Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Από τώρα το θερινό προγραμμα?δε νομιζω να ειναι κ οριστικο
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":8drpwgai said:
Τα turn-around της εταιρείας εξακολουθούν να παραμένουν σφιχτά (ενίοτε της τάξης του 30λεπτου για τα 320, και 25λεπτα για τα AR1).
nclpao13":8drpwgai said:
Οι επιβάτες της μοναδικής πτήσης της Αιγαίου (ΑΕΕ 224 - 225) πλέον δεν μεταφέρονται με τα λεωφορεία στον τερματικό σταθμό αλλά με τα πόδια.

Tα φυστίκια και τα refreshments πότε κόβονται? Αλλάζουνε business model σιγά σιγά και στα μουλωχτά ή μου φαίνεται? :roll:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

H Α3 αποφάσισε να αυξήσει τις συνδέσεις με Ιταλία και νησιά που έχουν ψωμί και της το τρώνε οι Easy, Blue-Express κτλ.. και εγκαθιστά ένα Α320 στο Ηράκλειο μέσα Ιουλίου-τέλη Αυγούστου το οποίο θα πετάει FCO/MXP με JMK-JTR ενδιάμεσα, με τη Ρώμη 4 μέρες την εβδομάδα και το Μιλάνο 3..Δηλαδή:

HER-FCO-JMK-FCO-JTR-FCO-HER (1,3,5,7,)
HER-MXP-JTR-MXP-JMK-MXP-HER (2,4,6)

Παράλληλα τα ATH-FCO/MXP αυξάνονται σε 3 ημερησίως..Είμαι περίεργος να δω αντίδραση EASYJET, ιταλικών λόκο και εάν τελικά θα τιμήσει τα νησιά σουπερσταρ (JMK/JTR) και ο Μιχαλάκης..Μου κάνει εντύπωση που η Α3 αφήνει απέξω τη Ρόδο, παραδοσιακή ιταλική "αποικία" το καλοκαίρι..Εκτός αν πιστεύει ότι με U2 και στη FR μέση δεν έχει ελπίδες..Και ελπίζω να μη συνεχίσει να διαφημίζει το FCO-RHO (via ATH)...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Dear Spotterakias, τα παραπάνω δρομολόγια σύνδεσης HER, JTR, JMK με Ιταλία, λυπάμαι που τό λέω, αλλά μόνο ως συνώνυμα της αρπαχτής θα τα χαρακτήριζα (και σίγουρα θα υπάρχει συνεργασία με πρακτορεία). Το να φέρνεις εβδομαδιαίως max 672 επιβάτες απο FCO και 504 απο ΜΧP είναι αμελητέο νούμερο (τουλάχιστον για HER και RHO). Η μαγκιά θα ήταν να ανοίξει τέτοια δρομολόγια Μάιο με Σεπτέμβριο...

Φυσικά, καλά κάνουν. Βρίσκουν τρόπους να γεμίσουν α/φη και πορτοφόλια εν μέσω κρίσης απλά μην βγούν μετά και λένε ότι ενδιαφέρονται για τον ελληνικό τουρισμό. Οι δυνατότητες ήταν, είναι και θα είναι (όχι για πολύ πάντως λόγω U2, FR) πολύ περισσότερες. Το μόνο που χρειάζεται είναι θέληση (για δουλειά και επενδύσεις) ώστε απ' τον αχταρμά να προκύψει κάτι πολύ πιό οργανωμένο, με συμπαραστάτες τις τοπικές κοινωνίες και γιατί όχι και την κυβέρνηση. Αρκεί κάποιος να τους ξεκολλήσει (και την ΟΑ) απ' τη συγχώνευση και τα παραδοσιακά (legacy) μοντέλα αεροπορικών...

ΥΓ
Όσο για το (ανέκδοτο) FCO-RHO via ATH, για νσ συνεχίζει τόσα χρόνια μάλλον δεν την έχουν πατήσει όλοι, ακόμη :twisted: ...
ΥΓ2
Γενικά, τη Ρόδο την αποφεύγουν τόσα χρόνια όλες οι ελληνικές (πΟΑ, Α3, νΟΑ). Ίσως και να μην έχουν ασχοληθεί σοβαρά λόγω των μεγάλων καρχαριών που κάνουν παιχνίδι. Ας ζητήσουν απο το ΕΒΕΔ στατιστικά στοιχεία, ειδικά για την Ιταλία, ας δώσουν έμφαση στο point of origin (και όχι στο point of departure) και ας βγούν έστω και με άλλο brand το 5μηνο Μάιος-Σεπτέμβριος. Επιβάτες υπάρχουν, δόξα τω Θεώ, μένει να βρούν τον τρόπο να τους προσελκύσουν. Μία διέξοδος είναι με ιδίες δυνάμεις να στήσουν loco, λέω εγώ, δεύτερη διέξοδος η συνεργασία με μεγάλες ευρωπαΪκές (στυλ LH+TK=Sun Express).
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Από τον σύνδεσμο που παρέθεσε ο φίλος spotterakis στο θέμα των Low Cost στην Ελλάδα

spotterakis":2i1n3rrh said:
http://www.aviazionecivile.com/vb/showthread.php?t=113869

