Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
Πολλά έχουν να κάνουν και με το θέμα κόστος.Άν το προιον της Α3 είναι ανταγωνιστικό πολλοί θα βρεθούν να ταξιδέψουν και μάλιστα σε μια πόλη όπως την ADD, όπου λόγω γεωγραφίας η Αθήνα θα μπορούσε να προσφέρει εξαιρετικά connections.Συγκεκριμένα το ταξίδι FRA-ATH-ADD είναι 3328 μίλια, ενώ το FRA-DXB-ADD 4575 μίλια(40% πάνω).Το απευθείας FRA-ADD είναι 3013 μίλια, άρα μια ανταπόκριση στην Αθήνα με μικρό connection time θα μπορούσε να λειτουργήσει άψογα.
Επίσης υπάρχει και κόσμος που πληρώνει από την τσέπη του τα εισιτήρια του, και δεν του τα πληρώνουν άλλοι.Για μια σύντομη πτήση 4-5 ωρών προς Αφρική, δε θεωρώ το προιον της Α3 αποτρεπτικό, ούτε ότι κάποιος πρέπει να πάει μεσω Λαμίας για να αποφύγει την «ταλαιπωρία» των στενών καθισμάτων Τώρα οι προσωπικές επιθυμίες του καθενός και το πόση πολυτέλεια αξιώνει για τα ταξίδια του,δε νομίζω ότι είναι κάτι που η Α3 λαμβάνει απαραίτητα υπόψη στη χάραξη της πολιτικής της.
Ωστόσο πιστεύω ότι γενικά η ζήτηση για τέτοια δρομολόγια είναι ακόμα χαμηλή, για αυτό και δεν έχει κάνει ακόμα το βήμα η Α3.Οι λίγοι που ταξιδεύουν προς τα κει εικάζω ότι είναι προς το παρόν στην πλειοψηφία τους επιχειρηματίες με ειδικές ανάγκες, απαιτήσεις και συνήθειες.Η Α3 δεν απευθύνεται κυρίως σε αυτό το κοινό.Και αυτό το κοινό συνήθως δεν πληρώνει,πληρώνουν οι εργοδότες τους.