάνδρειας. Επιβάτες με εισιτήρια, εκτός από την επιλογή της 100% επιστροφής, μπορούν να μεταφερθούν -χωρίς δική τους επιβάρυνση- με την Egyptair μέχρι το Κάιρο και να μετεπιβιβαστούν στην πτήση της ΟΑ προς Αθήνα και αντιστρόφως.
 
Ωραιότατα! Κατά τ' άλλα η Ελλάδα κέντρο διασύνδεσης με τις Αραβικές χώρες και την Μέση Ανατολή. Καταργήσαμε τη Βηρυτό, καταργείται η Αλεξάνδρεια (ένα σπουδαίο κέντρο του Ελληνικού πολιτισμού), να δούμε τι άλλο θα καταργηθεί... Βλέπω την Egypt Air Arabia να το λαμβάνει σοβαρά μήπως και δούμε κάτι σύντομα εδώ στα μέρη μας. Είναι πάντως απαράδεκτο μία χώρα με θέση "κλειδί" να μην έχει σημαντικό μερίδιο εκμετάλευσης της γύρω περιοχής.
Ζω στη Κρήτη, π.χ. για να πάω στην Αίγυπτο, Συρία, Λίβανο (η Αίγυπτος δε, απέχει λίγο περισσότερο από την πρωτεύουσα Αθήνα), να πρέπει να κάνω τον γύρο της Μεσογείου και ξανά να βρεθώ να πετάω πάνω από εκεί όπου ξεκίνησα. Κανείς δεν σκέπτεται το μερίδιο καυσίμων που αναλογεί? Πως θα μειώσουμε τότε τις επιπτώσεις από τις εκπομπές άνθρακα στο περιβάλλον?
Πάντως είναι λυπηρό ένα ολόκληρο νησί, που ο μόνιμος πληθυσμός του φτάνει τις 700,000, τους χειμερινούς μήνες περνά το 1,000,000 (με τους επισκέπτες & τους μόνιμα εγκατεστημένους αλλοδαπούς) και τους καλοκαιρινούς μήνες (από Απρίλιο έως & Οκτώμβριο) να ξεπερνά τα 2,000,000 να είναι τόσο μα τόσο αποκλεισμένο.
Διαβάστε εδώ http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 010_398298 & εδώ http://www.newskosmos.com/index.php?opt ... &Itemid=55
Μάλλον για να επισκεφτώ ξανά την Δαμασκό θα πρέπει να τρέχω μέσω Τουρκίας και τούμπαλιν, αφού οι ανταποκρίσεις με Cyprus μέσω Λάρνακας είναι απαράδεκτες, βασικά δεν υπάρχει άμεση ανταπόκριση στη Λάρνακα και οι τιμές από Αθήνα ανεβάζουν το κόστος σε απαράδεκτα υψηλά επίπεδα!
Γιατί πάλι θα πρέπει να προτιμήσω την THY και το κόστος να περάσει τα 500 ευρώ? Με αυτά ή και λίγο περισσότερο πας στην Κίνα!
Ελπίζω να μην πρέπει να επιλέξω την ίδια για την Αλεξάνδρεια, αφού η αγαπητή ΟΑ την εγκαταλείπει και βλέπω ότι την έχει συμπεριλάβει στους νέους προορισμούς της από τον Ιούλιο!!!
 
Δυστηχώς δέν είναι μόνο η κρήτη όλοι τα ίδια περνάμε, ούτε καν σε σημαντικούς ευρωπαικούς προορισμούς δεν μπορούμε να πάμε χωρίς μετεπιβίβαση, δεν με πειράζει αυτό βέβαια άλλα όπου και να θές να πάς πρέπει να πάς στην Αθήνα πρώτα δυστηχώς!
 
flyglobesman":3fnsy6vp said:
Ωραιότατα! Κατά τ' άλλα η Ελλάδα κέντρο διασύνδεσης με τις Αραβικές χώρες και την Μέση Ανατολή. Καταργήσαμε τη Βηρυτό, καταργείται η Αλεξάνδρεια (ένα σπουδαίο κέντρο του Ελληνικού πολιτισμού), να δούμε τι άλλο θα καταργηθεί... Βλέπω την Egypt Air Arabia να το λαμβάνει σοβαρά μήπως και δούμε κάτι σύντομα εδώ στα μέρη μας. Είναι πάντως απαράδεκτο μία χώρα με θέση "κλειδί" να μην έχει σημαντικό μερίδιο εκμετάλευσης της γύρω περιοχής.

