Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νομίζω το έχεις απαντήσει ήδη :)

Σιγά, σιγά. ;)

Να τα ξεκινήσει όλα μαζί, είναι λίγο δύσκολο.

Το ότι ξεκινά από το LPA και όχι από το TFS με έβαλε στην συγκεκριμένη σκέψη. Επίσης να ξεκινήσουν και δεύτερο, τρίτο δρομολόγιο stand alone χωρίς να συνδυαστεί με κάποιο γειτονικό νησί μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο.

Το CV είναι ιδιάζουσα περίπτωση και δουλεύει σε μεγάλο βαθμό με μετανάστες σε Ευρώπη και Αμερική από RAI και VXE. Επίσης το SID, BVC κλπ έχει κίνηση σε package holidays και όχι flight only. Ο λόγος είναι ότι το hotel + flight έχει μεγάλο περιθώριο, όπως πχ. VAR, BOJ κλπ. Το κομμάτι flight + hotel είναι για την ώρα αδύναμο στην A3 αρα μην περιμένεις κάτι άμεσα.

Σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το αεροσκάφος μέχρι τις 12:00 πάλι νομίζω όχι και πολλά. Δεν έχει πολλές πτήσεις πχ. 05:00 ή 06:00. Φυσικά δεν γνωρίζουμε με ποσά αεροσκάφη θέλουν να επιχειρήσουν την συγκεκριμένη περίοδο κλπ, ούτε πως θα πάει η κατάσταση με τους GTF.

Φυσικά και το ακούω αυτό που λες για year round και ίσως να έχει περισσότερες πιθανότητες ως red eye αντί για prime time όπως πχ τα PMI και IBZ αλλά και πάλι είναι λίγο νωρίς νομίζω.

Επίσης προς Ανατολή τα τελευταία χρόνια σπρώχνουν το FRU σαν να μην υπάρχει αύριο, δεν πιστεύω ότι θα δούμε κάτι από την A3 προς αυτή την κατεύθυνση :)

Και πάλι την οπτική μου εκφράζω και όχι καμία τεράστια σοφία ή έμπνευση. Φυσικά και μπορεί να μην σου κάνει αυτό που λέω, όλα καλά :great:
 
Για την ιστορία πάντως, απο τα ξημερώματα μέχρι τις 12 μπορεί άνετα πχ να πάει και να έρθει Θεσσαλονίκη 2 φορές.
Να τα 6 σκέλη την ημέρα.
 
Νομίζω το έχεις απαντήσει ήδη :)

Σιγά, σιγά. ;)

Να τα ξεκινήσει όλα μαζί, είναι λίγο δύσκολο.

Το ότι ξεκινά από το LPA και όχι από το TFS με έβαλε στην συγκεκριμένη σκέψη. Επίσης να ξεκινήσουν και δεύτερο, τρίτο δρομολόγιο stand alone χωρίς να συνδυαστεί με κάποιο γειτονικό νησί μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο.

Το CV είναι ιδιάζουσα περίπτωση και δουλεύει σε μεγάλο βαθμό με μετανάστες σε Ευρώπη και Αμερική από RAI και VXE. Επίσης το SID, BVC κλπ έχει κίνηση σε package holidays και όχι flight only. Ο λόγος είναι ότι το hotel + flight έχει μεγάλο περιθώριο, όπως πχ. VAR, BOJ κλπ. Το κομμάτι flight + hotel είναι για την ώρα αδύναμο στην A3 αρα μην περιμένεις κάτι άμεσα.

Σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το αεροσκάφος μέχρι τις 12:00 πάλι νομίζω όχι και πολλά. Δεν έχει πολλές πτήσεις πχ. 05:00 ή 06:00. Φυσικά δεν γνωρίζουμε με ποσά αεροσκάφη θέλουν να επιχειρήσουν την συγκεκριμένη περίοδο κλπ, ούτε πως θα πάει η κατάσταση με τους GTF.

Φυσικά και το ακούω αυτό που λες για year round και ίσως να έχει περισσότερες πιθανότητες ως red eye αντί για prime time όπως πχ τα PMI και IBZ αλλά και πάλι είναι λίγο νωρίς νομίζω.

Επίσης προς Ανατολή τα τελευταία χρόνια σπρώχνουν το FRU σαν να μην υπάρχει αύριο, δεν πιστεύω ότι θα δούμε κάτι από την A3 προς αυτή την κατεύθυνση :)

Και πάλι την οπτική μου εκφράζω και όχι καμία τεράστια σοφία ή έμπνευση. Φυσικά και μπορεί να μην σου κάνει αυτό που λέω, όλα καλά :great:
Δεν υπαρχει θεμα, κι εγω αποψη εξέφρασα βλεποντας την ταση των αλλων ευρωπαϊκων εταιρειών και την Α3 η οποία, οπως ξερουμε δεν αφηνει ανεκμεταλλευτα τα α/φη και βαζει βραδινα προς Ισπανια, Σκωτια, Μ.Ανατολη που επιστρεφουν πρωι και...συνεχιζει ακαθεκτη, οποτε απο κει ορμωμενος φανταζομαι οτι και το α/φος για LPA δεν θα το αφησουν ετσι..Ας δουμε πρωτα αν θα πιασει..Εγω περιμενα άλλα δρομολογια, χειμερινα σε κανα Μπέργκεν, Τρομσο, Ροβανιεμι, ακολουθώντας το ευρωπαικο trend , να ερθει το πολυποθητο KEF ..Ποιος ξερει ισως καποτε να φτασει η χαρη της να την δουμε για spotting στο FNC!
 
