Δημιουργούνται 26 νέα υδατοδρόμια

Ανεβηκαν χτες 2 ΝΟΤΑΜ σχετικα με την δημιουργια των 2 πρωτων υδατοδρομιων σε Κερκυρα και Παξους:

A1080/22 NOTAMN
Q) LGGG/QFACS/IV/NBO/A /000/999/3937N01954E005
A) LGXX B) 2204111205 C) PERM
E)NEW WATER AERODROME ESTABLISHED AT KERKIRA PORT.
AERODROME REF. POINT (CENTRE OF RWY1): 393755.88N 0195457.99E.
ELEVATION: SEA LEVEL.
DESIGNATION: RWY1 08/26, RWY2 12/30, RWY3 11/29, RWY4 05/23. SURFACE WATER.
CENTRE OF RWY1 393755.88N 0195457.99E,
CENTRE OF RWY2 393803.75N 0195443.22E,
CENTRE OF RWY3 393812.45N 0195513.02E,
CENTRE OF RWY4 393817.62N 0195349.62E.
ALL RWY'S 790MX20M, STRIP 850MX60M.
ALL RWY'S: TORA=TODA=ASDA=790M, LDA=790M.
AERODROME OPERATOR: NORTH IONIAN WATERAIRPORTS L.T.D.
TEL. +30 2111211416, +30 6941651466, +30 6974859245 NO CAA SERVICES PROVIDED.
FOR USE OF AERODROME, PRIOR COMMUNICATION IS REQUIRED.
FOR HOURS OF SERVICE, FACILITIES AND OPERATIONS' DETAILS CONTACT AERODROME OPERATOR

A1081/22 NOTAMN
Q) LGGG/QFACS/IV/NBO/A /000/999/3912N02011E005
A) LGXX B) 2204111208 C) PERM
E)NEW WATER AERODROME ESTABLISHED AT PAXOI/ GAIOS PORT.
AERODROME REF. POINT (CENTRE OF RWY1): 391231.59N 0201117.73E.
ELEVATION: SEA LEVEL.
DESIGNATION: RWY1 15/33, RWY2 15/33, RWY3 01/19. SURFACE WATER.
CENTRE OF RWY1 391231.59N 0201117.73E,
CENTRE OF RWY2 391151.75N 0201146.80E,
CENTRE OF RWY3 391233.38N 0201134.03E.
ALL RWY'S 790MX20M, STRIP 850MX60M.
ALL RWY'S: TORA=TODA=ASDA=790M, LDA=790M.
AERODROME OPERATOR: NORTH IONIAN WATERAIRPORTS L.T.D.
TEL. +30 2111211416, +30 6941651466, +30 6974859245 NO CAA SERVICES PROVIDED.
FOR USE OF AERODROME, PRIOR COMMUNICATION IS REQUIRED.
FOR HOURS OF SERVICE, FACILITIES AND OPERATIONS' DETAILS CONTACT AERODROME OPERATOR.
 
Φαίνεται ότι αδειοδοτούνται 2 υδατοδρόμια στον Αργοσαρωνικό (Πόρτο Χέλι & Ερμιόνη):
Two Seaplane Ports in the Peloponnese Get Green Light
Μάλλον απίθανο να λειτουργήσουν το 2023. Από 2024 και βλέπουμε.
 
Last edited by a moderator:
όπως έγραφα και σε άλλο νήμα, η υλοποίηση ενός στοιχειώδους δικτύου υδατοδρομίων έχει καταντήσει λίγο ανέκδοτο.
Αν όμως υλοποιηθεί θα βοηθήσει πολύ τα μικρά νησιά, την οικονομία τους, τον τουρισμό τους και (ίσως και) την εξυπηρέτηση των κατοίκων τους.
Κατά την γνώμη μου το ψωμί είναι σε τέτοια δρομολόγια και όχι σε μεγάλης διάρκειας (άνω των 45 λεπτών) που γίνονται πολύ καλύτερα με αεροπλάνο.

Τα τρενάκια/άγονες γραμμές Ιονίου και Αιγαίου με συμπερίληψη περισσότερων νησιών θα ωφεληθούν πολύ.
Κέρκυρα-Παξοί, Αττική-Μύκονος, εξυπηρέτηση τουριστικών νησιών χωρίς αεροδρόμιο (π.χ. Ίος, Ύδρα) θα γεμίζουν για πλάκα τα υδροπλάνα.

Τώρα πόσο ευνο'ι'κή είναι για υγιείς επενδύσεις η Ελλάδα είναι άλλη συζήτηση...
 
Last edited:
Top