andreas-cyprus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/02/2010
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 40
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Οι υπαλλήλοι, ναι μεν προσλαμβάνονται από τη Swissport, πρέπει όμως να γνωρίζουν πως, και άδικο να έχει κάποιος πελάτης-επιβάτης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να του συμπεριφερθείς με τέτοιο τρόπο. Όπως επίσης πρέπει να κάνουν την κατάλληλη εκπαίδευση (που συμπεριλαμβάνει μαθήματα ψυχολογίας). Τέλος πάντων, εγω δεν θέλω ούτε ήθελα σε καμία περίπτωση να βλάψω το όνομα της εταιρίας ή της συγκεκριμμένης υπαλλήλου. Αν το ήθελα, θα το είχα κάνει ήδη καθώς τυχαίνει συγγενικά μου μέλη να βρίσκονται στο ΔΣ των ΚΑ. Απλά έχω παρατηρήσει αυτή την επιπολαιότητα μόνο από τις ΚΑ, καθώς ταξίδεψα και με Lufthansa και με Aegean και με Olympic Air και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και καμιά παρόμοια συμπεριφορά από αυτές. Επίσης, σε 3 ταξίδια που πραγματοποίησα δεν είχαν καταγραφεί τα μίλια μου στο πρόγραμμα μιλιων των ΚΑ. Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω 3 φορές μαζί τους για να επιλύσω το πρόβλημα μου, λέγοντας μου κάθε φορά πως πρέπει να τους στείλω το απόκομμα του boarding pass μου, το οποίο πετώ μόλις φτάσω στο σπίτι !!! Και συν της άλλης, έπρεπε να τα στείλω με φαξ (είχα την εντύπωση πως καταργήθηκε) ! Κατα τα άλλα οι ΚΑ είναι μια αρκετά καλή εταιρία στο χώρο που κινείται και με τα νέα της αεροσκάφη και προορισμούς θα καταφέρει να συναγωνιστεί μεγαλύτερες εταιρίες. Πρέπει όμως να προσέξει αυτό το πρόβλημα που υπάρχει με τους πελάτες, το PR δηλαδή.