Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter flyglobesman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Ενταξει δεν θα τους έλεγα και απατεωνες. Μέσα σε 3 βδομάδες επιχειρήσεις που ήταν κερδοφόρες βρέθηκαν να χρωστάνε εκατομμύρια από το πουθενά. Η A3 θα μπορούσε να είχε απολύσει ήδη πολύ κόσμο και προσπαθεί ακόμα να τους στηρίξει. Κεφάλαια πολλών δις κάθονται στην πίστα και περιμένουν χωρις να παράγουν και προκαλούν επιπρόσθετη ζημιά (βλεπε φόρους, σταθμευση, συντήρηση κλπ). Δεν μπορούμε απλά να λεμε θελω τα λεφτα μου τωρα, επειδή έτσι λέει ενας κανονισμός που είναι εκτος πραγματικότητας (επιδημία). Δεν έχω καμια διάθεση να υποστηρίζω τον Βασιλάκη, ειδικά αν τελικά πάρει χρήματα από την Ευρώπη και το κράτος, αλλά αυτος τα λεφτα του τα έχει έτσι και αλλιώς, η μπάλα άλλους θα πάρει.

ΠΧ το γυμναστήριο μου έστειλε μόλις :

It’s time for honest communication between us – quite simply we are in the most challenging situation in ΧΧ history. A shutdown like this is unprecedented and could have a very negative impact on the future for your club. As a business we and our teams depend on your monthly subscription. We are doing our best to support our teams and maintain our business so we kindly ask that you to not suspend your monthly payments. We do expect things to return to normal and have developed a number of options to help compensate you for your continued loyalty during this time.

No compensation required – I understand these things happen
2x exclusive training vouchers of 8 weeks for your friends or acquaintances.
free training time voucher redeemable at the end of your membership, for the same duration as the shutdown
2x extensive 60-minute Personal Training sessions

Νομίζω όποιος μπορεί και δεν του λείπουν τα λεφτά του εισητηρίου, ας μεταθέσει το ταξίδι του ή ας κανει δωρο το voucher.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αυτό που λέει η κοινή λογική είναι ότι εφόσον σου ακυρώνει κάποιος ένα προϊόν, στην προκειμένη περίπτωση μια πτήση, πρέπει να σου δώσει πίσω αυτό που σου πήρε, δηλαδή τα λεφτά σου. Δεν θέλω κουπόνι το οποίο μάλιστα δεν μεταβιβάζεται σε άλλο πρόσωπο, δεν επιστρέφεται η διαφορά του που δεν θα χρησιμοποιηθεί και λήγει σε 12 μήνες. Ούτε θέλω ένα άλλο προϊόν σε άλλες ώρες ή ημερομηνίες. Αν το θελήσω σε άλλες ημερομηνίες θα το αγοράσω εκ νέου τότε. Άσε που η δωρεάν αλλαγή δεν είναι και τόσο δωρεάν μιας και για να τα αλλάξω πρέπει να πληρώσω επιπλέον λεφτά γιατί οι ναύλοι σε άλλες ημερομηνίες είναι ακριβότεροι.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Βολικά παραλείπεις ότι όλα αυτά γίνονται επειδή στην Ευρώπη πεθαίνουν καμιά 500ριά άνθρωποι την ημέρα λόγω επιδημίας και οι αεροπορικές έχουν καθηλώσει το 90%-100% του στόλου τους, αλλά ΟΚ μωρέ, εγώ θέλω τα μετρητά μου.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Όχι, δεν το κάνει μόνο η Α3. Μόνο μέχρι τέλος Απριλίου έχω γύρω στα 10 εισιτήρια με διάφορες εταιρείες, οι περισσότερες με (τουλάχιστον) μια ακυρωμένη πτήση, και προσπαθώ τώρα να βρω λύσεις. Και δεν εμμένω στην επιστροφή, αλλά πρέπει να προσφέρουν μια εναλλακτική λύση που βοηθάει και στον πελάτη.

