Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σωστα, γιατι δεν ευθυνεται η εταιρεια για το αν χιονιζει/βρεχει/φυσαει στο X αεροδρομιο!
 
Σίγουρα δεν φταίει η εταιρία, αλλά παρόλα αυτά έχει υποχρέωση φροντίδας βάση του κανονισμού 261/2004 της ΕΕ. Φυσικά δεν δικαιούσαι κάποια αποζημίωση (βάση του 261/2004) αλλά όλα τα υπόλοιπα που υπάρχουν στον Κανονισμό τα δικαιούσαι κανονικότατα. Δηλαδή και επιστροφή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου!
 
Σε προσφατη περιπτωση, ειχαμε εισιτηρια με τη Lufthansa Βασιλεια-Αθηνα μεσω Φρανκφουρτης. Λογω καιρου αεροπλανο στη Βασιλεια δεν ηρθε, και το αεροδρομιο της εκλεισε λιγο αργότερα. Ως λύση η εταιρεία μας έδωσε επιλογές για μετάβαση στην Αθήνα την επομένη μέσω κάποιου άλλου αεροδρομίου, και μας κάλυψε τα έξοδα του ξενοδοχείου, σε χωριστό δωμάτιο αν ήθελε ο καθένας, του δείπνου, του πρωινού και του ταξί από και προς το αεροδρόμιο.
 
Και έτσι πρέπει. :great:

Παρόμοια περιστατικά είχα και εγώ με easyjet (ακύρωση λόγω ομίχλης SKG) και lufthansa (ακύρωση λόγω false alarm φωτιάς στον πύργο LHR). Και οι δύο εταιρίας μας μετέφεραν σε ξενοδοχείο και μας έβαλαν στην αμέσως επόμενη πτήση. Μάλιστα στην περίπτωση της LH στο ξενοδοχείο δεν μας πλήρωσαν το φαγητό. Μετά την επιστροφή τους έστειλα σχετική επιστολή με το τιμολόγιο από το ξενοδοχείο (περ. 32 €) και μέσα σε λίγες μέρες μου έστειλαν τα λεφτά στον λογαριασμό μου.
 
Γεια σας φιλοι μου και χρονια πολλα σε ολους εσας,

Θα ηθελα να μαθω σε περιπτωση καιρου στο αεροδρομιο αφιξης η αναχωρησης μπορεισ να ζητησεις απο την εταιρια που πετας να σε βαλουν σε ξενοδοχειο?τι ισχυει
 
Πέτρο διάβασε τι έχουμε γράψει εδώ στο θέμα. Όλα που υπάρχουν στον Κανονισμό 261/2004 της ΕΕ τα δικαιούσαι κανονικότατα (πλην της αποζημίωσης). Στην πρώτη σελίδα θα βρεις και το λινκ προς τον Κανονισμό όπου θα βρεις όλες τις απαντήσεις. Και επειδή είναι Χριστούγεννα: Ναι, δικαιούσαι :wink:
 
Εν ολίγοις, το θέμα έχει ως εξής (μπερδεύτηκα λίγο, ομολογώ..)
Λόγω καιρού, ματαιώνεται η πρώτη πτήση. Ο ταξιδιώτης αποφασίζει να μην ταξειδεύσει καθόλου. Ενημερώνει έγκαιρα την εταιρεία ότι το δεύτερο εισιτήριο δεν θα χρησιμοποιηθεί, καθώς δεν μετέβη στο αεροδρόμιο αναχώρησης της δεύτερης πτήσης, λόγω ακύρωσης της πρώτης (ίδια εταιρεία και στις δύο πτήσεις).

Εκτός από τους φόρους, δικαιούμαι και την αξία του ναύλου; Προσέξτε, ΟΧΙ εξτρά αποζημίωση, απλά τα λεφτά που έδωσα για ένα ταξείδι που ΔΕΝ πραγματοποίησα, ΧΩΡΙΣ δική μου υπαιτιότητα.
Μέχρι στιγμής, για το δεύτερο εισιτήριο μας δίνουν πίσω μόνο τους φόρους. Έχει σημασία αν ήταν σε προσφορά (80 ευρώ για διαδρομή εσωτερικού ήταν, εντωμεταξύ); Κάτι τέτοιο λέγανε στους δικούς μου..
 
Στην ανωτέρα βία η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή και να παράσχει φροντίδα στον επιβάτη (γεύματα, τηλεφωνήματα ή και διαμονή). Ισχύει ό,τι σου είπα και παραπάνω σχετικά με το τί εισιτήριο έχετε στα χερια σας. Μην περιμένετε επιστροφή χρημάτων για εισιτήριο το οποίο έχει εκδοθεί χωριστά από το εισιτήριο στου οποίου τις πτήσεις παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Το πολύ πολύ να σας δώσουν τους φόρους. Η ευθύνη για κάτι τέτοιο βαρύνει εσάς που αγοράσατε ξεχωριστά εισιτήρια και εναπόκειται στην καλή διάθεση, την εμπορική πολιτική και τις δυνατότητες της εταιρείας για το αν θα σας εξυπηρετήσει περισσότερο από αυτό που την υποχρεώνει η νομοθεσία.
 
Τι ακριβώς σημαίνει χωριστά; Τα δύο εισιτήρια εκδόθηκαν μαζί, την ίδια στιγμή. Δηλαδή, τι έπρεπε να γίνει για να είναι "μαζί"; (δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες, δεν είναι δικό μου το εισιτήριο).

Και εξακολουθώ, βέβαια, να μην καταλαβαίνω τη λογική του νομοθέτη, που υπερασπίζεται, τάχα μου, τα δικαιώματα των επιβατών. Δεν σε επιβαρύνω, δεν θέλω αποζημίωση, σου ζητάω πίσω τα λεφτά που σου έδωσα για μία υπηρεσία που δεν μου προσέφερες, χωρίς να φταίει κανένας από τους δυο μας.
Δηλαδή, αν φώναζα τον υδραυλικό και ο υδραυλικός δεν μπορούσε να έρθει λόγω βροχής, θα τον πλήρωνα;
 
Top