Αυτό με την χώρα κλειδί δεν το χω καταλάβει. Ποιο είναι δηλαδή το γεωγραφικό πλεονέκτημα της Αθήνας σε σχέση με την Κων/λη την Ρώμη ή τα Τίρανα όταν μιλάμε για αερομεταφορές;


Ζω στη Κρήτη, π.χ. για να πάω στην Αίγυπτο, Συρία, Λίβανο (η Αίγυπτος δε, απέχει λίγο περισσότερο από την πρωτεύουσα Αθήνα), να πρέπει να κάνω τον γύρο της Μεσογείου και ξανά να βρεθώ να πετάω πάνω από εκεί όπου ξεκίνησα. Κανείς δεν σκέπτεται το μερίδιο καυσίμων που αναλογεί? Πως θα μειώσουμε τότε τις επιπτώσεις από τις εκπομπές άνθρακα στο περιβάλλον?

Φαντάζομαι ότι συμφωνείς ότι ναι θα πρέπει να κάνεις τον γύρο της Μεσογείου. Όπως και αυτός που θέλει να πάει στο Σαο Πάολο ίσως χρειαστεί 3 ώρες πτήσης Βόρεια πρώτα για να κάνει την αλλαγή και άλλες 3 Νότια μετά, δεν μπορούν όλοι οι προορισμοί να εξυπηρετούνται από παντού επειδή βολεύει εμάς.
 
Φυσικά και ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ!
Σχετικά με τη θέση «κλειδί» κανείς δεν μπορεί να έχει αμφιβολία. Μία απλή ματιά στο χάρτη τα λέει όλα. Επίσης την θέση «κλειδί» οι γείτονες χώρες σωστά την εκμεταλλεύονται , προσπαθούν δε, όλο και περισσότερο. Η Κων/λη παίζει πολύ καλά τον ρόλο της, γίνονται μεγάλα βήματα στην Άγκυρα, στην Σμύρνη και για την Αττάλεια τι να πω… (2 εταιρίες έχουν μονίμως την έδρα τους με άμεσες ανταποκρίσεις όλο τον χρόνο σε Ευρώπη και μη…) Ακόμη και στα κατεχόμενα, κάνουν τα πάντα ώστε να παρουσιάσουν άμεσες ανταποκρίσεις, και το καταφέρνουν!
Δικές τους εταιρίες, χωρίς να βασίζονται μόνο στα κάθε είδους τσαρτεράδικα όπως συμβαίνει εδώ!
Αν πω για την Αίγυπτο (Κάιρο, Σάρμ Ελ Σέιχ, Αλεξάνδρεια , Λούξορ) έχουν επίσης άμεσες συνδέσεις με πόλεις όπου υπάρχουν συμφέροντα τουριστικά, επιχειρηματικά ή εμπορικά με δικές τους αεροπορικές.
Να τονίσω, ότι στις παραπάνω περιπτώσεις αν μη τι άλλο υπάρχουν και άλλοι τρόποι σύντομης μετακίνησης μεταξύ τους.
Δεν μπαίνω στον κόπο να γράψω για Ευρωπαϊκές χώρες, (Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Μ. Βρετανία κ.α.)
Στην περίπτωση της Κρήτης μόνο διά θαλάσσης Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος.

Δεν είναι το ίδιο πράγμα αυτό που ισχυρίζεσαι για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει από το Σάο Πάολο σε κάποιον Ευρωπαϊκό ή Μεσανατολίτικο προορισμό. Δεν μιλάμε για υπερατλαντικές πτήσεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Κι εγώ για να πάω στο Πεκίνο θα ταξιδέψω μέσω Ευρώπης, Ασίας ή και Αφρικής (αφού δεν προσφέρεται καν από την Πρωτεύουσά μου) Δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις!
Όμως μιλάμε για χώρες & πόλεις όμορες με κοινά σύνορα, θαλάσσια και χερσαία.
(Δυστυχώς στην περίπτωσή μου μόνο θαλάσσια)
Πόλεις όπου και σήμερα υπάρχει Ελληνισμός, ακόμη και τουριστικά να μην το δούμε…
Και δεν αναφέρομαι σε καθημερινή σύνδεση. Έστω μία ή δύο εβδομαδιαίες.
Μέχρι και πριν 15-20 υπήρχε τουλάχιστον ένα πλοίο που εξυπηρετούσε την γραμμή Κρήτης – Αιγύπτου.
Δεν αναφέρθηκα σε κάποιο νησί με λίγο πληθυσμό, ούτε έγραψα για κάποια ξερονησίδα. Μιλάμε για ένα σημαντικό πληθυσμιακό κομμάτι της χώρας και στο κάτω-κάτω ίσως το πιο τουριστικό επίκεντρο της Ελλάδας!. Τυχαίο το δεύτερο αεροδρόμιο σε επιβατική κίνηση αυτό του Ηρακλείου? (παρόλο τις αντιξοότητές του). Αν συμπεριλάβω και των Χανίων (τη Σητεία δε τη μετράω…)
Τέλος πάντων, ίσως να είναι τα συμφέροντα τέτοια τα οποία δεν επιτρέπουν την άμεση σύνδεση με άλλες πόλεις. Ίσως όταν κάποτε ξεπληρωθούν το κόστος και τα χρέη του αεροδρομίου της Πρωτεύουσας (εισπράττουν καλούς φόρους προς το παρόν) να δούμε κάτι καλύτερο κι εδώ… Mπροστά ολοταχώς!
 
