Sunshine
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/01/2008
- Μηνύματα
- 82
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgal
Επιπτώσεις
Μόνο που υπάρχει μια τεράστια διαφορά , στην ΟΑ πρέπει να το κυνηγήσεις ο ίδιος και ίσως και να μην δικαιωθείς (ή τουλάχιστον στο παρελθόν δεν δικαιωνώσουνα ΠΟΤΕ). Άπειρες καθυστερήσεις με υπαιτιότητα της ΟΑ απο 3 'εως 5 ώρες , ανίκουστες ακυρώσεις πτήσεων για ψιλου-πήδημα λόγους και η εταιρεία ατάραχη!! ούτε φροντίδα , ούτε ευθύνη , ούτε ενα σάντουιτς βρε παιδί μου για το ρε γαμώτο που περιμένεις στο γκισέ όχι πότε θα πετάξεις αλλά πότε θα φιλοτιμηθεί κάποιος υπεύθυνος-ανευθυνος να σε ενημερώσει για το γιατί της καθυστέρησης..././
Δεν θα το συγκρίνω με εταιρείες του εξωτερικού, εκεί υπάρχουν και καλά και άσχημα... αλλά όσο αναφορά στο εσωτερικό (η σύγκριση είναι αναπόφευκτη) όσες ελάχιστες φορές πέτυχα σημαντική καθυστέρηση στην Aegean (από 1 1/2 ώρα και πάνω) η εταιρεία χωρίς κάποιος να χρειαστεί να διαμαρτυρηθεί ή να γράψει αναφορές (και άλλες αηδίες της ΟΑ) έδωσε ένα δωρεάν εισητήριο ως αποζημιώση και μας κέρασε σάντουιτς και καφέ όση ώρα περιμέναμε.. ενώ μια άλλη φορά σε προγραμματισμένη καθυστέρηση πτήσης, με ενημέρωσαν τηλεφωνικά περίπου ΄24 ώρες πριν ότι η πτήση θα έχει καθυστέρηση μία ώρα..
Μετά πως να μην ξαναπετάξεις μαζί τους
Καθυστερήσεις και κάθε είδους προβλήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν στις αεροπορικές εταιρείες , το ζήτημα είναι πως το αντιμετωπίζεις!! Το κακό στην ΟΑ είναι πως έχει "περάσει" "μεταλαμπαδευτεί" στο προσωπικό της από την διοίκηση η ιδέα ότι ΟΑ είμαστε μας συμβαίνουν αυτά , το κοινό έχει κατανόηση σε μας , τους έχουμε συνηθίσει να μην αποζημιώνουμε, είμαστε ο εθνικός τους αερομεταφορέας , η ψυχή τους , ο Καραισκάκης ζει κ.α...... έχω τύχει σε αγενέστατο προσωπικό σε στιγμές που πρέπει να φαίνονται ευαίσθητοι όπως οι καθυστερήσεις..
Επίσης μείζον πρόβλημα είναι οι ακυρώσεις πτήσεων. Η ΟΑ ακυρώνει , χωρίς να νοιαστεί το πως θα φτάσουν αυτοί οι επιβάτες στον προορισμό τους. Η πτήση ακυρώθηκε τέλος./ Ούτε αποτελεί λύση να εκτελούν μια πτηση για λ.χ. Καβάλα με τους επιβάτες για Καβάλα και Αλεξανδρούπολη μαζί (είναι απο ότι είδα, η νέα μόδα).
Με ιδιαίτερη ευαισθησία λέω, ότι στην νέα ΟΑ, όποτε αυτή πραγματωθεί , το θέμα αντιμετώπισης κοινού πρέπει να επαναπροσδιοριστεί συνθέμελα
Wii":9wvjz6c1 said:Χαίρομαι ιδιαιτέρως akantif που έγινε το αναμενόμενο και αποζημιώθηκες για την ταλαιπωρία που υπέστης λόγω της απεργίας. Ο επιβάτης πέραν από υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα. Από τη στιγμή που είσαι συνεπής με τις υποχρεώσεις σου, δεν μπορούν να σου στερούν τα δικαιώματά σου...
Μόνο που υπάρχει μια τεράστια διαφορά , στην ΟΑ πρέπει να το κυνηγήσεις ο ίδιος και ίσως και να μην δικαιωθείς (ή τουλάχιστον στο παρελθόν δεν δικαιωνώσουνα ΠΟΤΕ). Άπειρες καθυστερήσεις με υπαιτιότητα της ΟΑ απο 3 'εως 5 ώρες , ανίκουστες ακυρώσεις πτήσεων για ψιλου-πήδημα λόγους και η εταιρεία ατάραχη!! ούτε φροντίδα , ούτε ευθύνη , ούτε ενα σάντουιτς βρε παιδί μου για το ρε γαμώτο που περιμένεις στο γκισέ όχι πότε θα πετάξεις αλλά πότε θα φιλοτιμηθεί κάποιος υπεύθυνος-ανευθυνος να σε ενημερώσει για το γιατί της καθυστέρησης..././
Δεν θα το συγκρίνω με εταιρείες του εξωτερικού, εκεί υπάρχουν και καλά και άσχημα... αλλά όσο αναφορά στο εσωτερικό (η σύγκριση είναι αναπόφευκτη) όσες ελάχιστες φορές πέτυχα σημαντική καθυστέρηση στην Aegean (από 1 1/2 ώρα και πάνω) η εταιρεία χωρίς κάποιος να χρειαστεί να διαμαρτυρηθεί ή να γράψει αναφορές (και άλλες αηδίες της ΟΑ) έδωσε ένα δωρεάν εισητήριο ως αποζημιώση και μας κέρασε σάντουιτς και καφέ όση ώρα περιμέναμε.. ενώ μια άλλη φορά σε προγραμματισμένη καθυστέρηση πτήσης, με ενημέρωσαν τηλεφωνικά περίπου ΄24 ώρες πριν ότι η πτήση θα έχει καθυστέρηση μία ώρα..
Μετά πως να μην ξαναπετάξεις μαζί τους
Καθυστερήσεις και κάθε είδους προβλήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν στις αεροπορικές εταιρείες , το ζήτημα είναι πως το αντιμετωπίζεις!! Το κακό στην ΟΑ είναι πως έχει "περάσει" "μεταλαμπαδευτεί" στο προσωπικό της από την διοίκηση η ιδέα ότι ΟΑ είμαστε μας συμβαίνουν αυτά , το κοινό έχει κατανόηση σε μας , τους έχουμε συνηθίσει να μην αποζημιώνουμε, είμαστε ο εθνικός τους αερομεταφορέας , η ψυχή τους , ο Καραισκάκης ζει κ.α...... έχω τύχει σε αγενέστατο προσωπικό σε στιγμές που πρέπει να φαίνονται ευαίσθητοι όπως οι καθυστερήσεις..
Επίσης μείζον πρόβλημα είναι οι ακυρώσεις πτήσεων. Η ΟΑ ακυρώνει , χωρίς να νοιαστεί το πως θα φτάσουν αυτοί οι επιβάτες στον προορισμό τους. Η πτήση ακυρώθηκε τέλος./ Ούτε αποτελεί λύση να εκτελούν μια πτηση για λ.χ. Καβάλα με τους επιβάτες για Καβάλα και Αλεξανδρούπολη μαζί (είναι απο ότι είδα, η νέα μόδα).
Με ιδιαίτερη ευαισθησία λέω, ότι στην νέα ΟΑ, όποτε αυτή πραγματωθεί , το θέμα αντιμετώπισης κοινού πρέπει να επαναπροσδιοριστεί συνθέμελα