Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι υπαλλήλοι, ναι μεν προσλαμβάνονται από τη Swissport, πρέπει όμως να γνωρίζουν πως, και άδικο να έχει κάποιος πελάτης-επιβάτης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να του συμπεριφερθείς με τέτοιο τρόπο. Όπως επίσης πρέπει να κάνουν την κατάλληλη εκπαίδευση (που συμπεριλαμβάνει μαθήματα ψυχολογίας). Τέλος πάντων, εγω δεν θέλω ούτε ήθελα σε καμία περίπτωση να βλάψω το όνομα της εταιρίας ή της συγκεκριμμένης υπαλλήλου. Αν το ήθελα, θα το είχα κάνει ήδη καθώς τυχαίνει συγγενικά μου μέλη να βρίσκονται στο ΔΣ των ΚΑ. Απλά έχω παρατηρήσει αυτή την επιπολαιότητα μόνο από τις ΚΑ, καθώς ταξίδεψα και με Lufthansa και με Aegean και με Olympic Air και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και καμιά παρόμοια συμπεριφορά από αυτές. Επίσης, σε 3 ταξίδια που πραγματοποίησα δεν είχαν καταγραφεί τα μίλια μου στο πρόγραμμα μιλιων των ΚΑ. Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω 3 φορές μαζί τους για να επιλύσω το πρόβλημα μου, λέγοντας μου κάθε φορά πως πρέπει να τους στείλω το απόκομμα του boarding pass μου, το οποίο πετώ μόλις φτάσω στο σπίτι !!! Και συν της άλλης, έπρεπε να τα στείλω με φαξ (είχα την εντύπωση πως καταργήθηκε) ! Κατα τα άλλα οι ΚΑ είναι μια αρκετά καλή εταιρία στο χώρο που κινείται και με τα νέα της αεροσκάφη και προορισμούς θα καταφέρει να συναγωνιστεί μεγαλύτερες εταιρίες. Πρέπει όμως να προσέξει αυτό το πρόβλημα που υπάρχει με τους πελάτες, το PR δηλαδή.
 
Σε κανενα απο τα 2 πιο πανω περιστατικα φταινε οι Κ.Α,αντιθετως φταιει 100% και για τα 2 η swissport,γι αυτο και θα παρουν αποζημιωση για τις ζημιες,οσο για τη συμπεριφορα στο αεροδρομιο της συγκεκριμενου υπαλληλου στειλε ενα γραμμα στα συγγενικά σου μέλη (οπως λες)που βρίσκονται στο ΔΣ των ΚΑ.....και αναφερε την για να ειδοπιησουν με τη σειρα τους την swissport για να λαβει μετρα.


και κατι ασχετο και την ιδια ωρα σχετικο η πληροτητα των Κ.Α απο Κρητη-Ροδο-Κρητη τελευταιες μερες αγγιζει το 100%(πραγματικη φλεβα χρυσου το συγκεκριμενο δρομολογιο)
 
Όπως προανέφερα, δεν είχα ούτε έχω σκοπό να βλάψω κανένα. Εγώ το μόνο που κάνω τώρα είναι να μοιράζομαι το παράπονο μου, όπως κάνουν πολλά μέλη του forum. Αν ήταν να λέμε μόνο θετικά για κάθε εταιρία, τότε πρέπει να εισαχθεί στους κανόνες του forum και όλες οι εταιρίες του κόσμου θα ήταν Number 1. Αν αυτό πρέπει να γίνεται, ας με ενημερώσει κάποιος για να μη φαίνομαι και ιδιότροπος ...
 
andreas-cyprus":1c5sffd0 said:
Απλά έχω παρατηρήσει αυτή την επιπολαιότητα μόνο από τις ΚΑ, καθώς ταξίδεψα και με Lufthansa και με Aegean και με Olympic Air και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και καμιά παρόμοια συμπεριφορά από αυτές

Όπως είχα γράψει και πιο πάνω, δέν προσπαθώ να δικαιολογήσω οποιονδήποτε, αλλά θα ήθελα να αναφέρω ότι οι υπάλληλοι που κάνουν check-in για τις Κ.Α., την Β.Α, Ο.Α, Austrian και πολλές άλλες εταιρείες προέρχονται απο την ίδια εταιρεία εξυπηρέτησης και ως εκ τούτου δέν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται το πρόβλημα να είναι πάντα με τις Κ.Α.

Εκτός κι αν συγκεκριμένοι υπάλληλοι εξυπηρετούν μόνο τις K.A. πράγμα το οποίο δέν μου φαίνεται να ισχύει δεδομένου ότι οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης εργάζονται με σύστημα βάρδιας και άρα είναι λογικό να εξυπηρετούν άλλες εταιρείες όταν δέν υπάρχουν πτήσεις των K.A.

