Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μερικές αλλαγές στα δρομολόγια:

Το Αθήνα - Ταλιν επεκτείνεται και την χειμερινή περίοδο με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις με πρωινή αναχώρηση 8:05 από Αθήνα και άφιξη 11:55 στο Ταλιν!
Το Αθήνα - Νιούκασλ επεκτείνεται μέχρι τέλη Οκτωβρίου από τέλη Σεπτέμβρη που ήταν αρχικά προγραμματισμένο να τελειώσει.
Το Αθήνα - Πόρτο επεκτείνεται μέχρι 25 Νοεμβρίου (από μέσα Σεπτέμβρη που τελείωνε τις άλλες χρονιές) και προστέθηκαν πτήσεις και για την περίοδο τον εορτών από 19 Δεκέμβρη έως 6 Ιανουαρίου με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις!
 
Μεγάλη έκπληξη το TLL :oops: είναι δύσκολες αγορές οι χώρες της βαλτικής.
Το NCL απορώ που το είχαν τόσο στην απέξω τόσα χρόνια.
Τα BHX και BRS; Το BHX είναι καλή εναλλακτική για όσους κατοικούν midlands από το να πάνε LHR η MAN. Θα μπορούσε να δουλέψει και συμπληρωματικά με το MAN βέβαια.
 
Νέο δρομολόγια προς Αίγυπτο

Σαρμ Ελ Σιχ από 13 Οκτώβρη 2Χ - resume
Λούξορ από 11 Νοεμβρίου 2Χ
 
Last edited:
Δεν νομίζω ότι είναι προορισμοί που μπορούν να κρατηθούν αυτόνομοι όλο το χρόνο, χωριστά από εκδρομή σε Κάιρο κτλ, κ οι περισσότεροι Έλληνες δεν είναι ...Γερμανοί που σκοτωνονται το χειμώνα να πάνε διακοπές κάπου με ζεστη, ήλιο κ τα γνωστά , αλλιώς θα είχαμε κ TFS,LPA,ACE κτλ..Το Λουξορ έχει πολιτιστικό, ιστορικό ενδιαφέρον αλλά φτάνει αυτό να γεμίζει 2 Α320 κάθε βδομάδα ;
 
Την τελευταία φορά το SSH δεν άντεξε ούτε δίμηνο. Να δούμε τώρα που οι ώρες δεν δίνουν καλές ανταποκρίσεις προς Ευρώπη.

Ωστόσο βλέπουμε σιγά σιγά να δοκιμάζουν κάποιους winter seasonal προορισμούς για να αυξήσουν λογικά το ιδιαίτερα χαμηλό utilisation του στόλου τον χειμώνα. Εκτός από τα θέρετρα της Αιγύπτου έχουμε το RAK και έχουμε και τη BTS που πήγε αρχές Σεπτέμβρη (αν ξεκινήσει) που φαντάζομαι εμπίπτει στην ίδια λογική.
 
Αναρωτιέμαι αν τα δύο δρομολόγια προς τουριστικούς προορισμούς της Αιγύπτου απευθύνονται σε Έλληνες τουρίστες. Αυτό που κυριαρχεί στις περιοχές αυτές είναι all-inclusive, κλεισμένος σε ξενοδοχειακό συγκρότημα τύπου χωριού με ιδιωτική παραλία και ενδεχομένως οργανωμένες εκδρομές στη γύρω περιοχή. Το προϊόν προτιμούν κυρίως Βορειοευρωπαίοι, πολλοί εξ' αυτών το κάνουν μια φορά και τέλος (από ότι έχω ακούσει δεν είναι τόσο συναρπαστικό όσο ακούγεται).
Εγώ θα έβρισκα πιο ενδιαφέρον Κάιρο, Πυραμίδες, Αλεξάνδρεια, αλλά περί ορέξεως...
 
