Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Αιγαίου προφανώς ευελπιστεί πως η κατάσταση με την πανδημία θα είναι υπό έλεγχο το επόμενο καλοκαίρι, όπερ και αναμένει έκρηξη στην ζήτηση καλοκαιρινών διακοπών από "στερημένους" Ευρωπαίους και όχι μόνο τουρίστες.
 
Ε καλά έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση λόγω κορώνας, το ραβε ξύλωνε δεν είναι δύσκολο.
 
ATH-AUH AEE4910 SX-NEA .13:00-19:30 .
η πτήση που θα μεταφέρει το πρωθυπουργό στο αμπου Νταμπι
Επιστροφή αύριο το απόγευμα .AUH-ATH AEE4911 .18:00 -20:45
Άραγε θα κάνει χρήση του εναέριου χώρου Ισραήλ Ιορδανίας για να φτάσει και να είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που χρησιμοποιεί τι συμφωνία ανάμεσα στα 2 κράτη η το γνωστό από Αίγυπτο :mrgreen:
 
Όχι δε θα γίνει αυτό απ' ότι φαίνεται. Εναέριος χώρος Αιγύπτου, μετά Ιορδανία από το βόρειο κομμάτι του κόλπου της Άκαμπα και στη συνέχεια Σαουδική Αραβία κλπ
 
Νεα ωρα απογειωσης 14:00-16:45 AEE 4911 ΑUH-ATH SX-NEA :mrgreen:
 
Για το Κέρκυρα Παρίσι γνωρίζουμε αν θα επιστρέψει ;
 
Δημιουργία τριών νέων βάσεων σε Κέρκυρα, Σαντορίνη και Μύκονο το 2021 και έναρξη νέων τακτικών πτήσεων στο εξωτερικό.

Ως εκ τούτου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα 17 έως 20 αεροσκάφη που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά στην περιφέρεια θα επιτρέψουν την ενίσχυση με 33 νέα απευθείας δρομολόγια των βάσεων της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο, στη Ρόδο, στα Χανιά, αλλά και των τριών νέων βάσεων σε Κέρκυρα, Σαντορίνη και Μύκονο. «Με την επιλογή αυτή η Aegean συμβάλλει στις προϋποθέσεις για ανάκαμψη του τουρισμού προς την περιφέρεια. Παράλληλα, διατηρεί φυσικά τη βάση της Αθήνας με 37-40 αεροσκάφη, ως τον βασικό κόμβο δραστηριότητας του δικτύου της για την προσβασιμότητα και διασυνδεσιμότητα τόσο στην ηπειρωτική Ελλάδα όσο και στα μικρότερα νησιά», όπως σημειώνει η αεροπορική.

Η δραστηριοποίηση από την περιφέρεια προς το εξωτερικό προγραμματίζεται να ξεκινήσει με αφετηρία τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2021. Ωστόσο, είναι ήδη προς διάθεση στα συστήματα κρατήσεων προκειμένου να υποστηριχθεί η πρόσβαση στους προορισμούς, αλλά και να δοθεί η ευκαιρία στους επιβάτες να εκμεταλλευτούν τις «early booking» προσφορές από τα κατά τόπους καταλύματα.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://www.kathimerini.gr/economy/...ei-tis-ptiseis-exoterikoy-apo-tin-perifereia/

Επίσης σύμφωνα με το Metaforepress και το πινακάκι φαίνεται πως του χρόνου το καλοκαίρι η Α3 θα επιχειρήσει με 54 εως 60 αεροσκάφη. 17-20 στην επαρχία και 37-40 στην Αθήνα.
https://www.metaforespress.gr/aeroporika/η-aegean-προσθέτει-3-ακόμη-βάσεις-στη-περιφέρ/
 
Πρώτη πτήση για το SX-NAB 05/12/2020 .OAL 902-903 ATH-LCA-ATH.
 
Η βάση, τουλάχιστον στην Κέρκυρα , υπήρχε πριν χρόνια, όπως και της Ryanair και της Ellinair επι ΥΠΑ και εκανε δρομολόγια για Γαλλία και ανατολικές..οταν όμως ανέλαβε η Fraport , αύξησε δραματικά τα τέλη, και οι 3 εταιρείες έφυγαν άμεσα.,. μαζί χάθηκαν και δεκάδες θέσεις εργασίας.. γνώριζα και μια νέα γυναίκα κερκυραία, που ηταν πλήρωμα καμπίνας και δούλευε με 8μηνη σύμβαση για τη Ryanair.
Τώρα, μετά απο 4 χρόνια βλέπουμε να επανέρχεται μόνο η Aegean, καλό είναι αυτό σίγουρα. Σκέφτομαι όμως μήπως πρόκειται για ειδική μυστική συμφωνία Fraport και Aegean για διαφορετικές χρεώσεις, καθώς τα 3 αυτά αεροδρόμια ανήκουν στη Fraport.
 
Κάνεις μεγάλο λάθος, δεν έχει καμία σχέση αν ανοιξει η βάση ή κλείσει σε σχέση με φραπορτ και ΥΠΑ.
Οι εταιρειες, συγκεκριμμένα για Κέρκυρα, άνοιξαν βάσεις σύμφωνα με την κίνηση των τουριστων στο νησί και τις συμφωνίες με Τ.Ο και άλλα πολλά. Διαφωνω εντελώς με την άποψη σου σχετικά με φραπορτ πάντως .
 
Top