Επειδή το forum έχει γεμίσει «ξυπνητζήδες», μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε από που προκύπτει ότι ο akantif δεν δικαιούται κάτι;
Από το να το παίζετε «παντογνώστες» δεν κάνετε έναν κόπο να διαβάσετε τον
Κανονισμό 261/2004 της Ε.Ε.;
Είναι διαθέσιμος σε 22 γλώσσες. Θέλω να πιστεύω πως όλο και κάποια θα καταλαβαίνετε.
akantrif άκου τα εξής:
Ο Κανονισμός κατηγοριοποιεί τα δικαιώματα του επιβάτη σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις:
1. Αρνηση επιβίβασης
2. Ακύρωση πτήσης
3. Καθυστέρηση
όπου και παρέχει αντίστοιχη βοήθεια που εκτός από τακτοποίηση σε άλλη πτήση διαχωρίζεται σε
«αποζημίωση» (χρηματική) και
«φροντίδα» (γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ).
Εσύ ανήκεις προφανώς στην περίπτωση 2. Πολλοί λανθασμένα πιστεύουν ότι αν προκληθεί ακύρωση για κάποιο έκτακτο περιστατικό όπως πχ καιρικές συνθήκες, πολιτική αστάθεια, απεργίες κλπ η αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται κάνει τίποτα. ΛΑΘΟΣ!
Ο Κανονισμός όμως αφορά ΟΛΕΣ τις ακυρωμένες πτήσεις. Απλά η διαφορά είναι στα δικαιώματα του επιβάτη: «αποζημίωση» (χρηματική) vs «φροντίδα». Αποζημίωση δικαιούσαι όταν είναι ευθύνη της εταιρείας. Φροντίδα δικαιούσαι ΠΑΝΤΑ!
Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν, αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι ο επιβάτης δικαιούται όλα τα δικαιώματα πλην της αποζημίωσης! Συνεπώς η αεροπορική οφείλει να παράσχει όλα τα σχετικά Δικαιώματα Φροντίδας. Για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν / πιστέψουν και βαριούνται να διαβάσουν όλον τον κανονισμό, ας κοιτάξουν στην αρχή στα «Έχοντας υπόψη» το σημείο 14 όπου αναγράφεται ότι έχει ληφθεί υπόψη το ενδεχόμενο απεργίας στη σύνταξη του κανονισμού και ας πάνε μετά στο άρθρο 5 και τις αντίστοιχες παραπομπές.
akantrif να απευθυνθείς στις Ο.Α. και αν δεν βγάλεις άκρη να κάνεις γραπτή καταγγελία στην Υ.Π.Α. που είναι ο αρμόδιος οργανισµός για τη διεκπεραίωση των καταγγελιών και την εφαρμογή του κανονισµού 261/2004 στην Ελλάδα. Μέχρι να λήξει το θέμα, κράτα όλες τις αποδείξεις.
ΥΓ1: Καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε. Δεν είναι δέμα χρημάτων, αλλά αξιοπρέπειας.
ΥΓ2: Προς τους «ειδήμονες» υπενθυμίζω μία ωραία διαφήμιση που έλεγε: «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς»