Διαμαρτυρίες περιοίκων για θόρυβο στο LGAV

8a (ksana)symfwnisw me ola, ektos apo ta ma8hmatika sou:
2004-1978=26 Xronakia :p :cool: :D (Kai ayto dinei kai pio pollh emfasi sto point sou!)
 
seven4seven":tri3m0f2 said:
2004-1978=26 Xronakia :p :cool: :D (Kai ayto dinei kai pio pollh emfasi sto point sou!)

Μήπως μέτρησε όμως 2001-1978=23 χρόνια (μιας και το 2001 άνοιξε τους διαδρόμους του το LGAV) :?:

Πάντως όσα χρόνια και να είναι, είναι πολύ σωστά αυτά που γράφει :great:
 
Hmmmm les e? An nai, mea culpa!
 
Avior":1qo65bgg said:
Α, και κάτι άλλο: το αεροδρόμιο το σχεδιάζανε για εκεί από το 1978 αν δε με απατά η μνήμη μου, και αν οι κύριοι που έμεναν τότε στη Λούτσα πίστευαν ότι θα χαλιόνταν, είχαν στη διάθεσή τους 23 χρονάκια (όχι και λίγα, εεεεε??) να την κάνουν από εκεί. Μιλάνε λες και ένα πρωί ξυπνήσαν και είδαν τα αεροπλάνα να περνάνε κοντά.

ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ

ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΜ/Γ/Ε.80 της 23.7.1971 ΥΠΝΑΥΤΜΕΤΑΦ και την ΕΠ 292/10.5.1971 του ΥΠΣΥΓΚ η κυβερνηση των ΑΠΡΙΛΙΑΝΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΦΕΔΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟ ΖΑΓΑΝΙ ΣΠΑΤΩΝ, ΤΟΝ ΘΕΜΕΛΙΟ ΛΙΘΟ ΕΒΑΛΕ ΤΟ 1972 Ο ΠΑΤΤΑΚΟΣ.

ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΥΠΗΡΞΕ ΑΠΟ 23.7.1971. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΗΘΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙ 1978. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ.

ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ 1971, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ.

ΓΚΕ -ΓΚΕ ;;;;;;;;;
 
Themis":2p94qc3c said:
[ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ 1971, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ.
ΓΚΕ -ΓΚΕ ;;;;;;;;;

Ntaksei re megale mi mas deireis kiolas! Pnikse tin orgi sou, xalinwse to pa8os sou, pare 2 va8eies anapnoes kai ola 8a einai pio omorfa!
 
Προς τι το μισος κι η αλληλοεξωντοσις? :D
Δεν ειπε ο ανθρωπας (Avior) και τιποτα προς σκοτωμα! Απλα ανεφερε οτι ξεκινησε το 1978. Τωρα, αν ειχε ξεκινησει και νωριτερα και το ξερει καποιος αλλος, το παραθετει απλα. Εγω πχ δεν ηξερα ουτε το ενα ουτε το αλλο. :?

"Γιατι δεν το ήξερες, εεεεε, γιατίιιιι????" . ο Ο :bash:
 
Themis":38gr2qoi said:
ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ
[...]
ΓΚΕ -ΓΚΕ ;;;;;;;;;

Πριν αρχίσω.... μη γράφεις φίλες Τhemis με κεφαλαία. Είναι σαν να μας φωνάζεις... ;)

Και τώρα ένα απόσπασμα από ένθετο της Ελευθεροτυπίας από 27/3/01:

"Το 1969, αμερικανική εταιρεία είχε αναλάβει να μελετήσει τα στοιχεία για 12 εναλλακτικές θέσεις (Ζαγάνι, Σπάτα, Σαλαμίνα, Μέγαρα, Κόρινθος, Τανάγρα, Θήβα, Κωπαΐδα, Χαλκίδα, Αίγινα, Φλέβες και Σπάτα-Ζαγάνι) και είχε καταλήξει στη σημερινή τοποθεσία Σπάτα-Ζαγάνι.
[...]
Δύο χρόνια αργότερα, το 1976, γίνεται και νέα μελέτη, αυτή τη φορά από κοινοπραξία γαλλικών και ελληνικών γραφείων, που εξέτασε 18 περιοχές και κατέληξε στην ίδια πρόταση. Με αυτό το δεδομένο απαλλοτριώθηκαν τότε 16.800 στρέμματα στην ευρύτερη περιοχή των Σπάτων, που ολοκληρώθηκαν το 1981 και κόστισαν 3,5 δισ. δραχμές. Το 1978, με το νόμο 811, ιδρύθηκε η "Αερολιμλην Αθηνών Α.Ε." με σκοπό να κατασκευάση και να λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο με ιδιωτικά-οικονομικά κριτήρια. Θα παραχωρούνταν εξ ολοκλήρου στο κράτος

