Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

STAVROS_ATH":1bswqkts said:
Τώρα οι προσωπικές επιθυμίες του καθενός και το πόση πολυτέλεια αξιώνει για τα ταξίδια του,δε νομίζω ότι είναι κάτι που η Α3 λαμβάνει απαραίτητα υπόψη στη χάραξη της πολιτικής της.

Too bad που λένε και στο χωριό μου, γιατί αν πράγματι δεν λαμβάνει υπόψιν της τις ανάγκες των πελατών της, δεν νομίζω ότι θα βρει πολλούς άλλους τρόπους να βγάλει χρήμα για τους μετόχους της...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μια αεροπορική εταιρεία, όπως και κάθε εμπορική επιχείρηση, είναι βασικό να ξέρει σε ποιά αγορά (πελατεία) απευθύνεται και ποιές είναι οι προσδοκίες των πελατών της.

Η Ryanair π.χ., ξέρει σε ποιά αγορά απευθύνεται και επίσης ξέρει ότι η συγκεκριμένη αγορά αδιαφορεί για την trash υπηρεσία αρκεί να πληρώνει 9,95. Η μοντέρνα Αεροφλότ το ίδιο, όπως και τα Emirates, το ίδιο και οι Τουρκικές. Γιατί όχι λοιπόν η Aegean?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αφου γεωγραφικά έχουν καλύψει σε μεγάλο βαθμό τους διαθέσιμους προορισμούς που μπορούν να επιχειρήσουν, και αφου κοντα μας δεν υπαρχουν πλεον πολλες σχετικά μεγάλες πολεις στις οποιες δεν πηγαινουν, τοτε δεν θα πρέπει (αν θέλουν να αυξησουν τους επιβατες μετεπιβιβασης), να αυξήσουν τις συχνότητες, και να μην μεινουν σε 2-3 την εβδομάδα για μερικές περιπτωσεις; Μπορει πχ τις μερες που πετανε στην μια πόλη, να μην υπαρχει ανταπόκριση για καποια αλλη, οποτε να χανεται ετσι ενα πιθανό connection. Ολα αυτα στο μετρο του δυνατου βεβαια, αλλα δεν ξερω τι ειναι καλυτερο: να πηγαινεις σε 50 πολεις 2 φορες την εβδομαδα, η σε 30 καθε μερα; Αυτο το γραφω σαν βασικη σκεψη, χωρις να το εχω ψαξει περισσοτερο, απλα παρακινηθηκα απο την απορια που μου προκληθηκε οταν εψαχνα πτησεις για καποιους προορισμους και μου εβγαζε 3 και σε καποιες περιπτωσεις 2 την εβδομαδα. Αν η κινηση αναμεσα στην Αθηνα και εναν τετοιο προορισμο σαν p2p δεν αρκει για πιο συχνη συνδεση, εχουν ψαξει αραγε αν θα υπηρχε βελτιωση στις πληροτητες αν υπηρχε πιο συχνη συνδεση και βολευε για περισσοτερες μετεπιβιβασεις; Απλη απορία..
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι ευρωπαικές αεροπορικές εταιρίες που ταξιδεύουν σε κοντινά δρομολόγια μέχρι 4 άντε 5 ώρες χρησιμοποιούν συγκεκριμένα αεροπλάνα (Α320,Β73:cool: όπου η σαρδελοποίηση είναι δεδομένη(διαταξη 3-3 εννοειται και 170 με 180 θέσεις),ελάχιστα καλύτερα από τις low cost. Δε νομίζω η Α3 να προτίθεται να το αλλάξει αυτό επειδή ο κώλος καποιων πιάνεται σε τέτοιες θέσεις.Όπως δεν το άλλαξε ούτε η Lufthansa, ούτε η British, ούτε κανείς.Και δεν πρόκειται η εταιρία να αγοράσει widebody για να πηγαίνει κάποιους (λίγους,ελάχιστους) μέχρι ADD,NBO ή σε κάποιο άλλο προορισμό medium haul χαμηλής ζήτησης.Η κυρίαρχη πελατειακή ανάγκη σήμερα είναι φτηνά εισιτήρια.Χωρίς αυτό να σημαίνει και χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες κατ ανάγκη.Σε αυτό υπακούν οι εταιρίες σήμερα και έτσι είναι και οι μέτοχοι ικανοποιημένοι.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μα τι σχέση έχει το αν το αεροσκάφος είναι widebody με την ποιότητα των θέσεων; Και η QR με 320 έρχεται το βράδυ στην Αθήνα, δεν είπε κανείς ότι χρειάζεται widebody. Εδώ συζητάμε αν η κίνηση σηκώνει 320 in the first place.