παρατηρώ ότι η Aegean έχει ζητήσει slot για Νάπολη/Μπολόνια κάθε Δευτέρα/Τετάρτη/Σάββατο με αναχώρηση από Αθήνα. Κάνω μια εικασία ότι θα πρόκειται για δρομολόγιο ATH-NAP-BLQ. Έχει ακούσει/γνωρίζει κανείς κάτι? Ή πρόκειται για φούμαρα?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Όντως ισχύει σύμφωνα με τα slots που ζητήθηκαν για νέες πτήσεις από Ιταλικά αεροδρόμια και την ιταλική αντίστοιχη ΥΠΑ, θυμάμαι 2 με 3 εβδομαδιαία slots από Μπολόνια για Αθήνα με Aegean Airlines και τα Α320. Για την Νάπολη δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο. Αναφέρθηκε από άλλο συμφορουμίτη πρόσφατα εδώ που παρέπεμπε σε ιταλική ιστοσελίδα με τα slots που ζητήθηκαν για πτήσεις προς Ευρώπη από την Ιταλική ΥΠΑ και τα ιταλικά αεροδρόμια -δεν θυμάμαι όμως ακριβώς κάτω από ποιο θέμα αναφέρθηκε :?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πάντως η VCE επανέρχεται (για εποχικές καλοκαιρινές αρπαχτές) από 27/3 3 weekly με 320
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

LXSKLH":3nybjv5q said:
...Για την Νάπολη δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο. Αναφέρθηκε από άλλο συμφορουμίτη πρόσφατα εδώ που παρέπεμπε σε ιταλική ιστοσελίδα με τα slots που ζητήθηκαν για πτήσεις προς Ευρώπη από την Ιταλική ΥΠΑ και τα ιταλικά αεροδρόμια -δεν θυμάμαι όμως ακριβώς κάτω από ποιο θέμα αναφέρθηκε :?

Άν έκανες τον κόπο να διαβάσεις πιο προσεκτικά το ποστ, θα έβλεπες ότι τα αναφέρω και τα δύο...

AirNewZealand":3nybjv5q said:
Από τον σύνδεσμο που παρέθεσε ο φίλος spotterakis στο θέμα των Low Cost στην Ελλάδα

spotterakis":3nybjv5q said:
http://www.aviazionecivile.com/vb/showthread.php?t=113869
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

spotterakis":21bmmm0k said:
H Α3 αποφάσισε να αυξήσει τις συνδέσεις με Ιταλία και νησιά που έχουν ψωμί και της το τρώνε οι Easy, Blue-Express κτλ.. και εγκαθιστά ένα Α320 στο Ηράκλειο μέσα Ιουλίου-τέλη Αυγούστου το οποίο θα πετάει FCO/MXP με JMK-JTR ενδιάμεσα, με τη Ρώμη 4 μέρες την εβδομάδα και το Μιλάνο 3..Δηλαδή:

HER-FCO-JMK-FCO-JTR-FCO-HER (1,3,5,7,)
HER-MXP-JTR-MXP-JMK-MXP-HER (2,4,6)

Παράλληλα τα ATH-FCO/MXP αυξάνονται σε 3 ημερησίως...

Πέρα από αυτά, αντικαθίσταται το Α320 στη γραμμή Αθήνα-Μαδρίτη με Α321.
Τα δρομολόγια της νέας πτήσης για Μιλάνο και των εποχικών πτήσεων Αθήνα-Βενετία και Ηράκλειο-Ιταλία εδώ
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για άλλη μια φορά η Α3 αναπροσαρμόζει το θερινό της πρόγραμμα :

:arrow: Τα 321 θα εξυπηρετούν πλέον :
2x LHR
2x MXP (κόβεται η 3η πτήση)
1x CDG
1x BCN (προστίθεται για τη θερινή σεζόν 2η πτήση..βραδινή!)
1χ LCA
και domestic : 3xHER, 1xCFU, 1xJTR, 1xCHQ.

:arrow: Δεν προσθέτει παραπάνω πτήσεις για AXD παρά την απόσυρση της ΟΑ από τη γραμμή (έτσι μένει με 2 πτήσεις τη μέρα) όπως δεν υλοποιεί το αρχικό πλάνο για 4x στην CFU (μένει με 3/μέρα όπως τώρα). Ενδιαφέρον στο εσωτερικό έχει πως δε θα βασίζει πλέον AR1 στη SKG, οπότε τα άγονα από εκεί θα γίνονται με 320 (SKG-CFU, SKG-KLX, SKG-SMI) :!:

:arrow: Επίσης, το Βερολίνο και η Στουτγάρδη γίνοται απογευματινό/βραδινό (από το πρώτο κόβονται και 2 πτήσεις/εβδομάδα)

:arrow: Στο μέτωπο της Ιταλίας πλέον δε φαίνονται οι πτήσεις HER/JTR/JMK-FCO και HER/JTR/JMK-LCA. Αντίθετα, η εταιρεία αποφάσισε να συνδέσει τη Λάρνακα με όλη την Ελλάδα (ενισχύοντας το SKG-LCA με επιπλέον πτήσεις αλλά και προσθέτοντας HER-LCA, JTR-LCA, JMK-LCA, RHO-LCA, CHQ-LCA)

:arrow: Νέα γραμμή! ATH-BLQ 3χweek με 320
 
Top