Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τα 'μεγαλύτερης εμβέλειας αεροσκάφη' θα είναι τα Α320w. Τα sharklets, σε συνδυασμό με το αυξημένο MTOW, δίνουν την άνεση να εκτελεστεί οποιοδήποτε δρομολόγιο με άνεση. Ίσως τα πιο 'απαιτητικά' να είναι αυτά από LCA για Λονδίνο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":1pfbjde5 said:

Πολυ καλα νεα! Απλα ειμαι περιεργος να δω Σαουδαραβα να πληρωνει business class και να μην εχει πολυθρονα και PTV on demand! Δεν το συζητω για οικονομικη.. Πολιτισμικο σοκ θα παθουν! :lol:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ευχάριστη ανακοίνωση επεκτάσεων προς Μέση Ανατολή (ΙΚΑ & RUH) αλλά έχω ερωτήσεις γιατί δεν επεκτείνεται προς BOM & DEL. Η απόσταση ATH-BOM είναι 3.203 mi και ATH-DEL είναι 3.103 mi, από ότι γνωρίζω το range των νέων Α320 sharklets = 3.800mi.
Κάπου κάνω λάθος;
Ξέρω τις προσπάθειες της Ελληνικής Τουριστικής Βιομηχανίας να επεκταθούν στην Ινδική χερσόνησο, τις προσπάθειες που κάνουμε μέσω El Al να φέρουμε τουρισμό από Ινδία, αλλά άμα δεν ξυστείς μόνος σου μην περιμένουμε να μας ξύσουν άλλοι. Ποιο είναι το πρόβλημα; Εάν είναι το πρόβλημα της business class (όπως αναφέρθηκε) που τα καθίσματα δεν έχουν οθόνες, θα μπορούσαν τα αεροσκάφη να είναι τα ίδια όπως αυτά που πάνε Λονδίνο. Όσο για την Saudia και αυτή πετά RUH - FCO / GVA / FRA με Α320 και δεν είναι όλα εξοπλισμένα με οθόνες αλλά προσφέρουν DVD αλλά με διάκενο θέσεων 45in. To ίδιο θα μπορούσε να κάνει και η Α3, και μην ξεχνάμε η Α3 προσφέρει αλκοόλ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

SkyHawk":1qis412w said:
jerry":1qis412w said:
Πολυ καλα νεα! Απλα ειμαι περιεργος να δω Σαουδαραβα να πληρωνει business class και να μην εχει πολυθρονα και PTV on demand! Δεν το συζητω για οικονομικη.. Πολιτισμικο σοκ θα παθουν! :lol:

Φίλε ΟυρανοΓέρακα,
Εγώ να δεις περιέργεια που έχω να δω τον ΑμπουΝταμπιανό στην αντίστοιχη θέση...
Το πρόβλημα είναι ότι σε πτήσεις πάνω από 2.5 h, η έλλειψη πραγματικής business class, όπως και η έλλειψη του κάτι παραπάνω στην οικονομική (πχ PTV) αρχίζει και γίνεται ενοχλητική, ειδικά όταν ανταγωνίζεσαι εταιρείες που 'κακομαθαίνουν' την πελατεία τους. Θυμάμαι ότι ειδικά για τις πτήσεις για LHR, η ΟΑ-MIG είχε έναν μικρό υπο-στόλο με πραγματική business. Τώρα που η Α3 αποκτά 'κρίσιμη' μάζα, καιρός να σκεφθεί έναν 'υποστόλο' Α320 για 'μεγάλες' αποστάσεις. Ίσως με τις καινούργιες παραλαβές;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

airzena":52zaxkx5 said:
Ευχάριστη ανακοίνωση επεκτάσεων προς Μέση Ανατολή (ΙΚΑ & RUH) αλλά έχω ερωτήσεις γιατί δεν επεκτείνεται προς BOM & DEL. Η απόσταση ATH-BOM είναι 3.203 mi και ATH-DEL είναι 3.103 mi, από ότι γνωρίζω το range των νέων Α320 sharklets = 3.800mi.