Θα εκπλαγείς αλλα οι προορισμοί στην Ερυθρά θάλασσα εχουν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, ακόμη και κάθε χρόνο. Η Ερυθρά θάλασσα είναι η PMI του χειμώνα, αν θέλεις. Απευθύνονται και σε Έλληνες τουρίστες. Πριν από 20 χρόνια που είχα επισκεφτεί τα μέρη, είχε Έλληνες τουρίστες. :p

Εμένα μου αρέσει η πεζοπορία, οπότε πηγαίνω στο Cotopaxi για την κορυφή, σε κάποιον άλλο αρέσουν οι καταδύσεις και πηγαίνει στην Ερυθρά θάλασσα για scuba diving. Ευτυχώς υπάρχουν πολλά περισσότερα από τις πυραμίδες και τον παρθενώνα σε αυτόν τον κόσμο. ;)

Αν σκεφτείς τον κύκλο εργασιών του κλάδου package holidays και οχι all-inclusive, θα συνειδητοποιήσεις ότι υποτιμάς τα πλεονεκτήματα και τη δημοτικότητά της υπηρεσίας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είναι όλα τα πράγματα για όλους. κάθε προϊόν και υπηρεσία έχει το δικό του κοινό. :stupid:

Οι προορισμοί που αναφέρεις (CAI & HBE) δεν λειτουργούν ανταγωνιστικά αλλά συμπληρωματικά με τα LXR και SSH και μπορείς να τα συνδυάσεις. οι δύο πτήσεις μπορεί να εκτελούνται και μαζί.

ATH -> LXR -> SSH-> ATH. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα σε συνεργασία με ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Δεν ξέρω αν έχεις πάει στο Κάιρο και την Αλεξάνδρεια, αλλά δεν είναι ένα μέρος που μπορείς να περπατήσετε ξένοιαστος. Επισκέπτεσαι συγκεκριμένα μέρη με οδηγούς και πολλούς ακολούθους... και μετά επιστρέφεις στο ξενοδοχείο σου. Δεν είναι ένα φιλικό αστικό περιβάλλον. Οπότε, καλύτερα να πάς και για λίγες μέρες στα θέρετρα της Ερυθράς θάλασσας.

Σχετικά με την Αλεξάνδρεια, θα περνούσα γρήγορα από την πόλη και θα οδηγούσα στη Μαρσα Ματρουχ για τις υπέροχες παραλίες και τη θάλασσα.

Σε ότι αφορά την «ουσία», ο προσανατολισμός σε περισσότερες πτήσεις το χειμώνα μου φαίνεται αρκετά φυσιολογικός. Ωστόσο, θα περίμενα HRG και, ή RMF αντί για SSH, καθώς δίνει στον ταξιδιώτη μεγαλύτερη ευελιξία να πάει για παράδειγμα στο LXR και μετά να πάρει ένα μίνι λεωφορείο για HRG ή RMF και να επιστρέψει από εκεί ή αντίστροφα.

Δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνώ με τον φίλο μου τον Σποτεράκη. Οι Έλληνες που ξέρω είναι πολύ χειρότεροι από τους Γερμανούς όσον αφορά την εξάρτησή τους από τον ήλιο. Σε γλώσσα καφενείου, θα τους έλεγες και αρωστάκια. Αναφέρομαι μόνο σε προσωπικές επαφές από την Ελλάδα που παραπονιούνται συνέχεια για τον χειμωνιάτικο καιρό. :cool:

Μερικές πτήσεις το χρόνο (πχ 6-8) προς ACE, FUE, LPA, TFS αλλά και προς FNC μπορεί να μην είναι κακή ιδέα. Η συνεργασία των ταξιδιωτικών πρακτόρων θα ήταν πολύ χρήσιμη, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θέλουν να μοιραστούν τον κίνδυνο με την A3 για ένα τέτοιο project. Σε κάποιο βαθμό, θα έλεγα ότι τα Κανάρια νησιά δεν είναι τόσο δημοφιλή στους Έλληνες για τον επιπλέον λόγο ότι μια non direct πτήση είναι και μεγάλη και ακριβή. Λευτεριά στην Πόντα Ντελγάδα :laola:
 
Νέο δρομολόγιο Αθήνα (ATH) - Ίνσμπρουκ (INN) , από 22 Δεκεμβρίου 2023 , 1weekly , με Α320 , κάθε Παρασκευή !!
 
Top