Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σόρι, εννοούσα με ποιες εταιρείες σε κάνει link το site της Α3 (φαίνονται εδώ). Δε νομίζω πως η Α3 θα πουλήσει κονέξιο με Lufthansa ή Air France μέσω Dohop. Οι συγκεκριμένοι προοροσμοί που η Α3 έχει συμπεριλάβει στο "beyond" εξυπηρετούνται από Vueling και Easyjet (επίσης πρόσεξα πως από Οκτώβριο κάνει link και με Transat, λίγο ό,τι να ναι δηλαδή). Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν αύριο η Vueling ανοίξει Accra από BCN, πιθανότατα να το δούμε στο beyond, αλλά όχι επειδή η Α3 σκέφτεται να πάει εκεί, απλά επειδή όπως λες και συ βγήκε το "pattern"
 
Αλίμονο σε όποιον εμπιστευθεί το DoHop για να ταξιδέψει με χωριστά εισιτήρια. Απορώ πώς η Αιγαίου ρισκάρει τη φήμη της και πουλάει το brand της για λίγα ευρώ προμήθειας. Μπορεί όταν κάτσει η στραβή, η Αιγαίου, να καλύπτεται από τους όρους και να λέει, ότι για τις πωλήσεις μέσω Aegean Beyond δεν είναι αρμόδια η ίδια και ότι τα αιτήματα υποστήριξης θα πρέπει να απευθύνονται προς τη DoHop, όμως για τον καταναλωτή, υπαίτιος θεωρείται ο μεταφορέας που εμπλέκεται στο δρομολόγιο που επέλεξε. Διότι ο καταναλωτής που έκανε το λάθος να επιλέξει αυτήν την υπηρεσία, θα αρχίσει να επικαλείται οδηγίες της Ε.Ε. και δε θα αναγνωρίσει ποτέ τα ψιλά γράμματα της DoHop (το γνωστό «πάντα φταίνε οι άλλοι».
 
Σόρι, εννοούσα με ποιες εταιρείες σε κάνει link το site της Α3 (φαίνονται εδώ). Δε νομίζω πως η Α3 θα πουλήσει κονέξιο με Lufthansa ή Air France μέσω Dohop. Οι συγκεκριμένοι προοροσμοί που η Α3 έχει συμπεριλάβει στο "beyond" εξυπηρετούνται από Vueling και Easyjet (επίσης πρόσεξα πως από Οκτώβριο κάνει link και με Transat, λίγο ό,τι να ναι δηλαδή). Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν αύριο η Vueling ανοίξει Accra από BCN, πιθανότατα να το δούμε στο beyond, αλλά όχι επειδή η Α3 σκέφτεται να πάει εκεί, απλά επειδή όπως λες και συ βγήκε το "pattern"
Ok, αντελήφθην ;)
Πρακτικά όμως μπορεί να βρει κάποιος διάφορους «αλλόκοτους» συνδυασμούς μέσα από το do hop πέρα από τους συνδυασμούς που βάζει η Α3 ως beyond και άλλοι operators. Βάλε για παράδειγμα ένα ATH -> BVC η ένα ATH -> RAB η κάτι άλλο που να έχει μέσα Αθήνα. Με επιφύλαξη πάντα γιατί μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικοί οι όροι.
Προς το παρόν δεν το έχω διερευνήσει για να έχω καλή εικόνα αλλά δεν με ψήνει ιδιαιτέρως. Δεν έχω μεγάλες προσδοκίες (η καθόλου) για την πλατφόρμα αλλά να το δούμε πως θα είναι όταν υποθετικά ωριμάσει.
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση Jerry :great:
 
Νέο δρομολόγιο: Θεσσαλονίκη (SKG) - Κάιρο (CAI) , από 30 Οκτωβρίου 2023 , 2weekly , κάθε Δευτέρα και Παρασκευή , με Α320neo !

ενώ επεκτείνεται το Θεσσαλονίκη - Βαρκελώνη με πτήσεις για όλη την χειμερινή περίοδο κάθε Τετάρτη και Παρασκευή μέχρι τέλη Μαρτίου, με Α320neo.
 
Τετάρτη και Παρασκευη ειναι πολυ αβολο για την Βαρκελωνη, διοτι οι περισσοτεροι δεν θα πανε μεσοβδομαδα για να φυγουν Παρασκευη αλλα και οσοι πανε Παρασκευη ειναι πιο πιθανο να γυρισουν μεσω Αθηνων νωριτερα απο το να κατσουν 5μερο, με εξαιρεση τα εκδρομικα..Παρασκευη Τρίτη ή Δευτερα οπως ηταν, νομιζω ηταν πιο βολικο για το επιβατικο κοινο.
Ωραιο το Κάιρο και εχει και Αιγυπτιακη κοινοτητα στη Θεσσαλονικη, αλλα πιστευω οτι αλλοι προορισμοι ειχαν προτεραιοτητα..π.χ. Μαδριτη κ να κανει επιτελους ετησιο το Παρισι
 
Απ΄ την άλλη πλευρά ακύρωσαν την δεύτερη καθημερινή πτήση SKG-FRA-SKG, που είχαν αρχικά για όλη την χειμερινή περίοδο. Επίσης, πήρα μια ακύρωση για BER-SKG (δεν ξέρω εάν είναι μεμονομήνη ακύρωση ή εάν το ακύρωσαν / μείωσαν συστηματικά).
 
Tελικα το SKG-BCN θα ειναι Τετάρτη, Σάββατο.. Oσο για το Κάιρο θα ειναι:

1 SKG-CAI 1945-2155 CAI-SKG 2245-0105
5 SKG-CAI 0600-0810 CA-SKG 0900-1120
 
Με κάθε ευκαιρία θα το επαναλαμβάνω... Κατά την άποψή μου τα A320 της Θεσσαλονίκης (εκτός των προορισμών στη Γερμανία) της 'πέφτουν' μεγάλα. A220....
 
Εκτός απο Γερμανία είναι και η Λάρνακα. Μια χαρά τα γεμίζει και ας είναι πάντα ακριβή η Αιγαίου
 
Δρομολόγια 2 φορές την εβδομάδα και ως επί το πλείστον εποχικά... Ναι, μια χαρά γεμίζουν. Εξάλλου το ίδιο κάνουν όλες οι low cost.

Μεγαλύτερες συχνότητες και δρομολόγια όλο το χρόνο χρειάζονται μικρότερα αεροσκάφη. Αυτό δεν το κάνουν οι low cost
 
Top