Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι η Olympic Air δεν μπορεί να εκτελεί παραπάνω απο το 65% του πτητικού έργου των Ολυμπιακών Αερογραμμών για μια περίοδο. Γι΄αυτό καί έχουν βάλει προτεραιότητα σε πιο κερδοφόρες γραμμές στην Ευρώπη καθώς καί του εσωτερικού. Τα δρομολόγια προς Γερμανία έχουν ήδη μια ανταγωνιστική Aegean καί Lufthansa που έχουν γίνει μονοπώλιο στις full frills εταιρείες καί τις γερμανικές εταιρείες χαμηλών ναύλων για τα υπόλοιπα δρομολόγια. Άρα τα περιθώρια κέρδους στις γραμμές προς Γερμανία δεν είναι τόσο μεγάλα καί σίγουρα θα επανέλθουν στο μέλλον μέσω της Olympic Air όταν καταστεί κερδοφόρα καί ορθοποδήσει. Για την ώρα δίνουν προτεραιότητα σε γραμμές με μεγάλη κίνηση, μικρή παρουσία ανταγωνισμού είτε με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από αυτά τις γερμανίας. Γιατί όσους μετανάστες και έλληνες καί να έχει μια άλλη χώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι σου γεμίζει είτε την Business Class είτε το αεροπλάνο σου. Και γνωρίζω αρκετούς Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας που προτιμούν να πετάξουν με την Aegean, την flyTUI, την Easyjet, την Germanwings... όπου οι τιμές είναι πιο χαμηλές.

Πλέον οι ΟΑ δεν θα αποτελούν κοινοφελή οργανισμό όπως την έτρεχαν παλαιότερα, αλλά μια ιδιωτική εταιρεία όπου ο στόχος είναι οι κερδοφόρες αεροπορικές γραμμές.
 
Πολύ σωστά αυτά που γράφεις παραπάνω!
Για κάποια από τα διηπειρωτικά όμως δρομολόγια θα έπρεπε να το επανεξετάσουν πιστεύω το θέμα,πριν χαθεί τελείως και αυτή η αγορά !
 
Τη Μαδρίτη θα την κρατήσουν ή να ψάχνω στην Iberia ή σε άλλες εταιρείες για εισιτήριο;
 
LXSKLH":2ds24ogf said:
Τα δρομολόγια προς Γερμανία έχουν ήδη μια ανταγωνιστική Aegean καί Lufthansa που έχουν γίνει μονοπώλιο στις full frills εταιρείες καί τις γερμανικές εταιρείες χαμηλών ναύλων για τα υπόλοιπα δρομολόγια. Άρα τα περιθώρια κέρδους στις γραμμές προς Γερμανία δεν είναι τόσο μεγάλα καί σίγουρα θα επανέλθουν στο μέλλον μέσω της Olympic Air όταν καταστεί κερδοφόρα καί ορθοποδήσει. Για την ώρα δίνουν προτεραιότητα σε γραμμές με μεγάλη κίνηση, μικρή παρουσία ανταγωνισμού είτε με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από αυτά τις γερμανίας.

Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά θα περίμενα η νέα ΟΑir να μπει στη μάχη διεκδίκισης μεριδίου αγοράς και όχι να φυγομαχεί. Καλώς η κακώς αυτός ειναι ο ανταγωνισμός της και θα πρέπει να τον αντιμετωπίσει. Με καλύτερο προϊόν, τιμές, συμφωνίες-συνεργασίες κλπ. Είναι δυνατόν να μένουν εκτός Γερμανίας??? Το να περιοριστούν σε Μόναχο ή FRA το καταλαβαίνω αλλά την κόψουν τελείως??
Μου κάνει μεγάλη έκπληξη το γεγονός, γιατί ο κύριος MIG δεν συνηθίζει να "κολώνει" σε κάτι τέτοια. Εδώ διεκδικεί μερίδιο από Μινωικές και ΑΝΕΚ στο Ηράκλειο με τα superfast!! Εδώ γιατί? :( :(
 
Alexandria, Beirut, Bucharest, Belgrade, Sofia, Tirana ειναι προορισμοι που προστηθενται στους παραπανω οχι ομως απο την 1η Οκτ αλλα λιγο αργοτερα ισως απο της 25? Απο Θεσσαλονικη θα πετανε μονο Αθηνα!!!
 
Παιδιά, γιατί πάντα αυτή η εμμονή ότι η ΟΑ έχει ακριβά εισιτήρια από τη Γερμανία;
Για επαγγελματικούς λόγους, το τελευταίο 8-μηνο, έχω ταξιδέψει 14 φορές από Στουττγάρδη και Μόναχο για Αθήνα. Το πιο ακριβό εισιτήριο, ήταν 180 Ευρώ, με επιστροφή!!!
Σε καμία από τις άνω περιπτώσεις, δεν ήταν η TUI, η Aegean ή ή Germanwings φθηνότερες!
 
η γερμανία έχει πολυ μεγάλο ανταγωνισμό.

έχει πολλές εταιρείες και υπάρχουν εταιρείες που προσφέρουν και ανταποκρίσεις.
η οα πρόσφερε ποιντ το ποιντ προς γερμανία.
θα μου πειε ότι η ιταλία δεν είναι? οχι γιατι αν σκεφτείτε για ρώμη και μιλάνο έχει πολύ κόσμο που έχουν σαν τελικο προορισμό αυτές τις πολεις.
ειδικά το λινάτε που το κρατάει....
η γερμανία είναι καθαρά εποχιακός προορισμός.
δεν είναι για πολύ μεγάλα ανοίγματα. εδώ έκοψε νεα υορκη και αλλες σημαντικές πολεις.
με τον καιρό θα ξαναμπούν αρκετά πράγματα στη θέση τους....και όλα πάλι θα αλλάξουν για την οα.
 
CaptainChris":stpbsa49 said:
Alexandria, Beirut, Bucharest, Belgrade, Sofia, Tirana ειναι προορισμοι που προστηθενται στους παραπανω οχι ομως απο την 1η Οκτ αλλα λιγο αργοτερα ισως απο της 25? Απο Θεσσαλονικη θα πετανε μονο Αθηνα!!!

Δηλαδή Βελιγράδι τον Οκτώβριο θα πετάει μόνο η JAT; (Η οποία by the way κάποιες πτήσεις τις εκτελεί με ATR)

Αυτό είναι έγκυρο; Και γιατί 25 μέρες μετά; Δε θα έχει όλα τα αεροσκάφη; Θα πέσει πολλή γκρίνια γιατί είναι προορισμός για business trips
 
Πότε θα μπορούμε να κρατήσουμε θέσεις; Πού είναι τα δρομολόγια;
 
Βρε παιδια ειμαστε σιγουροι οτι η ΝΟΑ θα ξεκινηση σε 20 μερες? Ιστοσελιδα ακομα δεν υπαρχη, δρομολογια δεν ανακοινωθηκαν, κρατησεις ακομα δεν αρχισαν δεν ειναι λιγο περιεργο? Μηπως, λεω μηπως λογο τον εκλογων το καθηστερησουν λιγο εως της 25/10 πχ για να ψηφησθη και ο νομος για τους μονιμους και της μεταταξης των υπαληλων της παλιας ΟΑ? Καπιοι που ειναι μεσα στην ΝΟΑ δεν μπωρουν να μας πουν τι γινεται?
 
Top