Δημιουργούνται 26 νέα υδατοδρόμια

Η air sea lines για Γιάννενα το είχε 55€, το 2007/8 και έκανε (τότε) οριακά ελάχιστο κέρδος. Βέβαια είχε και μικρές πληρότητες. Φαντάζομαι κανα 50άρι-40αρι για Παξούς, και ίσως λίγο λιγότερο για Οθονούς κλπ. Για Παξούς σίγουρα θα έχει κόσμο, με τόσες βίλες και τόσα λεφτά που έχουν πέσει εκεί. Και απ'ότι λένε οι ίδιοι στηρίζονται πολύ και στις sightseeing πτήσεις από τα κρουαζερόπλοια.
 
Ομόφωνα η λιμενική επιτροπή έδωσε το πράσινο φώς για την άμεση έναρξη διαδικασιών δημιουργίας υδατοδρομίων σε Χίο,Ψαρά και Οινούσσες.

πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που αν πετύχει θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά τα τρία νησιά της Π.Ε. Χίου αφού θα ενταχθούν άμεσα στο πρώτο οργανωμένο δίκτυο υδατοδρομίων στο βόρειο Αιγαίο μαζί με τη Σκύρο, την Σκόπελο και την Αλόννησο.Σε ότι αφορά στο κόστος πτήσης ο Μ. Μπελέγρης σημείωσε ότι η μοναδική εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο κοστολογεί το μισάωρο πτήσης από 35 έως 40 ευρώ ενώ τα υδροπλάνα έχουν δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 19 ατόμων.
 
Το είπαμε και το επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά. Η δημιουργία και η Αδειοδότηση Υδατοδρομίων δεν σημαίνει τίποτα αν δεν επιχειρήσουν τα Υδροπλάνα. Προς το παρών δεν υπάρχει κανένα και είναι επιχειρησιακά αδύνατο ιδιαίτερα για το Αιγαίο. Μην κάνετε όνειρα και μην παραμυθιάζεστε.
 
Προβλήματα με τα υδατοδρόμια, καθώς στο νέο νομοσχέδιο = η άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου θα ανήκει αποκλειστικά στο Δημόσιο = Κρατισμός στο Μεγαλείο τους..


http://www.capital.gr/epixeiriseis/3148 ... -udroplana
 
Χάθηκε άλλο ένα καλοκαίρι για τα υδροπλάνα. Δυστηχώς οι εφοπλιστές και ιδιοκτήτες αεροπορικών φαίνεται ότι κάνουν κουμάντο στα υπουργεία.
 
Για να δούμε; Θα φτάσει στην Βουλή ή θα βυθιστεί πάλι το νομοσχέδιο των υδροπλάνων. Από τον Σεπτέμβριο του 2016 δεν κατάφερε να βρει τον δρόμο προς την Βουλή.

Του χρόνου το καλοκαίρι θα πάμε κάπου με υδροπλάνο; :D :wall:

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %b8%ce%b5/
 
3 τα δανειοδοτημένα υδατοδρόμια (Κέρκυρας, Παξών, Πάτρας)
4 υπό δανειοδότηση (Θεσσαλονίκης, Ίου, Πύλου, Ηρακλείου)
Τι να τα κάνεις όλα αυτά αν δεν λυθεί το πρόβλημα της Αθήνας, που επίτηδες μερικοί το μπλοκάρουν ώστε να μην υπάρξει εξυπηρέτηση επιβατών.

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %b8%ce%b5/
 
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια, ας ελπίσουμε ότι θα προλάβουν να το ψηφίσουν. Γιατί οι άλλοι θα κωλυσιεργήσουν αφού δεν τους αφήνουν οι καπετανέοι.

Το άσκημο (κατ’ εμέ) είναι ότι στην Αττική σκέπτονται για υδατοδρόμια στην Ελευσίνα ? :rant:
πως θα φτάνουμε μέχρι εκεί? Στο Λαύριο που ήταν τι τους πείραζε? :mrgreen: Καλά δεν συζητώ το Φάληρο? :evil: Αφού το μποϊκοτάρουν το όλο εγχείρημα. :wall:

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %84%ce%bf/
 
Φίλε AirNamibia μην περιμένεις πολλά πράγματα. Εδώ μιλάμε μόνο για την έκδοση Άδειας Ίδρυσης και Άδειας Λειτουργίας των Υδατοδρομίου οι οποίες μπορεί να είναι και διαφορετικές και να χορηγούνται σε διαφορετικούς φορείς!!!!!
• Δυνατότητα διαχωρισμού της διαδικασίας αδειοδότησης σε δύο στάδια, ώστε ο κάτοχος της άδειας ίδρυσης υδατοδρομίου, εφόσον το επιθυμεί, να διαφοροποιείται από τον κάτοχο άδειας λειτουργίας και εκμετάλλευσης του υδατοδρομίου.
Πόσοι είναι αυτοί που τρέφουν ακόμη ψευδαισθήσεις ότι πρόκειται να λειτουργήσουν υδροπλάνα στην Ελλάδα????????? Μάταιος κόπος. Η Άδεια σύμφωνα με το Νομοσχέδιο θα χάνεται αν δεν υπάρξει πτητικό έργο για δύο συναπτά έτη.
Η άδεια ίδρυσης θα εκδίδεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο, σε ΝΠΔΔ, ΟΤΑ, λιμενικά ταμεία και οργανισμούς λιμένος. Θα είναι αόριστης διάρκειας, ενώ θα ανακαλείται εάν επί δύο συναπτά έτη δεν υπάρχει πτητικό έργο.

Το έχω γράψει και άλλες φορές κάποιοι κοροϊδεύουν κάποιους και κάποιοι ονειρεύονται. Περαστικά μας. Προσωπική μου άποψη φυσικά.
 
Top