Επίσης, δε νομίζω να υπάρχει εταιρία στον πλανήτη με άλλη οριζόντια διάταξη στα 737/320, πέραν του 3-3. Το ζήτημα είναι πόσα rows έχεις, ή μάλλον σωστότερα, πόσο καλές είναι οι θέσεις σου (πχ πόσο recline, πόσο legroom, πόσο μαλακές κλπ) το οποίο προφανώς επηρεάζει και το πόσα rows έχεις. Επιπλέον, τι IFE έχεις, τι φαγητό, τι amenities, internet on board κλπ. Σημαντικότατο για προορισμούς με επαγγελματική κίνηση προφανώς είναι και τι business class έχεις επίσης. Τι διάταξη (3-3 vs 2-2), lie-flat vs reclining, τι φαγητό, τι IFE, τι amenities κλπ. Όπως έγραψα, και η QR με 320 έρχεται το βράδυ Αθήνα, αλλά στις καλές μέρες έχουμε πλήρως lie-flat business, με πολύ καλά amenities, internet on board, εκπληκτικό IFE κλπ, και στις κακές μέρες έχουμε 2-2 διάταξη στη business.

Τέλος πάντων, αν συζητάμε για τουρίστες, ναι, πιθανότατα μπορείς να κινηθείς ως low-cost και να προσφέρεις χαμηλούς ναύλους και no-frills υπηρεσίες. Το κατά πόσον αυτό σαν στρατηγική ταιριάζει με τα πλάνα της Aegean είναι μια συζήτηση, αλλά σίγουρα είναι κάτι που θεωρητικά μπορεί να γίνει. Αν όμως μιλάμε για προορισμούς που βασικά έχουν επαγγελματικά ταξίδια υπάρχουν πολλοί λόγοι που το low-cost μοντέλο έχει πρόβλημα, κυρίως διότι η κίνηση είναι σχετικά ανελαστική βάσει τιμής. Επίσης γιατί είναι σημαντικό όταν κάποιος φτάσει στον προορισμό του να μην είναι κομμάτια από την κούραση γιατί τότε θα είναι αδύνατο να δουλέψει.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το να συγκρίνεις την Aegean με την Qatar ασφαλώς δε στέκει.Απευθύνονται σε διαφορετικές αγορές, καλύπτουν (σχεδόν πάντα) διαφορετικά δρομολόγια είναι αυτό που λέμε καμία σχέση.Το πλεονέκτημα για κάποιον που ταξιδεύει από Αθήνα προς Ριαντ ασφαλώς δεν είναι η ποιότητα των υπηρεσιών, αλλά ο (πολυς) χρόνος που γλυτώνεις σε σχέση με αν πήγαινες με Etihad μέσω Λαμιας.Και ναι μετά από τόσες ώρες θα φτάσεις κομμάτια από την κούραση.Η QR πλέον μας τελείωσε εκει.Επίσης είναι και το οικονομικό ζήτημα καθώς η A3 συνήθως πάντα είναι πιο φτηνή.
Εν ολίγοις, η προσωπική επιλογή ενος business πελάτη που ταξιδεύει σε προορισμούς με πολύ χαμηλή ζήτηση για την εταιρία(προς το παρόν τουλάχιστον) δεν μπορεί να ακυρώνει το προιον της A3, το οποίο για τα δεδομένα της αγοράς είναι επαρκέστατο.Και βάσει προσωπικής εκτίμησης η Α3 θα εξακολουθεί να κάνει άνοιγμα σε τουριστικούς προορισμούς (που έχουν ακόμα τεράστιο ψωμί) κάνοντας τις όποιες παραχωρήσεις σε επίπεδο ποιότητας, παρά να προσφέρει άνετο legroom κτλ για να προσελκύσει business traffic με την ελληνική οικονομία να τρώει πάτο και την ανάλογη ζήτηση ...στα αζήτητα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

STAVROS_ATH":2wghl2e9 said:
Και δεν πρόκειται η εταιρία να αγοράσει widebody για να πηγαίνει κάποιους (λίγους,ελάχιστους) μέχρι ADD,NBO ή σε κάποιο άλλο προορισμό medium haul χαμηλής ζήτησης.
Αυτό είναι το επιχειρηματικό μοντέλο των Τουρκικών Αερογραμμών σε Μ. Ανατολή, Κεντρική Ασία και Αφρική. Υποστηρίζεται από το μεγάλο πλέγμα δρομολογίων με Ευρώπη και Β. Αμερική, που επιτρέπει σε επαγγελματίες να ταξιδέψουν σε δύσκολους προορισμούς μόνο με μια ανταπόκριση στην Κωνσταντινούπολη. Και γενικά πετάνε A330.