Καταλαβαίνω ότι προσπαθούν να αποφύγουν τις επιστροφές. Αλλά δεν είναι δυνατό να σου δίνουν voucher αξίας 450 Ευρώ, και όταν μετά η καινούργια σου κράτηση κοστίζει μόνο 300 Ευρώ χάνεις τη διαφορά, ενώ όταν κοστίζει 600 Ευρώ τη πληρώνεις.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Οι κανονικές αεροπορικές στην Ευρώπη όμως δίνουν πίσω τα χρήματα για πτήσεις που ακύρωσαν ή δίνουν voucher με επιπλέον προνόμια κλπ. Εμένα μου δίνουν ένα voucher με έναν σωρό όρους και περιορισμούς που δεν συμφωνώ με κανέναν από αυτούς.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εγώ δέχτηκα το voucher το οποίο θα χρησιμοποιήσω αργά ή γρήγορα σε άλλη πτήση. Οφείλω να πω ότι το έκανα σκεφτόμενος όχι μόνο τον εαυτό μου και την τσέπη μου αλλά και την Aegean και την κάθε "Aegean" (που δεν έχω καμία εργασιακή ή άλλη σχέση παρά μόνο την χομπίστικη ενασχόληση μου με την αεροπορία) αλλά και την κατάσταση στην Ελληνική και παγκόσμια αεροπορία γενικότερα. Αν χαθούν δισεκατομμύρια από την παγκόσμια αεροπορία και ως εκ τούτου υπάρξει μεγάλη οικονομική χασούρα από την μεγαλύτερη Ελληνική αεροπορική εταιρία, θα την πληρώσουμε πολύ ακριβά όλοι μας μακροπρόθεσμα, μέσω αυξήσεων σε εισιτήρια, φόρους αεροδρομίων, επίναυλους κλπ. Και νομίζω ότι αυτό δεν το θέλει κανένας μας.
Ευτυχώς ή δυστυχώς η αεροπορία είναι λίγο - πολύ στο αίμα όλων μας και μας επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα από τη στιγμή που έχουμε μέσα μας το "αεροπορικό μικρόβιο". Ας κάνουμε κι εμείς την υπέρβαση μας και ας χάσουμε και ένα πενηντάρικο.
Στο κάτω κάτω ο κόσμος παγκοσμίως νοσεί, υποφέρει, πεθαίνει. Να κοιτάξουμε να δούμε τι θα γίνει με αυτό το παγκόσμιο πρόβλημα και τα αεροπορικά εισιτήρια και ταξίδια θα έρθουν. Αρκεί να είμαστε καλά.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αυτό ακριβώς που είπε ο Ovelix και GP707. Η Α3 δεν ακυρωσε την πτήση επειδή έτσι της ήρθε, ζουμε σε εξωπραγματικές συνθήκες που όλες οι δουλειές στην Ευρωπη και συντομα στις ΗΠΑ εχουν βαλει λουκέτο. Μολις τωρα ανακοινώθηκε καραντινα στο Μοναχο, ακολουθούν και οι υπόλοιπες πόλεις στην Γερμανία. 300 εκ πελάτες σε όλη την Ευρωπη κλεισμένοι στα σπίτια τους από τον ιο.

Αν αυριο-μεθαυριο θέλουμε να υπάρχει μια εταιρεία που να πετάει σε 150 προορισμούς και όχι τσαρτεριές και αρπαχτές, πρεπει να ξανασκεφτούμε τι είναι προς το συμφέρον της τσέπης μας. Μην γελιώμαστε, όλα στην Ελλαδα λιγο-πολυ συνδέονται με τον τουρισμό σε δευτερο-τριτο βαθμό. Αν οι εκατομμυρια επιβάτες δεν έρθουν, θα μας κοστίσει παραπάνω η διαφορά του ναύλου τωρα με τον Σεπτέμβριο. Πρεπει να σκεφτούμε πόσα νέα μέλη εδώ ρωτάνε για εργασία στην Α3, που συχνά είναι η μόνη διέξοδος που υπάρχει να βρουν εισόδημα για να ζήσουν ανεξάρτητα. Κανείς δεν πετάει πεντε και εξι φορές την ημέρα, έχοντας ευθύνη για την ασφάλεια σερβίροντας καφέδες για τον χαβαλέ του.

