Δρομολόγια Olympic Air

Να ρωτησω σε ποιο σαϊτ το βλεπετε το νηολογιο; γιατι στο flightstats.com δε βρισκω ποτε νηολογιο - εκτος κι αν κανω κατι λαθος.
Α, επισης εκει στο ΟΡ δινει ως ονομασια την Chalk's International Airlines, με πτησεις ομως της Ολυμπιακης. Οποτε αν βαλετε Olympic Air (OA) δε βρισκει τις αντιστοιχες πτησεις της.
 
Επίσημη ανακοίνωση και απο την ΟΑ για την αλλαγή τέρμιναλ στο LHR.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατικό μας κοινό ότι από τις 10 Νοέμβρίου οι πτήσεις της Olympic Air στο Λονδίνο Heathrow θα εξυπηρετούνται από το Terminal 4 και όχι από το 2 Τα δύο Terminals συνδέονται μεταξύ τους οδικά και για τη μετακίνηση των επιβατών υπάρχουν λεωφορεία τα οποία υποστηρίζουν την μετακίνηση αμφίδρομα ανά 15 λεπτά.

Να επισημάνουμε οτι εκτός απο τα δωρεάν λεωφορεία υπάρχει και το τραίνο Heathrow Connect που είναι δωρεάν και φεύγει κάτω απο το κεντρικό σταθμό των λεωφορείων έξω απο τα τέρμιναλ 1-2-3. Το τραίνο περνάει κάθε 15 λεπτά και η διαδρομή είναι δεν είναι 3 λεπτά. Ο αριθμός του λεωφορείου που αναφέρει η ανακοίνωση είναι το 555.
 
Εμ, επρεπε ουτως η αλλως ολη η ομαδα να ειναι μαζι!(Μιλαω για ολοκληρη τη Skyteam η οποια θα ειναι στο Τ4!)
 
Εδώ έχει και μερικές φωτογραφίες για το πώς θα είναι ο καινούργιος τερματικός 4, διαμορφωμένος για την Sky Team...

http://www.skyteam.com/news/gallery/index.html
 
Προσπαθώ να κλείσω με ΟΑ από SKG για ATH και ενώ 25ΜΑΡ2010 όλα βγαίνουν κανονικά, το πρόγραμμα για 28ΜΑΡ2010 επιστροφή μου βγαίνει αυτό της παλιάς ΟΑ όλα με Β737-400... εκτός αν αυτό σημαίνει κάτι άλλο! Χμμμμμ, ίσως θα το ανανεώσουν μερικές ημέρες πριν τη λήξη του χειμερινού προγράμματος και την έναρξη του καλοκαιρινού του 2010... :twisted:
 
Ευχαριστώ MerNion & NFEEFE :great:


mxnk":1w8lgjgn said:
Το Βελιγράδι δεν είναι προγαμματισμένο καθημερινά με Q400?

Ξέρει κανείς αν και πότε θα ξεκινήσει ξανά η πρωινή πτήση για Βελιγράδι?

Ναι, με Q400 είναι αλλά εμφανίστηκε το Α319. Και καθυστέρηση 40 λεπτά και αλλαγή gate τελευταία στιγμή, δεν ξέρω τι έγινε. Και για να ξεκινήσει η πρωινή πτήση - νομίζω - πρέπει να ξαναγίνει ο διαγωνισμός για τα διακρατικά γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι η πΟΑ διατηρούσε το δικαίωμα να τις πετάει αφού τα έκοψε.

Πρέπει να ξεκινήσει βασικά, αυτό το φτάνω Σερβία 8:30 το βράδυ δεν βολεύει καθόλου...
 
Η απώλεια των άγονων γραμμών δίνει τη δυνατότητα για δρομολόγηση περισσότερων πτήσεων με τα DH4 σε εσωτερικούς προορισμούς :

Από το Δεκέμβριο έχουμε :
+1 επιπλέον πτήση για AXD και MJT (3 συνολικά για καθέναν προορισμό)
+2 επιπλέον για SKG (11 συνολικά τη μέρα, όσες και η Α3)
+1 επιπλέον για HER (8 συνολικά τη μέρα).

Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλες αλλαγές, όπως πιθανώς να υπάρξουν και επιπλέον τροποποιήσεις (π.χ. πρόχειρα μου έρχεται στο μυαλό τι θα γίνει με το 1 από τα 2 DH4 που είναι based στην SKG - πλέον το δεύτερο αεροσκάφος θα χρειάζεται για την εκτέλεση 1 πτήσης τη μέρα μόνο!)
 
Και το βραδυνό για Κω από Ιανουάριο είναι προγραμματισμένο με ΑΤ4 που μάλλον θα γίνει και αυτό DH4.
 
Το βραδινό της Κω ήταν προγραμματισμένο από καιρό. (Και το ΑΤ4 του Ιανουαρίου..) Για να δούμε
 
Ο Βγενό, εάν το δρομολόγιο Θεσ/νικη-Λήμνος δεν εντάσσεται στις άγονες, ας χρησιμοποιήσει τα Q400 του να αυξήσει τις συχνότητες στη συγκεκριμένη γραμμή που ποτέ δεν βρίσκεις εισιτήριο λόγω φαντάρων, αν δεν κλείσεις πολύ καιρό πριν, το δε καλοκαίρι όσοι θέλουν να πανε αεροπορικώς στη Λήμνο για διακοπές πρέπει ναχουν μπάρμπα στην κορώνη για να βρουν θέση..Φαντάζομαι ότι θα τα χρησιμοποιήσει και στη σύνδεση της Θεσ/νικης με τα Βαλκάνια? Σόφια,Τίρανα, Κων/πολη..κτλ..αν ποτέ γίνει πραγματικότητα..
 
Top