Επειδή μάλλον δυσκολεύεσαι να με καταλάβεις:Πρώτον, τα ωράρια δεν είναι ποτέ θέμα να διακοπεί μια πτήση, εκτός και αν είναι πάνω από 4.5 ώρες ανα σκέλος και θέλει διανυκτέρευση πληρωματος και δεν είναι οικονομικό για την εταιρεία, αλλά το κόστος διανυκτέρευσης, και πάλι, είναι μηδαμινό για την εταιρεία.
Δεύτερον, το ότι είδες positioning crew, ήταν μαλλον κατι της μια φορας και σιγουρα δεν εγινε ¨και στα 4 σκελη¨. Δεν εφυγε το προσωπικο με τις στολες του απο Αθηνα στις θεσεις των επιβατων για να κανει 4 σκελη και να γυρισει πισω το βραδυ. Για ποιο λογο, για να ξεσκασουν;
Τρίτον, τα δρομολόγια δεν "κόβονται' επειδή δεν είναι γεμάτα συνήθως, αλλά επειδή το αεροπλάνο με τη συγκεκριμένη κατανάλωση και το κόστος του καυσίμου μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά σε άλλο δρομολόγιο/φτηνότερο αεροδρόμιο/να πουλήσει ακριβότερα εισιτήρια κτλ κτλ.
1- Δεν είπα σε καμία περίπτωση πως αυτοί μόνο είναι οι λόγοι αλλά είναι παράγοντες οι οποίοι ίσως έπαιξαν ρόλο. Έκανα μία παρατήρηση απο την πτήση μου και αμέσως βγάλαμε συμπερασμα πως αυτοί και μόνο αυτοί είναι οι λόγοι. Και αν οντως όπως λες δεν υπολόγισαν σωστά τις καταναλώσεις καυσίμου τότε υπάρχει πρόβλημα με τις διαδικασίες τους. Πολύ πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό που αναφέρθηκε με την ομίχλη παρά το να έχουν κάνει λάθος υπολογισμούς κατανάλωσης.
2- Πιθανότατα το ενα πλήρωμα πήγε το αεροσκάφος ως το Σαράγεβο και το άλλο το επέστρεψε στην Αθήνα. Εγω αυτό κατάλαβα.
Η διάρκεια των 4 σκελών συνολικά είναι περίπου 11 ώρες, με 3 ώρες στάση στα Σκόπια (0030 άφιξη στα Σκόπια απο Σαράγεβο, 0400 αναχώρηση απο Σκόπια για Αθήνα, και 01:15 στον αέρα περίπου το κάθε σκέλος). Δεν μπήκαν μέσα 4 άτομα έτσι για να πάνε βόλτα.
Και αφού λοιπόν όπως λες "ήταν της μίας φοράς", γίνεται / επιτρέπεται να βγάλει ένα πλήρωμα 4σκελο 11ωρο και νυχτερινό;
Εγω δεν ξέρω. Ας μας πει κάποιος που ξέρει.