Η συγκεκριμένη εταιρεία εξυπηρετεί πέραν των 34 εταιρείών που χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο Λάρνακας (όπως φαίνεται στο link http://www.swissport.com/network/company.php?id=450 )
 
Ουτε ανεφερε κανεις οτι πρεπει να λεμε μονο θετικα ουτε οτι δεν πρεπει να λεμε τι γνωμη μας, αλλα δεν μπορεις να κατηγορεις την εταιρια για κατι που δεν φταιει,οχι γιατι βλαπτεις την εταιρια οπως λες αλλα επειδη ολοι βλεπουν πως ειναι τελιως ακυρες οι κατηγοριες σου προς τις ΚΑ,απο τι στιγμη που το ground handling το αναλαμβανει η swissport(η ιδια εταιρια που αναλαμβανει και τις υπολοιπες,η ιδια υπαληλος που ηταν αγενης προς εσενα θα ειναι εκει ακομα και αν πεταξεις με aegean,olympic,lufthansa.Θα ηταν επισης χρησιμο να υπηρχε φορουμ για παραπονα προς ΚΑ,γιατι εδω εινα Cyprus Airways news
 
οταν εξυπηρετει ενας εργαζομενος μια αεροπορικη εταιρεια,
εκεινη τη στιγμη αντιπροσωπευει την εν λογω εταιρεια

ασχετα ποιος ειναι ο εργοδοτης του

αντρεας, συμφωνω οτι θα ηταν καλο να αποσταλει σχετικο γραμμα στην ΚΑ με οτι σε εχει δυσαρεστησει

:wink:
 
Μιλησα σημερα ,υστερα απο πολλα τηλεφωνηματα,με υπευθυνο της εταιρειας και μου ειπε τα εξης.
Παραλαβη ενος ακομη Α320 τον Μαιο,οπου το γνωριζαμε.
θα εχουν
Α330 2
Α320 6 εδω επεμενε....
Α319 3
Στο Δουβλινο δεν υπαρχει ιδιαιτερο ενδιαφερον πλεον και εστιαζουν στο Κιεβο τωρα περισσοτερο

Αυτα ,τα περισσοτερα τα γνωριζαμε φυσικα , αλλα καλο ειναι να τους εχουμε απο κοντα. :mrgreen:
 
Το οποιο ειχε εγκατασταθει για πρωτη φορα σε πολιτικο αεροπλανο σε ενα Concorde καπου στο μακρυνο 1969 για πρωτη φορα. Μετα τα τεστ, ολα τα Concorde ειχαν το FBW. Ομορφη η επανασταση της Airbus, η οποια ειδε οτι το συστημα απεδιδε και ανοιγε νεους οριζοντες και φροντισε να το εξελιξει. Αλλα τα πρωτα αεροσκαφη με fly-by-wire ηταν τα Concorde...

Για την ιστορια το μαγευτικο Concorde ηταν το πρωτο επιβατικο αεροπλανο με "Fully electrically controlled analogue fly-by-wire flight controls systems'' αλλα το Α320 ηταν το πρωτο fully digital fly-by-wire flight control system in a civil airliner.

Και αφου αναφερθηκαμε στη ιστορια και το Concorde και τις ΚΑ,ο John Cochrane ο No.2 test pilot στη πρωτη δοκιμαστικη πτιση του Concorde 002 απο το Filton,και αργοτερα chief test pilot of the commercial division of the British Aircraft Corporation, το 1980 ανελαβε κ1 στις ΚΑ στο Bac1-11 και το 1983 airline's project pilot for the introduction of the Airbus 310 fleet.Επισης He was in command of Concorde 101 when it reached its fastest supersonic speed of Mach 2.23 and a maximum altitude of 68,000 feet. He also recorded the transatlantic record of a few minutes less than three hours between Britain and the United States.

Ολες οι πληροφοριες εγιναν copy paste απο το αρθρο http://www.telegraph.co.uk/news/obituar ... hrane.html
 
valentinovissi":3v4rbolj said:
Α320 6 εδω επεμενε....

Το πιο πιθανό ξέρει κάτι που δέν ξέρουμε εμείς.

Με βάση τις ανακοινώσεις, στο στόλο θα έπρεπε να παραμένουν 7:

5B-DBA,
5B-DBΒ,
5B-DBC
5B-DBD
5B-DCG
5B-DCH
+ 1 που θα παραληφθεί τον Μάιο.

Απ ότι ξέρω, το 5B-DBD είχε προταθεί προς πώληση στις αρχές του 2010 αλλά με ανακοίνωση οι Κ.Α. ανέφεραν ότι δέν προχώρησε η διαδικασία.

Επίσης, με βάση τη σελίδα του Cyprus Airways Engineering, έχουν πωληθεί τα ακόλουθα:

5B-DAV
5B-DAU
(Cyprus Airways has sold another two of its Airbus A320 aircraft (5B-DAU) & (5B-DAV) as part of its improvements plan for 2009. The fleet now comprises of five A320, three A319 and two A330 aircraft).

και επίσης το 5B-DAT το 2005
(Cyprus Airways has sold one of its Airbus A320 aircraft (5B-DAT) as part of its improvements plan for 2005. The fleet now comprises seven A320, two A319 and two A330 aircraft.)
 
Εγώ δεν ήθελα να κρίνω κανένα ! Τέλος πάντων, τέλος συζήτησης. Και γω συμφωνώ στο ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα φορουμ για παράπονα. Με το θέμα του στόλου τώρα. Έχω διαβάσει πως το DBB είναι εκτός λειτουργίας ... Δεν ξέρω αν αυτό είναι το ένα αεροσκάφος που λείπει από το στόλο, γι' αυτό ο υπεύθυνος επειμένει στα 6 ...
 
Top