Μου αρέσει η (έστω συντηρητική) επέκταση της Aegean και ελπίζω να συνεχιστεί και προς άλλους προορισμούς (και προς βορρά).
...αλλά 5h50m σε αεροπλάνο με τόσο στενές θέσεις είναι λίγο ζόρικο...
Πιθανόν βέβαια είναι δοκιμές ενόψει των νέων αεροσκαφών ειδικής διαρρύθμισης (αλά ΙΤΑ).
Σε κάθε περίπτωση οι τιμές για LPA είναι εξαιρετικές (ξεκινούν από 155 ευρώ round trip)
 
Το αποτέλεσμα δεν θα ήταν valid πιστεύω αν κάνει δοκιμή, γιατί όταν λογικά σε 2 σεζόν από τώρα θα έχει 1-2 LR πολύ πιθανό να τραβήξει περισσότερο κόσμο, ενώ τώρα η πλειοψηφία ξέρει ότι είναι στενά και αρκετοί θα το αποφύγουν μόνο γι αυτό.
 
Να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος:
Aν πάρουμε για παράδειγμα τις πτήσεις της Aegean ATH-LPA-ATH: απαιτούνται περίπου 6+1+6 = 13 ώρες. Αυτό το ταξίδι θα εκτελείται με το ίδιο πλήρωμα ?

Αν θα εκτελείται με το ίδιο, πόσο "επικίνδυνο" είναι να ξεπεράσει το πλήρωμα τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας σε περίπτωση μιας καθυστέρησης και να ξεμείνει το αεροπλάνο στο LPA?
Αν θα εκτελείται με διαφορετικό (που μου φαίνεται το πιο λογικό), το πλήρωμα θα μένει μερικές μέρες στη Las Palmas μέχρι την επόμενη πτήση Aegean ?
 
Δεν πιστεύω να χρησιμοποιεί διαφορετικό πλήρωμα, λογικά είναι ένα duty για το ίδιο πλήρωμα.
Επικίνδυνο σαφώς δεν είναι δεδομένου ότι υπάρχουν κάποια στάνταρ, όπως για παράδειγμα πόσες ώρες ξεκούρασης πριν και μετά από αυτό το duty.
Όλες οι εταιρείες διαχειρίζονται με διαφορετικό τρόπο ανάλογες πτήσεις, άλλοι με διανυκτερεύσεις, άλλοι με dead heading crew (2 πληρώματα συνολικά και δουλεύουν από ένα σκέλος), άλλοι με inflight rest με συγκεκριμενο χρόνο που τα πληρώματα απλά κάθονται στα jumpseats.
Η περίπτωση της καθυστέρησης είναι κάτι διαφορετικό και εκεί συμβάλλουν πολλά πράγματα για το αν θα μπορεί ένα πλήρωμα να συνεχίσει να δουλεύει και για πόσες ώρες.
ΟΑ277
 
Last edited by a moderator:
Να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος:
Aν πάρουμε για παράδειγμα τις πτήσεις της Aegean ATH-LPA-ATH: απαιτούνται περίπου 6+1+6 = 13 ώρες. Αυτό το ταξίδι θα εκτελείται με το ίδιο πλήρωμα ?

Αν θα εκτελείται με το ίδιο, πόσο "επικίνδυνο" είναι να ξεπεράσει το πλήρωμα τον μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας σε περίπτωση μιας καθυστέρησης και να ξεμείνει το αεροπλάνο στο LPA?
Αν θα εκτελείται με διαφορετικό (που μου φαίνεται το πιο λογικό), το πλήρωμα θα μένει μερικές μέρες στη Las Palmas μέχρι την επόμενη πτήση Aegean ?
Καλησπέρα, η ερώτηση σου έχει να κάνει με το maximum flight duty period (FDP). Μπορείς να βρεις συγκεκριμένες πληροφορίες και λεπτομέρειες που θέλεις στο web αφού είναι νομοθεσία και πρέπει να είναι publicly available.
Στο δια ταύτα, μέχρι 13h δεν υπάρχει θέμα. Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι θα ξεπερνά το 10h. Θα το υπολόγιζα 4:30+4:30+1h για άνετο turnaround. Αν γίνει στραβή το crew rest είναι όσο το duty period ή 10h παίρνοντας πάντα την μεγαλύτερη τιμή αν τα θυμάμαι καλά :rolleyes:
Πέρα από τις διανυκτερεύσεις υπάρχουν και τα deadheading κλπ. Ούτε και αυτά πιστεύω θα χρησιμοποιηθούν αλλά ίσως είναι ποιο πιθανό. ;)
 
Ακόμα και εάν ξεκινήσουν οι πωλήσεις, εγώ ποντάρω στην «αναπροσαρμογή του προγράμματος λόγω των δυναμικά μεταβαλλόμενων συνθηκών», όπως λένε στα e-mail τους, όταν ακυρώνονται οι πτήσεις.
 
Σήμερα φόρτωσε και άλλα δρομολόγια μετα το τέλος Μαρτίου.
 
Top