aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.219
- Likes
- 2.487
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Εφ' όσον δεν συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης ή ακύρωσης, για τους οποίους ο επιβάτης δικαιούται "φροντίδας" ή "αποζημίωσης", η παροχή ξενοδοχείου είναι καθαρά θέμα πολιτικής της κάθε αεροπορικής εταιρείας. Για παράδειγμα, σχεδόν όλες οι εταιρείες του Κόλπου, στα πλαίσια του ανταγωνισμού, προσφέρουν διανυκτέρευση στους επιβάτες τους, εφόσον το συντομότερο connection* ξεπερνάει το οκτάωρο ή το δεκάωρο, κατά περίπτωση. Αντιθέτως, σχεδόν καμία ευρωπαϊκή εταιρεία δεν παρέχει ανάλογη υπηρεσία. Για παράδειγμα, η Aeroflot δεν προσφέρει διανυκτέρευση στους επιβάτες της που επιστρέφουν από Άπω Ανατολή και πρέπει να μείνουν 20 ώρες στη Μόσχα. Η THY προσπαθεί να αποτρέψει την παραμονή σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια της ημέρας, προσφέροντας δωρεάν tour της Κωνσταντινούπολης.
*Αν ο πελάτης επιλέξει μεγαλύτερο connection από εκείνο που δίνει η αεροπορική εταιρεία, τότε η εταιρεία δεν υποχρεούται να παράσχει στον επιβάτη οποιασδήποτε μορφής φιλοξενίας. Είναι ένα καθαρά "courtesy service", εφ' όσον η καθυστέρηση δεν προκλήθηκε εκ των υστέρων με ευθύνη της εταιρείας ή υπό απρόβλεπτες συνθήκες. Τότε είναι υποχρεωτική, εφ' όσον οι πτήσεις βρίσκονται σε ενιαίο εισιτήριο και εμπλέκεται αεροδρόμιο χώρας-μέλους Ε.Ε.
*Αν ο πελάτης επιλέξει μεγαλύτερο connection από εκείνο που δίνει η αεροπορική εταιρεία, τότε η εταιρεία δεν υποχρεούται να παράσχει στον επιβάτη οποιασδήποτε μορφής φιλοξενίας. Είναι ένα καθαρά "courtesy service", εφ' όσον η καθυστέρηση δεν προκλήθηκε εκ των υστέρων με ευθύνη της εταιρείας ή υπό απρόβλεπτες συνθήκες. Τότε είναι υποχρεωτική, εφ' όσον οι πτήσεις βρίσκονται σε ενιαίο εισιτήριο και εμπλέκεται αεροδρόμιο χώρας-μέλους Ε.Ε.