ΑεροΖήνα, για κάθε BOM & DEL μπορώ να σου βρω άλλα δέκα τέτοια ζευγάρια. Δεν πάει LIS & OPO, δεν πάει DUB & BFS, δεν πάει ALY & SSH, με λίγο ψάξιμο, θα βρω και άλλα κενά. Το θέμα είναι, υπάρχει, πράγματι ζήτηση (και στήριξη) για όλα αυτά; Ή μήπως θα είναι καλύτερα να γίνει καλύτερη κάλυψη υπαρχόντων προορισμών; Και του μεγάλου κενού, του AMS, μήπως;
 

Attachments

  • A 320 range ATH.JPG
    A 320 range ATH.JPG
    65,7 KB · Προβολές: 1.372
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αυτό θα πει ανάπτυξη πτητικού προγράμματος αλλά εντύπωση μου κάνει η μη ανάπτυξη της βάσης της Λάρνακας, ίσως να περιμένουν τα γεγονότα των ΚΑ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

ale3":ggkuc682 said:
Στο wiki , δείχνουν ότι για Τεχεράνη θα αρχίσει στις 19 Ιουλίου. Λίγο αργά; Κάτι παραπάνω θα ξέρουν βέβαια. Από Θεσσαλονίκη θα έχουμε τίποτα νέα;

H Θεσ/νικη θα πάρει τα.... αυτά της... :rant:

To EVN πολύ καλή κίνηση,χρειαζόταν με τόσους Αρμενιους στην Ελλάδα..Οπως και το ΙΚΑ :lol: Για Ριάντ/Τζέντα καποτε μεσουρανούσαν τα δρομολόγια με ΟΑ και Saudi Arabian,αλλά η τελευταια αν ειχε κινηση δεν θα επέστρεφε..;

Η Μάλτα,ειναι προορισμός με ζητηση το καλοκαιρι κυριως, αλλά υπάρχει η ΚΜ..αντεχουν και οι 2;

Για το ATH-NAP,περίμενα την U2 πιο πολύ παρά την Α3,αλλα ευχαριστη εκπληξη..Το εκανα παλιά το δρομολόγιο επι ΟΑ..Οσο για την PSA, εάν μπει η FR μάλλον θα φυγει η Α3..
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ενδιαφέρον τα νέα δρομολόγια από Αθήνα αν και περίεργο που δεν βλέπουμε και πάλι το AMS. Εκτός εάν μπει αργότερα (όπως το HAM πέρσι που είχαν φορτωθεί πρώτα οι πτήσεις για HER- που φαίνεται να μην επιστρέφουν το 2015 - και μετά αυτές της Αθήνας). Επίσης περίμενα και Κολωνία από Αθήνα, ειδικά αφού δεν θα υπάρχουν τα HAJ/NUE, LJU, που είχε ανακοινωθεί και πέρσι και δεν έγινε, και κάποια προσθήκη σε Ρωσία τύπου ROV η KRR.
Ξέρουμε εάν η MLA & η ΝΑΡ θα είναι με Α320 ή με DH4. Γιατί σε διάρκεια είναι πάνω-κάτω παρόμοια με τη CTA.

Τα δρομολόγια για Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να έχουν περαστεί όλα. Για παράδειγμα υπάρχουν άκυρες πτήσεις SKG-NUE Παρασκευή πρωί και Κυριακή απόγευμα. Οπότε πιστεύω θα προστεθούν κάποια πράγματα. Άλλωστε και πέρσι οι πτήσεις από Θεσσαλονίκη ήταν οι τελευταίες που περάστηκαν στο σύστημα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

CGN δυσκολο απο Αθηνα. Αν ειχε ψωμι και το χειμωνα θα το κραταγε και Germanwings. Αλλωστε πεταει καθε μερα (και μερικες μερες δυο φορες) στο κοντινο DUS.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Α3970,όλα τα δρομολόγια είναι με Α320, με εξαίρεση CTA,DBV που εχουν DH8-400..Εύχομαι να είναι όπως τα λες για την SKG...
 
Top