Σχετικά με τα επαγγελματικά ταξίδια, και αυτά είναι σε πολλά επίπεδα. Ξέρετε πόσα γίνονται με Ryanair και Easyjet, επειδή ο εργοδότης θέλει να βγάλει και από την μύγα ξύγκι? Η business class στα επαγγελματικά είναι μόνο για στελέχη από ένα επίπεδο και επάνω, πόσα είναι τελικά αυτά στα δρομολόγια της Aegean?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Στην πραγματικότητα υπάρχουν τόσα travel policies όσες και εταιρείες. Προφανώς ο έμπορος των Γρεβενών που πουλάει δέρματα στην Σαγκάη, δεν θα στείλει τον υπάλληλο του business (το παράδειγμα είναι πραγματικό). Από την άλλη, αν είσαι intern στην Χ BCG θα πας business μετά από κάποιες ώρες ταξιδιού και πάνω. Και φυσικά εξαρτάται τα φράγκα που υπάρχουν κάθε φορά. Η easyjet και η Ryanair δεν νομίζω ότι προσελκύουν επαγγελματικά πακέτα λόγω τιμής (το να λέμε ότι μια εταιρεία στη Ευρώπη εξοικονομεί 30ΕΥΡΩ μ.ο σε ταξίδι δεν έχει και πολύ έννοια) αλλά κυρίως λόγω ωραρίου και προορισμών.

Για να επιστρέψω στην Α3, δεν υπάρχει αμφιβολία αν γνωρίζουν τα στελέχη της τον όγκο επιβατών στο ΧΥ αεροδρόμιο της Αφρικής και πόσοι πάνε απευθείας ή πόσοι με αλλαγή - αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και websites που δίνουν τέτοιες πληροφορίες δωρεάν.

Επίσης δεν υπάρχει αμφιβολία αν ο Βασιλάκης κάνει πάρτυ κυρίως το καλοκαίρι με τουρίστες από τις δευτερότριτες πόλεις της Ευρασίας και μόνο παρά οικονομικά εισιτήρια δεν δίνει (ο ανταγωνισμός είναι η TUI και η Kondor όχι η LH και η AF που πάνε μόνο Αθήνα).

Το θέμα επίσης δεν είναι η business αγορά της Ελλάδας, που είναι μικρή και δαρμένη από φόρους και που καλώς ή κακώς η Α3 έχει ψιλομονοπώλειο και σωστά γράφτηκε ότι σε 4ωρο ταξίδι μαλλον δεν θα θέλει να κάνει στάση. Και γράφω μάλλον γιατί πχ το Μπαχρέιν είναι στα Ε500-700 με Embraer της GULF AIR (και ο θεός βοηθός σε 2-2) ενώ η Pegasus μέσω Κων/λης το δίνει έως και 120ΕΥΡ one way με 738 (η Α3 είναι δηλαδή 2-3 φορές πιο ακριβή σε αυτό το codeshare). Το ερώτημα είναι πόσο μπορεί και πόσο απασχολεί σοβαρά την Α3 να παίξει σε πελατεία επαγγελματική που α) έχει τα λεφτά και β) έχει το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Να πάρει δηλαδή τον δερματά του Εδιμβούργου στην Αθήνα για αλλαγή και να τον πάει στο Κουβέιτ, χωρίς αυτός να πετάξει με την ΕΚ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

flesland":3q5gidcq said:
Η easyjet και η Ryanair δεν νομίζω ότι προσελκύουν επαγγελματικά πακέτα λόγω τιμής (το να λέμε ότι μια εταιρεία στη Ευρώπη εξοικονομεί 30ΕΥΡΩ μ.ο σε ταξίδι δεν έχει και πολύ έννοια) αλλά κυρίως λόγω ωραρίου και προορισμών.
Δεν τα ξέρεις τόσο καλά φαίνεται, τουλάχιστον όχι τόσο καλά όσο το marketing της Ryanair...

Αν και εγώ έκανα τον περασμένο μήνα αυτό που γράφεις, δηλαδή δυο επαγγελματικά ταξίδια με FR αντί Aegean λόγω βολικής ώρας ή αεροδρομίου,. Ευτυχώς ήταν κοντινά, Μάλτα και Bergamo.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Moderators!!! Παρακαλώ την επέμβαση σας γιατί το παρά-αφοδευσαμε ετι μια φορά!!! :wall:
 
Top