Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Νέα προσθήκη για το καλοκαίρι του 2015 το RHO-MRS με 1xWeekly!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το οποίο κλέβει τη 1 από τις 2 συχνότητες του RHO-AMS (το οποίο θα εκτελείται μόνο Σάββατα πλέον).
ckabi":3fc37u2d said:
το πρόγραμμα των άγονων πότε θα ανέβει;

Ανέβηκε :!: DH4/DH1 παντού.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν βλέπω κάτι στην ιστοσελίδα τους;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Χμ, έχουν φορτωθεί μόνο με κωδικό ΟΑ και προς το παρόν δεν είναι bookable.

Μπορείς να πάρεις μία γεύση στο timetable του amadeus
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Από τα 26 νέα δρομολόγια που ανοίγει η Α3 το καλοκαίρι του 2015, στα 12 θα κονταροχτυπηθεί με το ανταγωνισμό. Καλό αυτό. Φαίνεται ότι έχει τα κότσια να κτυπήσει την Trasavia
HER-AMS
HER-NTE
RHO-AMS, αλλά δεν έχει τα κότσια να κτυπήσει την KL στο ATH-AMS.
Στο HER-PRG θα έχει ανταγωνισμό την Τσέχικη, στο ΗΕR-STR την Germanwings καθώς και στο RHO-STR την TUΙ, στο HER-GVA την Swiss και στο RHO-VIE την NIKI.

Θα ανταγωνιστεί την easyjet στο HER-LGW και στο HER-MXP, αλλά φαίνεται ότι έχει αποκτήσει εμπειρία στο να αντιμετωπίζει την easyjet καθώς την ανταγωνίζεται καιρό τώρα στα ATH-HAM/SXF/GVA/LGW/MAN/MXP/ORY/FCO.
Την Ryanair στα ATH-PFO και στο CFU-FCO/CIA. Αν και αυτήν την γνωρίζει στα ATH- Βαρσοβία, Στάντεν, Σαρλερουά, Μπέργκαμο.

Μπράβο τους που δεν φοβούνται τον ανταγωνισμό, αλλά και για τους επιβάτες πολύ καλό γιατί τα μονοπώλια μας σκοτώνουν.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

airzena":115dv045 said:
Φαίνεται ότι έχει τα κότσια να κτυπήσει την Trasavia
HER-AMS HER-NTE RHO-AMS, αλλά δεν έχει τα κότσια να κτυπήσει την KL στο ATH-AMS.

Δύο εντελώς διαφορετικές αγορές. Τα πρώτα τρία ζεύγη είναι καθαρά τουριστικό/εποχιακό origin/destination.
Η μάχη δίνεται με κύρια όπλα
(α) το κόστος - εννοείται ότι τόσο στον ποιοτικό τομέα και στον τομέα του brand recognition σημειώστε Χ (in my opinion).
(β) τις διασυνδέσεις στις αντίστοιχες τοπικές αγορές.

Το ATH-AMS είναι μια εντελώς διαφορετική αγορά. Έχει μεγάλο ποσοστό συμμετοχής από SkyTeam (ένας από αυτούς είμαι και εγώ), και πολύ μεγάλο ποσοστό που προτιμούν KLM πολύ απλώς γιατί έχουν για τελικό προορισμό κάποιο Transatlantic (επίσης ο λόγος που έχω χρησιμοποιήσει την γραμμή, αν και ...κυρίως στην επιστροφή). Εδώ το όποιο πλεονέκτημα κόστους δεν αρκεί για να βγάλεις πέρα τη μάχη.
Δεν είναι ένας απλός τουριστικός προορισμός, που τα βγάζεις πέρα με λίγες (1, 2,...) φορές την εβδομάδα. Χρειάζεται τουλάχιστο 1xdaily, ίσα ίσα για να γίνει 'αντιληπτή' η παρουσία της Α3, και πολλή, πολλή υπομονή, γιατί τα πρώτα χρόνια θα είναι στο κόκκινο....
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

george_a":lxc3d45m said:
...........
Το ATH-AMS είναι μια εντελώς διαφορετική αγορά. Έχει μεγάλο ποσοστό συμμετοχής από SkyTeam ....

Το επιχείρημά σου δεν στέκει, με την ίδια λογική η Α3 ΝΑ μην κάνει το ΑΤΗ-PRG γιατί έχει παρουσία η Sky Team, αλλά και το ATH-MAD γιατί έχει παρουσία η One world,
Το AMS έχει τουριστικό ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά.
Μάλλον άλλος μπορεί να είναι ο λόγος που δεν ανοίγουν την γραμμή. Μπορεί ο ποιο απλός λόγος …. όπως με το IST, όταν έφυγε η ΟΑ από το AMS να έχασαν τις χρονοθυρίδες
OA151 09:00-11:45 ATH-AMS
OA152 12:35-16:55 AMS-ATH
και τώρα να τους δίνουν άφιξη 3 τα χαράματα.
Δεν υπάρχει λογική να υπάρχουν δύο πτήσεις από
AMS-ATH KL1573 08:35-12:45
AMS-ATH KL 1575 12:00-16:10
Και καμία από Α3, υπάρχουν άλλοι λόγοι που κάποια στιγμή θα εμφανιστούν.
Αυτούς τους λόγους δύσκολα τους μαθαίνεις, εκτός και αν η Α3 το πάρει απόφαση να κτυπηθεί με την ΚL.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

AirZena:
1. Ναι, ασφαλώς η ΟΚ ανήκει στην SkyTeam. Αμφιβάλλω αν αυτό το 'θυμάται' η SkyTeam, όμως. Τα connections που προσφέρει η Czech Airlines ωχριούν μπροστά σε αυτά που προσφέρει η KLM. Από τα 40+ transatlantic που έχω κάνει με SkyTeam, κανένα δεν έγινε μέσω PRG. Πήγα εκεί ως ρομαντικός τουρίστας.

2. Ναι, ασφαλώς το AMS έχει (a) τουριστικό ενδιαφέρον για την Ελληνική Αγορά. Δεν παύει όμως να είναι και (b) business destination αλλά και (c) connecting point. Εδώ η KLM έχει και τα τρία, η Aegean θα έχει μόνο το (a), αν βάλει καλές συχνότητες και το (b), το (c) με τίποτε.

3. Γιατί πάει σε άλλα, 'εχθρικά' hubs (πχ. LHR, CDG, FCO) ? Γιατί οι παράγοντες (a) και (b) είναι ισχυροί, που αντισταθμίζουν τον 'αντίπαλο' παράγοντα (c).

Συνοψίζω λέγοντας ότι το ATH-AMS είναι η μόνη 'μεγάλη' ευρωπαϊκή τρύπα στο δίκτυο της Α3. Αλλά για να καλυφθεί θα χρειαστεί πολλή προσπάθεια, μεγάλη υπομονή, και αντοχή στη χασούρα, μέχρι να πιάσει.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Θα ήθελα να ρωτήσω τους γνώστες...γιατί η Αιγαίου έχει εμμονή με την Πάφο; Τι προσφέρει μια δεύτερη σύνδεση με την Κύπρο ( και σε καθημερινή βάση την high season ) όταν απέναντι έχει την Ryanair και έχει ήδη μια βάση στην Λάρνακα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Η Κυπριακή αγορά έχει πολύ χρήμα και πολύ τουρισμό και τώρα με την κατάρρευση των Κυπριακών Αερογραμμών προσπαθεί να μπει δυναμικά στη Μεγαλόνησο για schedule και charter πτήσεις, και κυρίως για Ρωσία. Το ίδιο προσπαθεί και η Ryanair.
 
Top