Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι αλλά η Ινδία έχει έστω και την Kingfisher ως τρίτο πόλο (ή και άλλες,δεν γνωρίζω)..Στην Ελλάδα ποιος είναι?Η Αthens?
Έχω διαβάσει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ για το πόσο χάλια είναι η Skyteam κλπ..Γιατί ακριβώς?
Πάντως κι εγώ θα προτιμούσα Oneworld,δεν ξέρω γιατί αλλά μου κάνει πιο "καλή"(δεν ξέρω πως να το προσδιορίσω)..
 
To θέμα είναι ξεκάθαρο: "Δρομολόγια Olympic Air". Όλες οι άλλες συζητήσεις να σταματήσουν εδώ.
 
Αλλο ένα άρθρο για το δρομόλογιο της νέας ΟΑ.
:arrow: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=76268

:arrow: Delta Airlines για Νέα Υόρκη
:arrow: KLM μέσω Αμστερνταμ για Τορόντο/Μόντρεαλ
:arrow: Εtihad για Γιοχάνεσμπουργκ
:arrow: Etihad και Singapore για Αυστραλία :shock:
:great: Από τι βλέπω αν η ΟΑ μπει σε αεροπορικό σύνδεσμο πιο πολύ για Sky team το κόβω γιατί θα συνεργαστεί με Delta και ΚLM.. :great:
 
Όπως ακριβώς είχε συζητηθεί και παλιότερα. Γεγονός είναι πάντως ότι όντως προβληματίστηκαν τα στελέχη της νέας Olympic Air με τα δρομολόγια αυτά και δέχτηκαν αρκετές πιέσεις κυρίως για Νέα Υόρκη. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν σκέφτηκαν να κρατήσουν τα Α340. Είχαν βρει ολοκαίνουργια Α332 και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές για μακροχρόνιο dry lease. Τελικά βέβαια έπραξαν το πιο safe σενάριο και μάλλον θα συμφωνήσω μαζί τους....

Ερώτηση : Με τα slots στα αεροδρόμια αυτά τί γίνεται? Η Delta για παράδειγμα θα χρησιμοποιεί τα δικά της και αυτά της πρωην ΟΑ ή μόνο τα δικά της. Και αν ναι της ΟΑ τι απέγιναν και τελικά σε ποιον ανήκουν για να τα πουλήσει - ενοικιάσει ? Στην Πάνθεον, στην ΟΑ, στην Olympic Air στο Ελληνικό κράτος?
 
Ποτε μα ποτε θα καταλαβουν μερικοι ανεγκεφαλοι οτι τα δρομολογια δεν διακοπτονται αλλα συνεχιζονται μεσω συνεργασιων με αλλες εταιρειες, και οτι η ΟΑ δεν εχει αποκλεισει την επαναφορα των εν λογω δρομολογιων (με δικες της πτησεις) σε καποια αλλη χρονικη στιγμη στο μελλον, οταν θα εχει σταθεροποιηθει η νεα εταιρεια? Ειναι απαραδεκτο στον βωμο των προσωπικων φιλοδοξιων του καθε .. ιεροκηρυκα να λεγονται οι απρεπεις δηλωσεις που γινονται. Η νεα εταιρεια ξεκιναει με εναν σκοπο: Την επιβιωση και διατηρηση του ονοματος. Στην αρχη πρεπει να ψηνεις μικρα καρβελια. Σαν κατοικος του εξωτερικου εγω σπαζομαι μεν με το οτι η ΟΑ με εχει στερησει την αμεση επικοινωνια με την Ελλαδα εδω και πολλα χρονια. Αλλα δεν εχω εναλλακτικες για να κατεβω κατω? Τι με νοιαζει τι θα κανει η ΟΑ. Εαν το προγραμμα δρομολογιων που εχει δημοσιοποιησει ειναι στρατηγικα το καλυτερο ωστε να μπορεσει να περασει τα πρωτα χρονια με την προοπτικη αναπτυξης μετα, τι με νοιαζει αν θα πεταω με ΟΑ, Α3, LH η δεν ξερω και γω ποια. Την επαφη με την Ελλαδα δεν θελω να χασω και ευτυχως η ΟΑ δεν ειναι και η μονη εταιρεια. Οι κυριοι στα ρεπορταζ κανουν λες και δεν θα εχουν την δυνατοτητα αεροπορικης μεταφορας στην Ελλαδα. (το αρθρο στην Αυγη δεν το σχολιαζω, γιατι θα επρεπε να επεκταθω σε αλλα χωραφια που δεν ειναι αντικειμενο του φορουμ)


Συνερθετε συντροφισσες και συντροφοι, εαν θελετε να υπαρχει και σε 10, 20 χρονια το ονομα, δειτε αντικειμενικα τι ειναι το καλυτερο για την εταιρεια. Σιγουρα σε πολλους απο εμας δεν μας αρεσει η νεα δρομολογιακη πολιτικη.. Αλλα θελουμε να βγαζουμε και σε 20 χρονια φωτογραφιες αεροσκαφων της Ολυμπιακης.


Ελα μπαρμπα να σου δειξω τ'αμπελοχωραφα σου... Και γω θελω να πεταει η ΟΑ σε 120 (sic) προορισμους του εξωτερικου, να εχει Α340, Α330, Β777 (sic²)³ κλπ αλλα αυτο δεν ειναι εφικτο. Αλλο το τι θελω ΕΓΩ (ο απλος πολιτης) και αλλο το τι ειναι το πιο σωστο για το μελλον της εταιρειας. Το τοπικ κοντευει να αρχισει να θυμιζει τις ιστορικες στιγμες με τους θρυλικους fleet planner προ τετραετειας που ειχαμε εδω..

Η περικοπη πολλων δρομολογιων και η διαμορφωση της εταιρειας ως εχει ειναι η μονη κατα την αποψη μου σωστη κινηση, μια κινηση που πριν μερικα χρονια την ειχα υποστηριξει οτι πρεπει να γινει...

Αυτα..

Σορι αν σας κουρασα...


:banana:
 
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλα στην χώρα μας ο καθένας γίνεται ειδικός. Αν δεν κάνω λάθος στέλεχος του Συνασπισμού ήταν ο βουλευτής που διαμαρτυρόταν γιατι θα σταματούσε να πετάει Α340 στο Λονδίνο. Και καλό θα ήταν οι νέοι γραφιάδες της ΥΠΑ και οι όψιμοι συνταξιούχοι με τα bonus να περιοριστούν στα στυλό, τα υπογραμμιστικά και στους φραπέδες τους.
 
Καλησπέρα σε όλους,

γνωρίζει κανείς τι προτείθεται να κάνει η Olympic Air με τα δρομολόγια προς Ευρώπη αλλά και αυτά προς Μέση Ανατολή; (π.χ. Καιρο ,Ντουμπαι)
 
Και η Ναυτεμπορική δημοσιεύει τα παράπονα της ομογένειας. Δυστυχώς όμως η ΟΑ/οι ΟΑ δεν είχαν κέρδη σε αυτά τα δρομολόγια από την δεκαετία του '70 γιατί η κρατική ΟΑ δεν λειτούργησε ποτέ με κανόνες της αγοράς αλλά έως κοινωφελές ίδρυμα.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 706289.htm
 
Top