Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εντυπωσιάζομαι που ούτε η OA δεν φαίνεται να δείχνει ενδιαφέρον να επεκτείνει το βαλκανικό δίκτυό της προς τη μαγευτική πρωτεύουσα της Σερβίας με το "ολοκαίνουρια" Airbus της. Στο "φτωχικό" της γειτόνισσας JAT μάλλον πανηγυρίζουν.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μου έτυχε επιβίβαση όπου απ' το διπλανό gate έφευγε η Καλαμάτα. Την "έστησα" απο περιέργεια και μέτρησα ... έναν (1) επιβάτη ενώ σύμφωνα με την υπάλληλο της πύλης της Α3, ανέμεναν ακόμη έναν (1). 1+1=2

Δεδομένου ότι πάει πλέον με RJ100, πρέπει να τα σκάει χοντρά το Ναβαρίνο για αυτές τις πτήσεις...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τα ΑΤ7 της Α3 θα πετάνε μέχρι και αύριο 30/10 (μεταξύ άλλων πτήσεων και στην KLX).

Επίσης, νομίζω πως έτυχες στις τελευταίες πτήσεις της Α3 από ATH για KLX. Από 31/10 η πτήση διακόπτεται.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

νομιζω οτι ακουγεται οτι θα ξαναπαρει το Βελιγραδι ηΟΑ
ελπιζω να ευσταθει
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Συγγνώμη, η Α3 δεν πετούσε με Άβρο για Βελιγράδι;Πόσο πιο μικρά αεροσκάφη έπρεπε ναχει για να καταστεί κερδοφόρο το δρομολόγιο;E-170 ας πούμε;Και αν με τα 4 που έμεινε δεν της έβγαιναν τα δρομολόγια, τότε γιατί επέστρεψε τα 2 και δεν τα κράτησε για τέτοιες γραμμές;Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να συνηδειτοποιήσουν την ανάγκη ύπαρξης regional τζετ στόλου και μετά συγχώνευσης..Δεν βγαίνουν όλα τα δρομολόγια με Α-319/320..Και τα Q-400 καλά είναι αλλά χρειάζονται και τζετ για τα thin routes εξω..Όλες οι άλλες εταιρείες στην Ευρώπη πουχουν regional στόλο δλδ είναι μακακες;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Yπάρχει και η οικονομία κλίμακας. Πόσα τέτοια routes έχεις που να δικαιολογούν ένα Regional Jet?
Σε ό,τι αφορά στα Avro, η ωριαία κατανάλωσή τους είναι τέτοια (σχεδόν όση ενός Α319) που ο μόνος λόγος που δεν έχουν φύγει ακόμα είναι ότι ...είναι αγορασμένα.

Ίσως η καλύτερη λύση είναι ένας στόλος 4-5 τέτοιων jet που να κάνουν και τις πτήσεις που σήμερα γίνονται με τα ATR. Δηλαδή ένας στόλος με κύριο κορμό τα 320/21/19 και συμπληρωματικό τα μικρά jet.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Κάπου είχα διαβάσει μια συνέντευξη του τυπά που είχε στήσει την jetblue στην Αμερική και ξανάστησε αεροπορική στη Βραζιλία (την Azul) και εξηγούσε σε ποιές περιπτώσεις είναι πιό αποδοτικά τα Ε90/95 απ' τα airbus (θα ψάξω να τη βρώ γιατί είχε ενδιαφέρον). Bέβαια, δεν χρειάζεται να πάνε τόσο μακρυά. Η LH μπορεί να τους δώσει feedback.

Νομίζω πάντως ότι η Α3 (αλλά και η ΟΑ) έχει πιαστεί στη μέγγενη της συγχώνευσης και δίνει την εντύπωση ότι δεν κουνιέται φύλλο. Θα μπορούσαν πχ να δώσουν με λίζινγκ ορισμένα 320/321 και να φέρουν embraer...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Η Α3 έχει φορτώσει πλέον και πρόγραμμα πτήσεων εσωτερικού για τη θερινή σεζόν 2011.

Τα turn-around της εταιρείας εξακολουθούν να παραμένουν σφιχτά (ενίοτε της τάξης του 30λεπτου για τα 320, και 25λεπτα για τα AR1).
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Καμια θεαματική αλλαγή;
 
Top