Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Θεσσαλονίκη Άμστερνταμ ξέρουμε σε τι φάση είναι; Έψαχνα πτήσεις γύρω στα Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά μέχρι την προηγούμενη βδομάδα υπήρχαν, τώρα φαίνεται ότι έχουν ξεπουλησει και δεν υπάρχουν εισιτήρια
 
Στο Αθήνα-Σκόπια και πίσω πάντως την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε 3-4 κενές θέσεις και στις 2 πτήσεις. Στην μετάβαση μάλιστα είμασταν όλοι για Σκόπια γιατί το αεροσκάφος γύρισε Αθήνα. Στην επιστροφή ήρθε όντως απο Σαράγιεβο αλλά δεν ξέρω με πόσους επιβάτες, αλλά απο τα Σκόπια ήταν σχεδόν γεμάτο. Τρεις θέσεις ήταν κατειλημμένες απο κυβερνήτη/συγκυβερνήτη/ιπτάμενη συνοδό που πιθανότατα εργάστηκαν στο ταξίδι μετάβασης. Ίσως και αυτό να είναι λόγος διακοπής, δλδ τα ωράρια του προσωπικού.
 
Το Θεσσαλονίκη Άμστερνταμ ξέρουμε σε τι φάση είναι; Έψαχνα πτήσεις γύρω στα Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά μέχρι την προηγούμενη βδομάδα υπήρχαν, τώρα φαίνεται ότι έχουν ξεπουλησει και δεν υπάρχουν εισιτήρια

Παρατηρώ στο site της Aegean πως ό,τι ημερομηνία και να αναζητήσεις σου βγάζει "μη διαθέσιμες θεσεις" για τις απευθείας πτήσεις προς Άμστερνταμ.
 
Στο Αθήνα-Σκόπια και πίσω πάντως την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε 3-4 κενές θέσεις και στις 2 πτήσεις. Στην μετάβαση μάλιστα είμασταν όλοι για Σκόπια γιατί το αεροσκάφος γύρισε Αθήνα. Στην επιστροφή ήρθε όντως απο Σαράγιεβο αλλά δεν ξέρω με πόσους επιβάτες, αλλά απο τα Σκόπια ήταν σχεδόν γεμάτο. Τρεις θέσεις ήταν κατειλημμένες απο κυβερνήτη/συγκυβερνήτη/ιπτάμενη συνοδό που πιθανότατα εργάστηκαν στο ταξίδι μετάβασης. Ίσως και αυτό να είναι λόγος διακοπής, δλδ τα ωράρια του προσωπικού.
Ναι γι αυτό το κόβουν, γιατί το Αθήνα -Σκοπιά είναι πολύ μακριά να βρουν προσωπικό να το κάνει πηγαινελα σε μια βάρδια.
 
Έγραψα ΩΡΑΡΙΑ και όχι "δεν βρίσκουν προσωπικό" και προφανώς αυτό δεν είναι σίγουρα ο μόνος λόγος.
Απλά μάλλον δεν τους βγαίνει ο συνδυασμός των δύο προορισμών.
Επίσης όταν σε ένα αεροπλάνο 42 ή 46 θέσεων (δεν θυμάμαι πόσες), και στα 4 σκέλη οι 4 θέσεις είναι δεσμευμένες για πλήρωμα που δεν εργάζεται τότε ίσως το κοιτάς λίγο και αυτό.

Και στο Σαράγεβο εχω πάει απευθείας και πάλι ήταν γεμάτες και οι δύο πτήσεις αλλά και εκείνο το διέκοψαν.
Ποιός ξέρει, δικά τους είναι, όπου θέλουν τα στέλνουν.
 
Παρατηρώ στο site της Aegean πως ό,τι ημερομηνία και να αναζητήσεις σου βγάζει "μη διαθέσιμες θεσεις" για τις απευθείας πτήσεις προς Άμστερνταμ.
Ισχύει. Έχει ξηλωθεί τόσο το 3xweekly SKG-AMS καθώς και οι 3 extra συχνότητες (το πλάνο ήταν για 10/weekly) στο ATH-AMS.
 
Έγραψα ΩΡΑΡΙΑ και όχι "δεν βρίσκουν προσωπικό" και προφανώς αυτό δεν είναι σίγουρα ο μόνος λόγος.
Απλά μάλλον δεν τους βγαίνει ο συνδυασμός των δύο προορισμών.
Επίσης όταν σε ένα αεροπλάνο 42 ή 46 θέσεων (δεν θυμάμαι πόσες), και στα 4 σκέλη οι 4 θέσεις είναι δεσμευμένες για πλήρωμα που δεν εργάζεται τότε ίσως το κοιτάς λίγο και αυτό.

Και στο Σαράγεβο εχω πάει απευθείας και πάλι ήταν γεμάτες και οι δύο πτήσεις αλλά και εκείνο το διέκοψαν.
Ποιός ξέρει, δικά τους είναι, όπου θέλουν τα στέλνουν.
Πρώτον, τα ωράρια δεν είναι ποτέ θέμα να διακοπεί μια πτήση, εκτός και αν είναι πάνω από 4.5 ώρες ανα σκέλος και θέλει διανυκτέρευση πληρωματος και δεν είναι οικονομικό για την εταιρεία, αλλά το κόστος διανυκτέρευσης, και πάλι, είναι μηδαμινό για την εταιρεία.

Δεύτερον, το ότι είδες positioning crew, ήταν μαλλον κατι της μια φορας και σιγουρα δεν εγινε ¨και στα 4 σκελη¨. Δεν εφυγε το προσωπικο με τις στολες του απο Αθηνα στις θεσεις των επιβατων για να κανει 4 σκελη και να γυρισει πισω το βραδυ. Για ποιο λογο, για να ξεσκασουν;

Τρίτον, τα δρομολόγια δεν "κόβονται' επειδή δεν είναι γεμάτα συνήθως, αλλά επειδή το αεροπλάνο με τη συγκεκριμένη κατανάλωση και το κόστος του καυσίμου μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά σε άλλο δρομολόγιο/φτηνότερο αεροδρόμιο/να πουλήσει ακριβότερα εισιτήρια κτλ κτλ.
 
Στο ex-yu aviation υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον trip report για το δρομολόγιο ενός συντάκτη, από την Αθήνα στο Σαράγεβο μέσω Σκοπίων.

Υπάρχουν ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία:
- Στο ATH-SKP το πλήρωμα φορούσε στολές Aegean (σύμφωνα με το συντάκτη).
- Στα Σκόπια επιβιβάστηκε νέο πλήρωμα με στολές ΟΑ. Μήπως για να μιλάει κάποια από τις γλώσσες του δρομολογίου;
- Το πλήρωμα το κόκπιτ παρέμεινε το ίδιο.

TRIP REPORT: Aegean, Athens – Sarajevo via Skopje

Διαβάζω ότι το SJJ αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα έντονης ομίχλης, κατά τις ώρες που επιχειρεί εκεί η ΟΑ.
 
Top