Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ειναι καποια χαρτια που τα κανεις με τον κτηνιατρο προκειμενου να πιστοποιηθει οτι εχει το ζωο ολα του τα εμβολια. Επισης πρεπει να εχει και το "τσιπακι" του. Η καραντινα ισχυει μονο αν πηγαινουμε ζωο απο Ελλαδα προς UK οπου ειναι και υποχρεωτικη...
 
Σημερα ακυρωθηκε η πτηση προς Μιλανο της Easy Jet λογω απεργιας στο Μιλανο.
Λογω αυτου εχασα την πτηση ανταποκρισης Μιλανο Μπανγκοκ καθως και εσωτερικη πτηση στην Ταυλανδη.
Γνωριζει καποιος να μου πει εαν μπορω να διεκδικησω αποζημιωση
Ευχαριστω
 
Δεν νομιζω να δικαιουσαι τιποτα.Το συγκεκριμενο θεμα δεν ηταν θεμα της Easy οποτε δεν φταιει αυτη.Επισης αν δεν ηταν σε ενα εισιτηριο ολη η μεταφορα δεν ευθυνεται η Easy για τα επομενα δρομολογια, οπως δε φταιειι και η αλλη εταιρια που δεν εμφανιστηκες στη πτηση της.Δε νομιζω οτι θα βρεις πουθενα αποζημιωση.
 
Κρίνοντας από το γεγονός ότι η Easyjet ΔΕΝ εκδίδει εισιτήρια για πτήσεις με ανταπόκριση (ούτε καν για δικές της πτήσεις, πόσο μάλλον για πτήσεις άλλων εταιρειών), ο υπεύθυνος για τα connection είσαι εσύ αφού τα εισιτήριά σου έχουν διαφορετικό αριθμό το κάθε ένα.
Άρα στην πτήση της εταιρείας από Μιλάνο προς Μπάνγκοκ φαίνεται πως ο "ασυνεπής" είσαι εσύ, μια και δεν εμφανίστηκες στο check in.
Το μόνο που (κατά τη γνώμη μου) μπορεί να σε σώσει είναι -λόγω της απεργίας- να έχει ακυρωθεί η πτήση από Μιλάνο προς Μπάνγκοκ. Κάνε ένα τηλεφώνημα στην εταιρεία που θα σε πήγαινε στην Ταϊλάνδη και ρώτησε τους πότε θα ταξιδέψεις (αν ακυρώθηκε η πτήση).
 
Re:

Δυστυχως η εταιρεια προς Μπανγκοκ εκτελεσε την πτηση καθως η απεργια εληξε :-(
 
καλησπερα σε όλους.
Χθες Παρασκευή 23/10 και ώρα 16:50 ήταν να πετάξω με easyjet για Ρώμη. Η πτήση ακυρώθηκε λόγω απεργίας στα ιταλικά αεροδρόμια (περισσότερο στάση εργασίας ήταν μιας και ήταν μονο 12:00-16:00).Το εισιτήριο το είχα κλείσει με επιστροφή στις 28/10.
Ενημέρωση δεν είχα λάβει από κανέναν και το μάθαμε με την κοπέλα μου, μόλις φθάσαμε στο αεροδρόμιο 2 ωρες πριν τη πτήση. Άνθρωπος της easyjet δεν υπήρχε να μας εξυπηρετήσει, παρά μόνο υπάλληλοι του αεροδρομίου, ανακοίνωση δεν υπήρξε, αλλά ένας ένας οι επιβάτες πηγαίναμε στα γκισέ για να ενημερωθούμε γιατί δεν πετάμε και τι μπορεί να γίνει.
Αυτό που μας είπαν είναι πως είτε μπορούμε να μεταφερθούμε σε άλλη πτήση της easyjet (διαθέσιμα εισιτήρια υπήρχαν από δευτέρα και μετά!), είτε να βάλουν μια ένδειξη ακύρωσης στο σύστημα και να βρούμε μόνοι μας εισιτήρια για να πετάξουμε με άλλη εταιρία! Εισιτήρια φυσικά στις άλλες εταιρίες δεν υπήρχαν ούτε για δείγμα (παρεμπιπτόντως και η aegean και η Ολυμπιακή και η Alitalia πέταξαν κανονικά!), παρα μόνο από Σάββατο απόγευμα και μετά σε εξωφρενική τιμή μάλιστα (350Ε μόνο πήγαινε το άτομο με ΟΑ).
Με αυτά και μ' αυτά αποφάσισα να ακυρώσω τα εισιτήρια. Από ότι ειδα όταν γύρισα σπίτι είχε μπει η ένδειξη για ακύρωση αλλά μόνο για το δρομολόγιο προς Ρώμη. Για το δρομολόγιο της επιστροφής από Ρώμη μου είπαν πως θα έπρεπε να συνεννοηθώ εγώ με την easyjet για να βγάλω άκρη, ασχετα που το εισιτηριο ήταν μετ' επιστροφής. Τους έστειλα μαιλ λοιπόν που τους ανέφερα όλα τα παραπάνω και περιμένω απάντηση.

