Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

akantif

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/07/2007
Μηνύματα
23
Likes
0
Καλημέρα.
Επέστρεψα χθες από Ρώμη, αντί στις 13/2 λόγω της απεργίας. Έχω την εξής ερώτηση για αυτούς που ξέρουν: Μείναμε μία extra βραδιά στην Ρώμη, άρα και μία μέρα παραπάνω στο ξενοδοχείο. Την απόδειξη την έχω ξεχωριστά για αυτή την βραδιά. Μπορώ να πάρω αυτά τα χρήματα από την Ολυμπιακή ή όχι?

Ευχαριστώ.
 
Re: απεργια στις 13 Φεβ και επιπτωσεις στις πτήσεις

Δεν ευθυνεται η ΟΑ για την Απεργια των ελεγκτων εναεριας κυκλοφοριας που καθηλωσε τα αεροσκαφη ολων των εταιρειων και οχι μονο της ΟΑ. Οι ΟΑ ειχαν προγραμματισμενη μια πτηση ανα προορισμο με προσωπικο ασφαλειας....αρα απο Ρωμη θα επεστρεφες φιλε μου καθως η πτηση σου θα γινοταν κανονικα. Μονο η απογευματινη Ρωμη θα ακυρονωταν...Οσο αφορα την αποδειξη του ξενοδοχειου σου πηγαινε στην ΥΠΑ που ευθυνεται για τους ελεγκτες ή στο Βενιζέλος για να αποζημιωθεις. Ευχαριστω
 
Re: απεργια στις 13 Φεβ και επιπτωσεις στις πτήσεις

Αυτό που λες για το Βενιζέλος ή για την ΥΠΑ, προφανώς κάνεις πλάκα, έτσι?
 
Re: απεργια στις 13 Φεβ και επιπτωσεις στις πτήσεις

akantif":1x348unc said:
Αυτό που λες για το Βενιζέλος ή για την ΥΠΑ, προφανώς κάνεις πλάκα, έτσι?

Τι αλλο να πω? Αφου οι ΟΑ ηταν να πετάξουν αλλα δεν το επετρεψαν οι ελεγκτες απο Αθηνα, αρα δεν ειναι και ευθυνη τους. Αν διαβασεις τα δικαιωματα της ΕΕ για τους επιβατες αναφερεται ξεκαθαρα. Αρα ποιος φταιει? :great:
 
Re: απεργια στις 13 Φεβ και επιπτωσεις στις πτήσεις

Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα άλλο φίλε μου. Απλά η πρώτη απάντηση που μου έδωσες δεν ήταν και τόσο ευγενική. Οσο αφορα την αποδειξη του ξενοδοχειου σου πηγαινε στην ΥΠΑ, νομίζω ότι δεν είναι και τόσο κομψό να το λες σε κάποιον που δεν ξέρεις. Μίλησα μα την ΟΑ από Ρώμη και δεν μου είπαν τίποτα για την ΥΠΑ. Απλά μου είπαν ότι η ΟΑ είχε απεργία. Επίσης με τον χαμηλό μισθό μου και με το μεγάλο χρονικό διάστημα που σχεδίαζα το ταξίδι αυτό (και ποιός ξέρει πότε θα ξαναπάω) εμένα με "γονάτισε" η ακόμη μία βραδιά. Και νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να το ψάξω. Αν εσένα σε πειράζει, να το πεις, αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο.
 
Re: απεργια στις 13 Φεβ και επιπτωσεις στις πτήσεις

chrispilot":3bo90vmx said:
Οι ΟΑ ειχαν προγραμματισμενη μια πτηση ανα προορισμο με προσωπικο ασφαλειας....αρα απο Ρωμη θα επεστρεφες φιλε μου καθως η πτηση σου θα γινοταν κανονικα.

Στο real time όλες οι πτήσεις της μέρας φαίνονταν ως cancelled, είσαι πολύ σίγουρος ότι πετούσαν σε 1 πτήση ανά προορισμό;
 
@akantif
μην αρπάζεσαι καλέ! :)
Δε μου φάνηκε να έγραψε κάτι άσχημο ο chrispilot.
Οι ΟΑ δε φταίνε σε καμία περίπτωση για το αν δεν έγινε καμία πτήση λόγω απεργίας της ΥΠΑ (παρόλο που οι υπάλληλοι των ΟΑ συμμετείχαν στην απεργία).
Αν, για παράδειγμα, πετούσες με Lufthansa, θα σε αποζημίωνε η γερμανική εταιρεία για την ελληνική απεργία;
Δυστυχώς στις απεργίες ταλαιπωρούνται περισσότερο αυτοί που δεν φταίνε, παρά αυτοί που θα έπρεπε να "πονέσουν".
 
