Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

teris3":9p6szrrh said:
Δεν είναι τυχαίο πως η τελευταία φορά που η Αιγαίου ασχολήθηκε ...σοβαρά με το SKG ήταν όταν λυσσασμένα πολεμούσε την δεύτερη καθημερινή της Turkish που όμως δεν τους πέρασε..

Δεν νομίζω ότι δεν της πέρασε... και το codeshare έγινε με την TK, και καλύτερα slot πήρε στην Τουρκία.

Και για όποιον δε θυμάται, το πρόβλημα ήταν ότι ότι οι Τούρκοι είχαν ξεπεράσει κατά πολύ τις επιτρεπόμενες συχνότητες - ενώ την ίδια ώρα δεν έδιναν στην Α3, και όταν έδιναν το έκαναν σε κάτι άκυρες ώρες (3 το πρωί). Καλά έκανε και πίεσε.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ναι συμφωνώ και με τον aakunz και με τον Ulrike ότι δηλαδή προφανώς κι έχει πολύ καλύτερες υποδομές και κίνηση στο αεροδρόμιος της Αθήνας και τη συμφέρει να έχει περισσότερες πτήσεις από Αθήνα και πλέον έχει ελάχιστο χρόνο μετεπιβίβασης.

Μου 'τυχε λόγω κακού καιρού να καθυστερήσω να φύγω από Θεσσαλονίκη και χρειάστηκε να βγω από τη μία φυσούνα και να μπω στην άλλη από Θεσσαλονίκη για Βαρκελώνη κάνοντας συνολικά λιγότερο από 10 λεπτά.

Η εξυπηρέτηση και η καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών προφανώς είναι υπέρ της και τα ωράρια. Ειδικά αν είναι να φτάσεις στις 23.00 στο Σαρλερουά και πρέπει να τρέχεις μέχρι τη 01.00 στις Βρυξέλλες με τις βαλίτσες ή στο Λονδίνο μέχρι τις 02.00 !

Παρόλα αυτά για να έχουμε ανάπτυξη της εταιρίας από Θεσσαλονίκη πρέπει να έχει απευθείας δρομολόγια, γιατί ο ξένος αν δε δει απευθείας δρομολόγια, δύσκολα θα 'ρθει στη Θεσσαλονίκη. Εκτός κι αν εσκεμμένα δίνει τα δρομολόγια εξωτερικού από Θεσσαλονίκη σε low cost εταιρίες...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Απλα είμαι της αποψης οτι, πέρα από το hub της Αθηνας, θα'πρεπε σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς του τουρισμού να προχωρήσει στην προσθηκη προορισμων από SKG που εξυπηρετούν τοσο τους εξερχόμενους όσο κ τους εισερχόμενους επιβάτες,είτε ανεξάρτητους είτε τουρ οπερέιτορ,ωστε να καλυψει μεγάλα κενά που χρονίζουν. Εξάλλου την ζητηση και το ρεύμα δεν τα περιμένεις απο μονα τους να δημιουργηθούν, τα υποβοηθάς με συνέργειες και κινήσεις τουριστικής εξωστρέφειας..Όσον αφορά τους νεους προορισμούς εκπλήττομαι με SUF,ZAD, όταν π.χ. δεν εχει π.χ. Όσλο ή Γκέτεμποργκ..Δοκιμάζει νεους προορισμούς που δεν φημίζονται για την ζήτησή τους, αλλά αφήνει αλλους με μεγαλύτερη δυναμική..Άρα γιατί να μην περιμένουμε και OPO,KEF?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τουλάχιστον Schengen-Schengen δίνουν και ανταποκρίσεις των 40 λεπτών (όχι μόνο Α3-Α3, αλλά και π.χ. LH-A3), και με τον κεντρικό έλεγχο χειραποσκευών είναι μια χαρά. Επίσης, η Α3 γενικά φροντίζει για επιβάτες με καθυστέρηση ή / και λίγο χρόνο. Πριν από κάποιες εβδομάδες, στο SOF-ATH-SKG με 45 λεπτά και κάποια 15 λεπτά καθυστέρηση, με περίμενε μια κοπέλα από τους connection ambassadors, που με συνόδεψε, με οδήγησε μπροστά στις ουρές στον έλεγχο διαβατηρίων κλπ. για να προλάβω την ανταπόκριση. Πολύ καλή υπηρεσία.

Για μένα προσωπικά είναι πιο σημαντικό να βρω πτήση στις ώρες που χρειάζομαι, όχι τόσο το εάν είναι απευθείας (αρκεί να μην χάσω πολύ χρόνο με την μετεπιβίβαση). Αν και σίγουρα έχει δίκιο ο airport123, ότι για να προσελκύσεις ξένους τουρίστες καλό θα ήτανε να προσφέρεις και απευθείας πτήσεις. Δεν γνωρίζω γιατί στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης η Α3 δεν ενδιαφέρεται περισσότερο, ούτε καν εποχικά, και αφήνει την αγορά στις ξένες εταιρίες. Στα νησιά, τόσο υψηλότερες τιμές/ υψηλότερο κέρδος μπορούν να πετύχουν;