Είπαμε αμάν, να φύγει η Athens από το νησί και να ρθει μία ανθρώπινη εταιρεία. Πανηγυρίσαμε όταν ήρθε η ΟΑ. Τώρα παύουμε να ταξιδεύουμε με το αεροπλάνο. Καταλαβαίνω τα προβλήματα προγραμματισμού που μπορεί να αντιμετωπίζει η εταιρεία (εξαιτίας της αιφνίδιας ανάληψης 7 επιπλέον άγονων γραμμών), όμως δεν μπορεί να δρομολογεί Ιούλιο και Αύγουστο 37θέσια αεροσκάφοι για Κύθηρα. Όχι θέση δεν βρίσκει κάποιος αλλά σε πολλές περιπτώσεις δεν σε βάζουν ούτε σε λίστα αναμονής. Ακόμη και τα Κυριακάτικα που εκτελούνται με 78θέσια, έχουν κλείσει στις περισσότερες μέρες. Ξέρει κανείς, εάν αυτό θα συνεχιστεί όλο το καλοκαίρι; Πέραν όλων των άλλων, είναι χάσιμο για την ίδια την εταιρεία.
 
flyglobesman":6o51qn6z said:
Φυσικά και ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ!
!

Εμένα μια ματιά στο χάρτη δεν μου λέει τίποτα. Προφανώς εννοείς ότι είναι στο κέντρο, ισαπέχει από πόλεις της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου κτλ αλλά δεν έχω καταλάβει τι σημασία έχει αν αλλάξεις μετά από μια ώρα πτήσης ή μετά από 2, από την στιγμή που πρέπει να αλλάξεις πτήση καθώς αυτή είναι η έννοια του κόμβου . Η γεωγραφική θέση στα αεροδρόμια είναι λίγο αόριστη έννοια. Η Φραγκφούρτη για παράδειγμα δεν έχει κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με την Στουτγκάρδη ούτε πληθυσμιακά ούτε γεωγραφικά, αλλά όταν έγινε το αεροδρόμιο υπήρχε άπλετος χώρος για ανάπτυξη, φτηνή γη, το Βερολίνο ήταν χωρισμένο και καθιερώθηκε. Έπειτα με όλον αυτό τον ανταγωνισμό που εσύ ο ίδιος περιγράφεις πώς είναι ακριβώς ‘κλειδί’ η ΑΤΗ; Η μήπως βλέπεις πουθενά στον ορίζοντα κάποιο τρόπο για να γίνει η ΟΑ σαν την ΤΗΥ ; Και πώς μπορείς να συγκρίνεις με τη Σμύρνη όταν ο πληθυσμός της είναι ίσος με της Αθήνας ;

Όπως και να χει και για να μην ξεφύγουμε : όλα αυτά για ελληνισμό και πληθυσμιακά κομμάτια λίγη σημασία έχουν αν δεν παίζει φράγκο.Η ΟΑ δεν είναι πια δημόσια . Νομίζω ότι δεν είναι το πιο λογικό πράγμα να υπάρχει δρομολόγιο που να συνδέει την Αίγυπτο με την Κρήτη αν αυτό εννοείς. Και όχι της Κρήτης τουλάχιστον δεν της φταίει η Αθήνα και οι φόροι της, οι κάτοικοι εκεί έχουν το μεγαλύτερο εισόδημα (μετά την Ρόδο ίσως) και οι επιχειρήσεις, τουριστικές κυρίως, μπορούν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους (όπως κάναν και στην Τουρκία). Πέρα από αυτό, δεν νομίζω ότι υπάρχουν λίγες πτήσεις απο Ηράκλειο προς Αθήνα, ακριβές ναι λίγες όχι.
 
Και τι αφος θέλεις να βάλει,ρε Αλέκο;Τα Atr72 είχαν λιγότερες θέσεις απο τα Q400 και τα 8-100 έχουν 37 αντί για 48 των Atr42.
Στην (αρχίζει να ξεφεύγει) συζήτηση για τη Κων/Πολη να σημειωθεί,αν δεν έχει ήδη,οτι είναι μια πόλη με τριπλάσιο τουλάχιστον πληθυσμό απο την Αθήνα,σε μια χώρα με πληθυσμό τουλάχιστον επταπλάσιο απο την Ελλάδα...
 
Top