niogr
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/09/2007
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 5
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean
Τους παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο για να μου επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου από την ακυρωμένη πτήση και δεν λειτουργεί καν η τηλεφωνική γραμμή. Η πτήση είναι μεθαύριο. Εν τω μεταξύ, από σήμερα, ούτε τα flex και business εισιτήρια δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο κουπόνι.
"9.3 Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης
μπορείτε να κάνετε αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucherανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (GoLight, Flex, Business) μέσω του website μας (aegeanair.com και olympicair.com) εδώ. Το Credit Voucher θα είναι ίσης αξίας με το εισιτήριο που είχατε αγοράσει και μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 12 μηνών.
Το Credit Voucher είναι προσωπικό και βγαίνει στο όνομα του κάθε επιβάτη.
Αν έχετε κάνει την κράτησή σας μέσω σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο), και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
μπορείτε να αλλάξετε Online την κράτησή σας, με την προϋπόθεση πως έχετε πατήσει αποδοχή στην ενημέρωση που λάβατε για την προτεινόμενη αυτόματη μετάθεση κράτησης, προκειμένου η κράτησή σας να μείνει ενεργή. Είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσετε να κάνετε online την αλλαγή.
μπορείτε να αλλάξετε προορισμό μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας. "
Επιτρέπονται μόνο αυτές οι επιλογές; Και μάλιστα εφόσον η πτήση ακυρώθηκε από την Εταιρία;
Τους παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο για να μου επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου από την ακυρωμένη πτήση και δεν λειτουργεί καν η τηλεφωνική γραμμή. Η πτήση είναι μεθαύριο. Εν τω μεταξύ, από σήμερα, ούτε τα flex και business εισιτήρια δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο κουπόνι.
"9.3 Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης
μπορείτε να κάνετε αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucherανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (GoLight, Flex, Business) μέσω του website μας (aegeanair.com και olympicair.com) εδώ. Το Credit Voucher θα είναι ίσης αξίας με το εισιτήριο που είχατε αγοράσει και μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 12 μηνών.
Το Credit Voucher είναι προσωπικό και βγαίνει στο όνομα του κάθε επιβάτη.
Αν έχετε κάνει την κράτησή σας μέσω σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο), και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
μπορείτε να αλλάξετε Online την κράτησή σας, με την προϋπόθεση πως έχετε πατήσει αποδοχή στην ενημέρωση που λάβατε για την προτεινόμενη αυτόματη μετάθεση κράτησης, προκειμένου η κράτησή σας να μείνει ενεργή. Είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσετε να κάνετε online την αλλαγή.
μπορείτε να αλλάξετε προορισμό μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας. "
Επιτρέπονται μόνο αυτές οι επιλογές; Και μάλιστα εφόσον η πτήση ακυρώθηκε από την Εταιρία;