Και όσον αφορά τα νέα δρομολόγια από Αθήνα: Δεν το βρίσκω τόσο παράλογο να προσφέρει και δρομολόγια όπως ZAD. Συμφωνώ ότι μας λείπουν πιο σημαντικές πόλεις (και καλό θα ήτανε κάποια στιγμή η Α3 να προσφέρει πτήσεις κι εκεί). Αλλά παρόμοια με το SOF-ATH-SKG, από ATH σε ZAD, Τίρανα κλπ. δεν κάνει νόημα ότι αναγκαστικά πετάς με ανταπόκριση μέσω δεν ξέρω που. Αυτή τη στιγμή είναι πιο εύκολο να βρεις λογική σύνδεση για Σκανδιναβία και Ισπανία παρά σε κάποιους σχετικά κοντινούς προορισμούς στα Βαλκάνια. Κι ενώ για OSL κλπ. θα ανταγωνιζόταν με αρκετές άλλες εταιρίες (ακόμα εάν δεν είναι απευθείας πτήσεις), σ΄αυτά τα νέα δρομολόγια μάλλον έχει μονοπώλιο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για κάποιο λόγο η Θεσσαλονίκη φαίνεται να έχει τουρισμό μόνο απο συγκεκριμένες αγορές και πολλές αεροπορικές να μην την πιστεύουν...Δεν είναι μόνο η Α3 που την αγνοεί. Και ας έχει και 1-1.5 εκατ κατοίκους εκεί γύρω και ας έχει τη Χαλκιδική, τη Πιερία κτλπ. Εδώ η Α3 δεν τα κατάφερε στη Κύπρο..Γενικά με τον φθηνό ανταγωνισμό δεν τα πάνε καλά.

Όσον αφορά την Αθήνα ελπίζω και ευελπιστώ ότι όλα αυτά είναι η αρχή για να χτίσει ένα δίκτυο που περιλαμβάνει όλες τις γύρω γύρω μικρές πόλεις ούτως ώστε κάποια στιγμή να κάνουν feed για κάτι μεγαλύτερο. Μικρό αντίγραφο της Turkish. Αν μπορούσε να πετούσε και σε δευτερεύουσες πόλεις της Τουρκίας θα το έκανε. Αλλά με προορισμούς 2-3 φορές τη βδομάδα και πτήσεις από μέσα Ιουνίου μέχρι Σεπτέμβριο δεν ξέρω τι μπορούν να κάνουν. Όπως έχουμε πει στην Ευρώπη οι επιλογές τελειώνουν. Μ.Ανατολή πτήσεις έχει λίγες Αφρική τίποτα, Ασία, τίποτα...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

spotterakis":u8d28zxg said:
..... δεν πετουσε και παλαιότερα; και Σκόπια για ενα διαστημα ειχε ανακοινωθεί αλλα δεν ξερω αν είχε πραγματοποιηθεί...

Σκόπια είχε ξεκινήσει να πετά η ΟΑ το 2003 ύστερα ήλθαν οι πολιτικές καταστάσεις και το σταμάτησαν. :rant: Από Ιούνιο που θα ξεκινήσουν να δούμε για πόσες φορές την εβδομάδα θα γίνονται δρομολόγια. :?:

Με φοβίζει όμως η φιλοσοφία τους … να μεταφέρουμε τουρίστες το καλοκαίρι και μάλιστα από την μεγάλη δεξαμενή της Κροατίας (από ντόπιους και αλλοδαπούς) και όχι να δημιουργήσουμε Βαλκανικό hub. Να μου πείτε ποιος θα κατέβει ΑΤΗ για να ξανανέβει Ευρώπη :idea: ούτε και η αγορά Αιγύπτου / Μέσης Ανατολής είναι και πολυάριθμη. Με 5 πόλεις AMM, BEY, CAI, IKA, TLV και 4 εποχικές HBE, KWI, JED, RUE δεν φτιάνεις hub. :( H LJU δεν πήγε καλά..., έχουν αφήσει απέξω SJJ, PRN, BNX, φαίνεται δεν καταφέρνουν να πάρουν συμβόλαια μεταφοράς στρατιωτών του ΝΑΤΟ. Επίσης δεν δοκιμάζουν TSR, KIV, LWO. :oops:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

spotterakis":51j20kx1 said:
...Το SUF ειναι εκπληξη με ερωτηματικο...

Και για μένα αποτελεί μια σχετική έκπληξη το συγκεκριμένο οφείλω να πω. Όμως δεν ξέρουμε τι στοιχεία έχει στη διάθεσή της η Aegean και αποφάσισε να το δοκιμάσει.
Νομίζω βέβαια ότι η περιοχή φημίζεται για τα ιαματικά λουτρά της (εξού και το Lamezia Terme)
Μεγαλύτερη έκπληξη μου προκαλεί ότι πετάει εποχικά η Air Transat από Τορόντο, αλλά ίσως να εξυπηρετεί ΙταλοΚαναδούς ομογενείς της νότιας Ιταλίας.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το αεροδρόμιο της Lamezia είναι πύλη εισόδου προς την περιοχή της Καλαβρίας και μερικά από τα . Το αεροδρόμιο του Reggio δεν είναι το ιδανικότερο για αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν προς την Ευρώπη. Τα αεροδρόμια της Σικελίας είναι ιδανικά μόνο για τους...Σικελούς οπότε αν θέλεις να κάνεις άνοιγμα προς τους κατοίκους της νότιας Ιταλίας το Lamezia Terme είναι ιδανικό.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

To SKG-HAJ δεν εχει εμφανιστεί για την ερχόμενη σεζόν,σε αντίθεση με τα υπόλοιπα....
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Φαινεται οτι το κανει η Eurowings.
 
Top