Επειδή το forum έχει γεμίσει «ξυπνητζήδες», μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε από που προκύπτει ότι ο akantif δεν δικαιούται κάτι;

Από το να το παίζετε «παντογνώστες» δεν κάνετε έναν κόπο να διαβάσετε τον Κανονισμό 261/2004 της Ε.Ε.;

Είναι διαθέσιμος σε 22 γλώσσες. Θέλω να πιστεύω πως όλο και κάποια θα καταλαβαίνετε.

akantrif άκου τα εξής:

Ο Κανονισμός κατηγοριοποιεί τα δικαιώματα του επιβάτη σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις:

1. Αρνηση επιβίβασης
2. Ακύρωση πτήσης
3. Καθυστέρηση

όπου και παρέχει αντίστοιχη βοήθεια που εκτός από τακτοποίηση σε άλλη πτήση διαχωρίζεται σε «αποζημίωση» (χρηματική) και «φροντίδα» (γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ).

Εσύ ανήκεις προφανώς στην περίπτωση 2. Πολλοί λανθασμένα πιστεύουν ότι αν προκληθεί ακύρωση για κάποιο έκτακτο περιστατικό όπως πχ καιρικές συνθήκες, πολιτική αστάθεια, απεργίες κλπ η αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται κάνει τίποτα. ΛΑΘΟΣ!

Ο Κανονισμός όμως αφορά ΟΛΕΣ τις ακυρωμένες πτήσεις. Απλά η διαφορά είναι στα δικαιώματα του επιβάτη: «αποζημίωση» (χρηματική) vs «φροντίδα». Αποζημίωση δικαιούσαι όταν είναι ευθύνη της εταιρείας. Φροντίδα δικαιούσαι ΠΑΝΤΑ!

Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν, αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι ο επιβάτης δικαιούται όλα τα δικαιώματα πλην της αποζημίωσης! Συνεπώς η αεροπορική οφείλει να παράσχει όλα τα σχετικά Δικαιώματα Φροντίδας. Για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν / πιστέψουν και βαριούνται να διαβάσουν όλον τον κανονισμό, ας κοιτάξουν στην αρχή στα «Έχοντας υπόψη» το σημείο 14 όπου αναγράφεται ότι έχει ληφθεί υπόψη το ενδεχόμενο απεργίας στη σύνταξη του κανονισμού και ας πάνε μετά στο άρθρο 5 και τις αντίστοιχες παραπομπές.

akantrif να απευθυνθείς στις Ο.Α. και αν δεν βγάλεις άκρη να κάνεις γραπτή καταγγελία στην Υ.Π.Α. που είναι ο αρμόδιος οργανισµός για τη διεκπεραίωση των καταγγελιών και την εφαρμογή του κανονισµού 261/2004 στην Ελλάδα. Μέχρι να λήξει το θέμα, κράτα όλες τις αποδείξεις.

ΥΓ1: Καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε. Δεν είναι δέμα χρημάτων, αλλά αξιοπρέπειας.

ΥΓ2: Προς τους «ειδήμονες» υπενθυμίζω μία ωραία διαφήμιση που έλεγε: «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς» ;)
 
Wii":2ju6kfu5 said:
Από το να το παίζετε «παντογνώστες» δεν κάνετε έναν κόπο να διαβάσετε τον Κανονισμό 261/2004 της Ε.Ε.;

Είναι διαθέσιμος σε 22 γλώσσες. Θέλω να πιστεύω πως όλο και κάποια θα καταλαβαίνετε.

ΥΓ1: Καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε. Δεν είναι δέμα χρημάτων, αλλά αξιοπρέπειας.
Νιώθω πανευτυχής ( :banana: )που γνωρίζω κάποιες από τις 22 γλώσσες.
Όμως....
διαβάζοντας την παράγραφο 3 του άρθρου 5 το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι οι ΟΑ δεν υποχρεούνται να αποζημιώσουν επιβάτες για τη ματαίωση της συγκεκριμένης πτήσης. Παραθέτω τη συγκεκριμένη παράγραφο για να μην ψάχνουν οι συμφορουμίτες:
Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.
Αν κάποιος φταίει για τη ματαίωση είναι ένας από τους παρακάτω 6:
α) Η κυβέρνηση (που προκάλεσε την απεργία με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο) ή
β) Η ΓΣΕΕ (που την εξήγγειλε για τον ιδιωτικό τομέα) ή
γ) Η ΑΔΕΔΥ (που την εξήγγειλε για το δημόσιο τομέα) ή
δ) Η Υ.Π.Α (γιατί οι ελεγκτές είναι υπαλληλοί της) ή
ε) Οι Η.Π.Α (γιατί αυτές πάντα φταίνε) ή
στ) Η Αmstel (.........γιατί έτσι μας αρέσει).