Έχω λοιπόν τις εξής απορίες:
Θα πάρω στο ακέραιο το αντίτιμο των εισιτηρίων μετ' επιστροφής ή μόνο για το πρώτο δρομολόγιο που ακυρώθηκε?
έχω δικαίωμα να ζητήσω αποζημίωση δεδομένου πως η απεργία είχε διάρκεια μόνο 4 ώρες και θα είχε τελειώσει αρκετά πριν φθάσουμε Ιταλία, απόδειξη του ότι οι άλλες εταιρίες πέταξαν κανονικά?
Φυσικά δεν αναφέρω καν πως ζημιώθηκα επιπλέον 200Ε για τα δωμάτια που είχα κλείσει ως αποζημίωση για την ακύρωση της κράτησης την ημέρα που θεωρητικά θα εμφανιζόμουν εκεί! Αυτά να φανταστώ πως πάνε υπερ πίστεως και πατρίδος ή μπορώ να χρησιμοποιήσω σε κάτι την απόδειξη καταβολής των χρημάτων?
 
safer97":17s9nqdz said:
...Θα πάρω στο ακέραιο το αντίτιμο των εισιτηρίων μετ' επιστροφής ή μόνο για το πρώτο δρομολόγιο που ακυρώθηκε?...
Θα σου επιστραφεί το ποσό που αφορά και τα δύο σκέλη αν το εισιτήριο το έχεις εκδόσει με επιστροφή.
 
Αποζημίωση όταν ο λόγος ακύρωσης είναι απεργία, δεν υφίσταται. Τώρα το αν η εταιρία επιλέξει να κάνει την πτήση αργότερα ή να την ακυρώσεις τελείως είναι κατά κανόνα στη διακριτική ευχέρειά της (βλέπε τις ανάγκες rotation του αεροσκάφους).

Για τα πέραν της επιστροφής εισιτηρίου της easyjet που δικαιούσαι (δηλαδή τα ξενοδοχεία που αναφέρεις, τα εισιτήρια των άλλων εταιριών κλπ) θα πρέπει να κινηθείς δικαστικά κατά της easy, καθώς ο κανονισμός 261 δε σε καλύπτει για αυτά, αλλά δεν αποκλείει τη δυνατότητα να το κάνεις και εκεί να αποδείξεις ευθύνη της εταιρίας και για αυτά.

Δύσκολο, εξοδάτο και με ταλαιπωρία αλλά όχι αδύνατο, στη θεωρία τουλάχιστον.
 
Εδω μπορειτε να δειτε τα δικαιωματα των επιβατων, τις υποχρεωσεις των εταιρειων και κατω απο ποιες συνθηκες αυτα ισχυουν. Τα κειμενα ειναι αυτουσια της ΥΠΑ, μαζεμενα ολα μαζι. Με τηλεφωνα επικοινωνιας (που δινει η ιδια η ΥΠΑ)
 
Μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, πλέον οι επιβάτες που υφίστανται καθυστέρηση πλέον των 3 ωρών, έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται και μπορούν να διεκδικήσουν την ίδια αποζημίωση.

Πηγή εδώ
 
Top