Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010

OA701":1gqczgw7 said:
...
Νομίζω ότι η εταιρεία σήκωσε "λευκή πετσέτα" στα scheduled δρομολόγια, τουλάχιστον με τον τρόπο που διάλεξε να "μπεί" στην αγορά...
Καλά, το ότι μπήκαν εν μέσω οικονομικής κρίσης στην αεροπορική αγορά όπου οι full fare εταιρείες κλείνουν συνέχεια, ως εταιρεία υψηλών παροχών με ενεργοβόρα τζετ για «business ανέσεις» που τα καύσιμα έχουν πάει στο θεό, θα πρέπει να γραφτεί στα βιβλία ως μεγάλη πατάτα!
Προφανώς θέαμα τα άγονα αλλά δεν τους βγήκε με την πρώτη, οπότε η προσωρινή ανάθεση τους δίνει το φιλί της ζωής!
Μακάρι μετά από αυτό να μείνουν στην αγορά με άλλα μυαλά, να πάρουν και κανένα άγονο για 2,5 χρόνια αλλά κυρίως να επαναπροσδιορίσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο για τους άλλους προορισμούς!
 
Πλέον ο κόσμος θέλει να πάει στο προορισμό του γρήγορα, ασφαλή και φτηνά... φυσικά όλα τα παραπάνω είναι δύσκολο να συνυπάρξουν αλλά....

Προβλέπω οτι στο άμεσο μέλλον θα έχουμε μια γενικότερη αναθεώρηση των bussiness plan όλων των αεροπορικών εταιριών...
 
Πάντως το πρόγραμμα που υπάρχει στη σελίδα (και διακοινώθηκε σε όλο σχεδόν το internet) είτε τελικά λόγω προχειρότητας δεν ήταν το σωστό είτε το σύστημα κρατήσεων δεν έχει ακόμη ενημερωθεί.

Το λέω αυτό γιατί αφενός υπάρχουν αλλαγές (π.χ. η Σκιάθος πετάει 1---5-- ενώ στο πρόγραμμα φαίνεται -2--5--), αφετέρου στους "βασικούς-μη-άγονους" προορισμούς δεν υπάρχουν (κατά πλειοψηφία) πτήσεις το ΣΚ. (π.χ. HER καθόλου ενώ για CHQ,KVA δεν υπάρχουν πτήσεις ΣΚ κτλ)

Τι ισχύει τελικά; (Δε χρειάζεται να απαντήσετε, μπορούμε να αφήσουμε το ερώτημά μου ως ρητορικό)
 
Επειδή είχα ταξιδέψει με Athens απο Αθήνα για Ηράκλειο και το αντίστροφο, δεν θα έλεγα πως είχε λίγο κόσμο... Από 50% πληρότητα και πάνω... Τώρα γιατί προτίμησαν να εξυπηρετούν τους Ηρακλειώτες μόνο ΣΚ... δεν γνωρίζω! Φαντάζομαι τα πήγαιναν καλά στην Κρήτη καθώς δημοσίευσαν και τα στατιστικά στοιχεία για την Κρήτη!
Ο Θεός, οι κάδοι και η ψυχή τους! :thx:
 
Lovethisflight":2fqn2aw9 said:
Ο Θεός, οι κάδοι και η ψυχή τους! :thx:

Και οι κάδοι μπήκαν στο μάτι της "Mikoyan"... Tώρα, αν επίκειται ευρύτερη συνεργασία ή an eye for an eye, θα δείξει...
 
Καστοριά ΓΙΟΚ απο τις 10 Ιανουαρίου! Δυτική Μακεδονία και πάλι χωρίς αεροπορική σύνδεση.... :cry:
 
Γιατί προφανώς εκείνη η εποχή είναι σχεδόν εκτός επιβετικής κίνησης θα λέγαμε.Το καλοκαίρι αυτή η σύνδεση είναι στα πάνω της.
 
Θέμα χρόνου ήταν! Μετά την Κοζάνη πάει και η Καστοριά. :cry:
 
Δε νομίζω πως ήταν "προσωπικό" με την Καστοριά.

Από τις 11/1 και μετά, η εταιρεία πετσοκόβει (και άλλο? ναι γίνεται και άλλο) το δίκτυο των μη-άγονων προορισμών, έτσι ώστε να μοιάζει περισσότερο με δρομολόγια πλοίων..

AXD : 4 μέρες / εβδομάδα (6 πτήσεις σύνολο)
HER : μας αφήνει πρόωρα..
SKG : 4 μέρες / εβδομάδα (6 πτήσεις σύνολο)
KVA : 3 πτήσεις / εβδομάδα
MJΤ : 5 πτήσεις / εβδομάδα
RHO : 1 πτήση / εβδομάδα
JTR : 2 πτήσεις / εβδομάδα
CHQ : 4 πτήσεις / εβδομάδα
JKH : 5 πτήσεις / εβδομάδα

Τα SKG/MJT, SKG/CHQ, KVA/MJT κόβονται τελείως.

Ρητορικό ερώτημα νούμερο 34 : Αν δεν είχε τα άγονα τι θα έκανε η εταιρεία;
 
Μα δεν είπε κανείς πως ήταν "προσωπικό" το κλείσιμο της συγκεκριμένης γραμμής! Εδώ έκλεισε άλλους προορισμούς που πήγαιναν καλύτερα! Την Καστοριά και την Κοζάνη θα κρατούσε; Ιδιωτική εταιρεία είναι και οτι δεν πάει καλά....κλακ...λουκετάκι :mrgreen:
 
Top