Σε καμία περίπτωση όμως δε φταίνε οι ΟΑ για την γενική απεργία της 13ης Φεβρουαρίου.
Δυστυχώς, ο Κανονισμός 261/2004 της Ε.Ε. αφορά (μόνο) τους αερομεταφορείς και όχι κάποιον από τους 6 πιθανούς υπαίτιους της ακύρωσης της πτήσης που νωρίτερα ανέφερα.
Άρα δεν μπορούμε (βάσει του συγκεκριμένου Κανονισμού) να ζητήσουμε αποζημίωση από αυτούς τους 6.
Όπως δε μπορούμε να ζητήσουμε από την Ε.ΘΕ.Λ αποζημίωση ίση με το κόμιστρο του ταξί που πληρώσαμε για να πάμε στη δουλειά μας επειδή ακυρώθηκαν τα δρομολόγια των λεωφορείων ή από την ΑΝΕΚ (πχ) επειδή ακυρώθηκαν τα δρομολόγια των πλοίων κλπ.

Wii":2ju6kfu5 said:
ΥΓ2: Προς τους «ειδήμονες» υπενθυμίζω μία ωραία διαφήμιση που έλεγε: «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς» ;)
Επειδή κάποιοι συμφορουμίτες μπορεί να μην έχουν δει τη διαφήμιση που αναφέρεις (κάποιοι μένουν στο εξωτερικό πχ),
υπενθυμίζω μια ωραία παροιμία που λέει: "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες" :wink:
 
Re:

Τελικά όσο απλά και να γράψεις κάποια πράγματα, για κάποιους είναι παντελώς αδύνατον να τα κατανοήσουν...

Πιστεύουν πως επειδή ΕΤΣΙ νομίζουν, αυτό είναι και το σωστό. Τι κι αν υπάρχει ειδικός κανονισμός για της πτήσεις από/προς Ε.Ε. που ορίζει ρητά τις υποχρεώσεις των αερομεταφορέων

fotis":2xb2aba1 said:
Νιώθω πανευτυχής ( :banana: )που γνωρίζω κάποιες από τις 22 γλώσσες.

Μακάρι... Αλλά....


fotis":2xb2aba1 said:
Όμως....
διαβάζοντας την παράγραφο 3 του άρθρου 5 το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι οι ΟΑ δεν υποχρεούνται να αποζημιώσουν επιβάτες για τη ματαίωση της συγκεκριμένης πτήσης.

Το έγραψα και πριν σε ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

Ο Κανονισμός όμως αφορά ΟΛΕΣ τις ακυρωμένες πτήσεις. Απλά η διαφορά είναι στα δικαιώματα του επιβάτη: «αποζημίωση» (χρηματική) vs «φροντίδα». Αποζημίωση δικαιούσαι όταν είναι ευθύνη της εταιρείας. Φροντίδα δικαιούσαι ΠΑΝΤΑ!

Έρχεσαι λοιπόν εσύ και μου λες ότι ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΣ.

ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ;;;

Και συνέχισα γράφοντας:

Στις περιπτώσεις αυτές λοιπόν, αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι ο επιβάτης δικαιούται όλα τα δικαιώματα πλην της αποζημίωσης! Συνεπώς η αεροπορική οφείλει να παράσχει όλα τα σχετικά Δικαιώματα Φροντίδας (γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ).

Fotis":2xb2aba1 said:
Επειδή κάποιοι συμφορουμίτες μπορεί να μην έχουν δει τη διαφήμιση που αναφέρεις (κάποιοι μένουν στο εξωτερικό πχ),
υπενθυμίζω μια ωραία παροιμία που λέει: "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες" :wink:

Σωστά. Οπότε επαυξάνω. «Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς» και «μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες». Και οι δύο φράσεις ταιριάζουν για τους «ειδήμονες» του forum που πιστεύουν πως επειδή ΕΤΣΙ νομίζουν, αυτό είναι και το σωστό. :mrgreen:

Και για να συνοψίσω γιατί αρκετό χρόνο έχασα προσπαθώντας να εξηγήσω πως η γη ΔΕΝ είναι επίπεδη, ο φίλτατος akantrif έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικήσει τα χρήματα για τα έξοδα που έκανε και αφορούν στις υποχρεώσεις φροντίδας, ήτοι γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ. Δεν δικαιούται βέβαια αποζημιώσεως.

Να το κάνω περισσότερο νιανιά; Να τα ξαναγράψω και 3η φορά; Για ρίξτε μία ματιά τι έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμα. ΕΛΕΟC!
 
Top