Είναι η χρονιά που βγήκαν οι μαύρες σημαίες στα Σπάτα και οι κάτοικοι άρχισαν τις μαχητικές διαδηλώσεις. Παρά τις αντιδράσεις, την ίδια χρονιά άρχισαν οι χωματουργικές εργασίες
στο χώρο για την ιδοπέδωση κάποιων λόφων που κάλυπταν έκταση 3.900 στρεμμάτων. Μέχρι το 1982 είχε εκτελεστεί το 35% των χωματουργικών έργων που κόστισαν 2,5 δισ. δραχμές. Οι εργασίες διακόπηκαν, αφού η τότε κυβέρνηση είχε πειστεί ότι δεν πρέπει να συνεχιστεί το έργο..."
 
OveLix":3kwlg3na said:
Αντί να χαίρονται που τα οικόπεδα των τσοπαναραίων πήραν 100 φορές πάνω σε αξία από τότε που έγινε το ΑΙΑ και ο τόπος γέμισε μεζονετες και νεόπλουτους ντόπιους, διαμαρτύρονται για τον θόρυβο.

Προσυπογράφω τη συγκεκριμένη επισήμανση, προσθέτοντας και τα εξής: ως γνωστόν, η περιοχή της Λούτσας γνώρισε οικιστικό "boom" κατά τις δεκαετίες του '80 και του '90, βασιζόμενη κυρίως στα αυθαίρετα, που με περισσό θράσος - τροφοδοτούμενο και από το γενικό κλίμα ατιμωρησίας που έντεχνα καλλιέργησαν στην κοινωνία πολλές "φιλολαϊκές" κυβερνήσεις της εποχής - ανέγειραν ένα σωρό τυχάρπαστοι, οι οποίοι είτε με "θαλασσοδάνεια" είτε με άλλες αρπαχτές, ξεπήδησαν από το πουθενά. Όλοι αυτοί, γνώριζαν ήδη από το 1975 ότι στη συγκεκριμένη περιοχή θα γινόταν το αεροδρόμιο, καθώς χωματουργικά έργα στις εκτάσεις αυτές είχαν αρχίσει μετά τις απαλλοτριώσεις του 1975. Και, ενώ το γνώριζαν, έχτιζαν αυθαίρετα τα οποία κατόπιν νομιμοποιούσαν τζάμπα ασκώντας πιέσεις στις κυβερνήσεις. Και τώρα, όλοι αυτοί έρχονται να διαμαρτυρηθούν για την... ηχορύπανση! Και περιμένουν να βρουν και... συμπαραστάτες! :evil:

Είναι σα να σκοτώνει ένα παιδί τους γονείς του και μετά να ζητά από το δικαστήριο επιείκια γιατί είναι... ορφανό! Εσείς, θα δείχνατε μια τέτοια επιείκια;

Αλλά, δυστυχώς, στο Γιουνανιστάν όλα είναι "φυσιολογικά". Ακόμα και το απύθμενο θράσος!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Παρακολούθησα σήμερα το πρωί ένα ρεπορτάζ στην ΝΕΤ που αφορούσε τις διαμαρτυρίες των κατοίκων του Δήμου Αρτέμιδος για "Ρύπανση","Χαμηλές πτήσεις (!!)","Θόρυβο" και πολλά άλλα βέβαια παρεπόμενα προβλήματα (όπως πτώση τιμής των ενοικίων κλπ).

Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν τα πλάνα που τράβηξαν οι τεχνικοί για να τονίσουν τα παραπάνω και που έδειχναν διάφορα αεροπλάνα να πετούν .
Από ότι πρόσεξα (με το μάτι.....και όσο είναι δυνατόν να κρίνει κανείς εξ αποστάσεως) το ύψος τους πρέπει να ήταν πάνω από 3000 πόδια στο σημείο αυτό.

Οι γνώστες της περιοχής συνforumιτες τι λέτε???
Ισχύουν αυτά που λένε οι της περιοχής ή είναι ένα ακόμα λαϊκίστικο θέμα ???
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

aas59 διαβασε και το αρθρο του πρώτου post, υποσχεται τρελλο γελιο!

Τελικα η Λουτσα ακομα να παρει τα αντισταθμιστικα οφελη (παρκακια,πεζοδρομακια, κ.ο.κ.) για να σταματησει να γκρινιαζει?
 
Top