windsleeve
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 14/09/2012
- Μηνύματα
- 11
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Πιθανοί τρόποι χειρισμού σε περίπτωση που θα χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε άλλη πτήση
1.Σε περίπτωση που είσαι on going επιβάτης, κάνεις την κράτηση που σου προσφέρει στην νωρίτερα δυνατή πτήση και στη συνέχεια , βγάζεις το εισιτήριο που σε εξυπηρετεί ζητώντας την αποζημίωση του, επικαλούμενος λόγους ανωτέρας βίας που δεν μπορούσαν πλέον να ικανοποιηθούν χρονικά από την συντομότερη επιλογή που σου έδινε η εταιρεία.
2. Σε περίπτωση που είσαι returning επιβάτης, κάνεις το ίδιο και επειδή έχεις και right to care, ζητάς να σε αποζημιώσει και για όλα τα έξοδα που θα επιβαρυνθείς μέχρι την ημερομηνία της καινούριας πτήσης σου(ξενοδοχεία, γεύματα, μετακινήσεις).
Συνήθως εκ των προτέρων κανείς δεν πρόκειται να απαντήσει στα mail σου, για εγκρίσεις αλλαγής πτήσεων κτλ , αλλά εκ των υστέρων είναι πιθανό να αποζημιωθείς για τις επιλογές σου, αν μπορείς να τις τεκμηριώσεις βασιζόμενος στην κοινή λογική και στον 261.
1.Σε περίπτωση που είσαι on going επιβάτης, κάνεις την κράτηση που σου προσφέρει στην νωρίτερα δυνατή πτήση και στη συνέχεια , βγάζεις το εισιτήριο που σε εξυπηρετεί ζητώντας την αποζημίωση του, επικαλούμενος λόγους ανωτέρας βίας που δεν μπορούσαν πλέον να ικανοποιηθούν χρονικά από την συντομότερη επιλογή που σου έδινε η εταιρεία.
2. Σε περίπτωση που είσαι returning επιβάτης, κάνεις το ίδιο και επειδή έχεις και right to care, ζητάς να σε αποζημιώσει και για όλα τα έξοδα που θα επιβαρυνθείς μέχρι την ημερομηνία της καινούριας πτήσης σου(ξενοδοχεία, γεύματα, μετακινήσεις).
Συνήθως εκ των προτέρων κανείς δεν πρόκειται να απαντήσει στα mail σου, για εγκρίσεις αλλαγής πτήσεων κτλ , αλλά εκ των υστέρων είναι πιθανό να αποζημιωθείς για τις επιλογές σου, αν μπορείς να τις τεκμηριώσεις βασιζόμενος στην κοινή λογική και στον 261.