Cross
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/10/2003
- Μηνύματα
- 1.211
- Likes
- 39
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???
Η Α3 ποτέ δεν έκρυψε ότι προτιμά ιπτάμενες συνοδούς και δεν επιθυμεί φροντιστές. Ο Κος Βγενόπουλος και και η Πάνθεον δήλωναν ότι θα έκαναν αξιοκρατικές προσλήψεις, επιθυμώντας να εντάξουν στην ομάδα της νέας εταιρίας εργατικά άτομα, «άτομα που θέτουν για τον εαυτό τους υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης και έχουν τη διάθεση να καλωσορίζουν τους επιβάτες μας με ζεστασιά». Υποτίθεται επίσης ότι θα δινόταν προτεραιότητα στο προσωπικό των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Η Olympic Air κατέληξε να ξεκινήσει με >95% ιπτάμενες συνοδούς, και η συντριπτική πλειοψηφία των φροντιστών των Ολυμπιακών Αερογραμμών έμεινε εκτός εταιρίας. Πολλά παιδιά που ήταν πραγματικά καλοί στη δουλειά τους απερρίφθησαν καθαρά λόγω φύλου, όπως και πολλά παιδιά χωρίς πτητική εμπειρία που είχαν πολλά να δώσουν στο επάγγελμα αυτό. Εν τω μεταξύ, όποια ιπταμένη κι αν ρωτήσετε, θα απαντήσει ότι επιθυμεί κάθε πτήση να έχει τουλάχιστον έναν φροντιστή κι ότι της αρέσει η συνεργασία μεταξύ των δύο φύλων στην καμπίνα.
Η Olympic Air μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να δείξει ότι ο όμιλος Marfin είναι όντως ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Δυστυχώς, η διάκριση αυτή δείχνει το αντίθετο κι αυτό εκθέτει ολόκληρο τον όμιλο και τη φήμη του εργοδότη-προτύπου. Στο κάτω κάτω της γραφής, το πιο σημαντικό προσόν σε αυτήν τη δουλειά είναι να είσαι καλός με τους ανθρώπους, σε όλους τους τομείς κι όχι αν φοράς φούστα ή παντελόνι. Άσχετο, αλλά η στολή των ιπταμένων συνοδών της εταιρίας περιλαμβάνει παντελόνι; Ακόμα κι αυτή η λεπτομέρεια δείχνει την αντίληψη της εταιρίας για «τα κορίτσια».
Η Α3 ποτέ δεν έκρυψε ότι προτιμά ιπτάμενες συνοδούς και δεν επιθυμεί φροντιστές. Ο Κος Βγενόπουλος και και η Πάνθεον δήλωναν ότι θα έκαναν αξιοκρατικές προσλήψεις, επιθυμώντας να εντάξουν στην ομάδα της νέας εταιρίας εργατικά άτομα, «άτομα που θέτουν για τον εαυτό τους υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης και έχουν τη διάθεση να καλωσορίζουν τους επιβάτες μας με ζεστασιά». Υποτίθεται επίσης ότι θα δινόταν προτεραιότητα στο προσωπικό των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Η Olympic Air κατέληξε να ξεκινήσει με >95% ιπτάμενες συνοδούς, και η συντριπτική πλειοψηφία των φροντιστών των Ολυμπιακών Αερογραμμών έμεινε εκτός εταιρίας. Πολλά παιδιά που ήταν πραγματικά καλοί στη δουλειά τους απερρίφθησαν καθαρά λόγω φύλου, όπως και πολλά παιδιά χωρίς πτητική εμπειρία που είχαν πολλά να δώσουν στο επάγγελμα αυτό. Εν τω μεταξύ, όποια ιπταμένη κι αν ρωτήσετε, θα απαντήσει ότι επιθυμεί κάθε πτήση να έχει τουλάχιστον έναν φροντιστή κι ότι της αρέσει η συνεργασία μεταξύ των δύο φύλων στην καμπίνα.
Η Olympic Air μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να δείξει ότι ο όμιλος Marfin είναι όντως ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Δυστυχώς, η διάκριση αυτή δείχνει το αντίθετο κι αυτό εκθέτει ολόκληρο τον όμιλο και τη φήμη του εργοδότη-προτύπου. Στο κάτω κάτω της γραφής, το πιο σημαντικό προσόν σε αυτήν τη δουλειά είναι να είσαι καλός με τους ανθρώπους, σε όλους τους τομείς κι όχι αν φοράς φούστα ή παντελόνι. Άσχετο, αλλά η στολή των ιπταμένων συνοδών της εταιρίας περιλαμβάνει παντελόνι; Ακόμα κι αυτή η λεπτομέρεια δείχνει την αντίληψη της εταιρίας για «τα κορίτσια».