Και έχοντας πει αυτά συμφωνώ ότι η Α3 πρέπει να δειξει την υψιστη ευελιξία που μπορεί, γιατι προφανώς πλήττονται ήδη και οι πελάτες της. Ήδη κόψαν τις καραγκιοζιές με την χρέωση θέσης upfront και ελπίζω να κοιτάξουν και την διαφορά των ναύλων, ίσως με το να πληρώνεις μαξ ενα επίπεδο πάνω. Νομίζω σύντομα θα υπάρχουν νεότερα αλλά να μην ξεχνάμε ότι και η Α3 αποτελείται από ανθρώπους που και αυτοί έχουν τις δυσκολίες τους τώρα με τον ιο.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Συμφωνώ. Κι εγώ έχω κατανόηση για τις αεροπορικές. Σε μια απ΄ τις τελευταίες μου πτήσεις με την Α3 έχασα την ανταπόκριση κι έμεινα τη νύχτα στην Αθήνα. Λόγω της ήδη δύσκολης κατάστασης και της άψογης εξυπηρέτησης (μόλις άνοιξα το κινητό μου μετά τη προσγείωση μου είχαν ήδη στείλει voucher για το Sofitel και καινούργια κράτηση για την επόμενη μέρα) δεν ζήτησα τα 400 Ευρώ αποζημίωσης. Και τώρα με τις ακυρώσεις προσπαθώ να βρω λύσεις.

Μην ξεχνάμε όμως ότι εδώ δεν μιλάμε μόνο για άτομα που χάνουν τις διακοπές του Πάσχα και μπορούν να χρησιμοποιούν το voucher για το καλοκαίρι. Αλλά υπάρχουν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες, επιχειρηματίες κλπ., που τους ακύρωσαν τις δουλειές τους, τα projects, τα συνέδρια, τις εκθέσεις κλπ, που δεν γνωρίζουν πότε θα έχουν ξανά δουλειά. Τί να κάνουν με vouchers;

Και όσον αφορά τους όρους: νομίζω ότι θα έπρεπε να αλλάξουν κυρίως αυτόν τον όρο να χάνεις τη διαφορά εάν η καινούργια σου πτήση είναι πιο φθηνή. Που έχει σαν αποτέλεσμα ότι ακριβώς αυτοί που έχουν ακριβά εισιτήρια (business, flex - όπου επιτρέπεται η επιστροφή σύμφωνα με τον ναύλο) να προτιμούν την επιστφορή.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Όποιος θέλει προφανώς μπορεί να πάρει το voucher. Και όποιος θέλει μπορεί να κάνει δωρεές στην Aegean για να σωθεί. Δεν είπα το αντίθετο. Διαφωνώ όμως με την παράνομη πρακτική της εταιρίας να μην επιστρέφει τα χρήματα για τις πτήσεις που ακύρωσε, ενώ οι υπόλοιπες εταιρίες τα επιστρέφουν.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Συμφωνώ ότι για τους επιβάτες που πετάνε συχνά δεν είναι κακό να πάρουν το voucher και βοηθάνε και την Aegean και την όποια αεροπορική σε αυτήν την κρίση που περνάνε.
Δε γνωρίζουμε όμως το προφίλ κάθε επιβάτη και την οικονομική του κατάσταση για να έχει το προνόμιο να χρησιμοποιήσει το voucher (αν το χρησιμοποιήσει μέσα στους 12 μήνες) και με τους όρους που έχει.

Θεωρώ ότι θα πρέπει να δίνονται όλες οι επιλογές στους επιβάτες με τα ακυρωμένα εισιτήρια και όχι να διαφημίζεται κατά κόρον το voucher. Οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν την ελευθερία να επιλέξουν και οι ευαισθητοποιημένοι ας πάρουν το voucher.
 
Top