Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010

Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Σημάδια προτσαρτερικού συνδρόμου ή shut-down!?!?!?

Επίσης, μήπως παίζει, απλά, να σουτάρει τα ΕΜΒ μόλις κλείσει τα πρα-πρα?
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Μήπως η Athens ξεκίνησε στηριζόμενη στο ότι η Ολυμπιακή ή θα έκλεινε, ή θα συγχωνευόταν με την Aegean ή θα συνέχιζε να παραπαίει, και ήθελε να το εκμεταλευτεί αυτό για να πλσασαριστεί ως η Νο2 εταιρία πίσω από την Aegean;
Γιατί για εμένα είναι αυτονόητο ότι χώρος για 3 δεν υπάρχει, αλλά χώρος για 2 υπάρχει. Επομένως οι ιδιοκτήτες της Athens πήραν ένα επιχειρηματικό ρίσκο που από ό,τι φαίνεται δεν τους βγήκε, και έτσι είναι καιρός σιγά-σιγά να μαζεύουν το μαγαζί (το οποίο δε σημαίναι υποχρεωτικά κλείσιμο αλλά συρρίκνωση σίγουρα) πριν τα χρέη φτάσουν στο θεό.
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Απ' όσο γνωρίζω πάντως, τα Σαββατοκύριακα η ZF έχει συμβάση για τη μεταφορά αρκετών ομάδων των ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων της χώρας. Οπότε, με δεδομένη τη στενότητα αεροσκαφών, υποθέτω πως κάποιες ακυρώσεις, συγχωνεύσεις και μεταβολές πιθανόν να οφείλονται σε αυτό.
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Πιο πολυ πιστευω οτι υπολογιζαν στις αγονες γραμμες.Ο διαγωνισμος δεν τους βγηκε χρονικα και αρα δεν εχουν στανταρ εσοδα...
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Όντως, στις άγονες στήριζαν πολλά (εδώ ΟΑ και Α3 σφάζονται που είναι μεγαλύτερα μεγέθη) αλλά με το προηγούμενο καθεστώς...
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Γενικά, μια εταιρεία που ξεκίνησε να ψαρεύει σε θολά νερά...χωρίς σαφή πολιτική και στόχους, χωρίς το επιβεβλημένο marketing - κατ' εμέ τουλάχιστον - δεν είναι δυνατόν να επιβιώσει σε ένα σκληρό παιχνίδι με δυνατούς παίκτες όπως η ΟΑ και η Α3...και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περιμένει μια σοβαρή εταιρεία την επιδότηση των άγονων γραμμών για να επιβιώσει....πολύ δημοσιοϋπαλληλίστικο μου ακούγεται αυτό...
Η μη σοβαρότητα όμως προκύπτει και απ' την προσπάθεια εξάπλωσης του δικτύου χωρίς στην ουσία να μπορεί η εταιρεία να στηρίξει το όλο εγχείρημα και φυσικά από τις τιμές, οι οποίες δεν πέφτουν όταν οι ανταγωνιστές της βάζουν φοβερές προσφορές για το εσωτερικό....αντικειμενικά, όσο καλή και να είναι μια εταιρεία, δεν βλέπω τον λόγο να ταξιδέψει κανείς μαζί της όταν το εισιτήριο μετ' επιστροφής κοστίζει 180 ευρώ περίπου, όταν με 2 άλλες εταιρείες και με λίγη προσοχή στις ημερομηνίες μπορείς να το βρείς με περίπου 50....η διαφορά είναι χαώδης....
Ας μας πουν τουλάχιστον τι θα ισχύσει με τα δρομολόγια, ας βγάλουν καμία προσφορά να τραβήξουν την προσοχή του επιβατικού κοινού που ακόμα δεν τους ξέρει και ας προσπαθήσουν να καθιερωθούν σταδιακά σε ορισμένους προορισμούς...μπας και επιβιώσουν...
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Πάντως είναι κρίμα να μείνει η Δυτική Μακεδονία χωρίς αεροπορική σύνδεση. Βέβαια, το έγραψα και παλαιότερα το έγραψε περίπου και ο Socrates το κουμπί είναι να υπάρχουν μέσα μεταφοράς που συνδέουν τα αεροδρόμια με τις γειτονικές πόλεις. Με βάση τη νομοθεσια αυτό το δικαίωμα το έχουν τα κατά τοπους ΚΤΕΛ και δεν επιτρέπεται σε ιδιώτη να εκετελεί δρομολόγια αντι κομίστρου. Δηλαδή και να θέλει η κάθε αεροπορική να σου πάρει έξτρα λεφτά για να σε πάει ας πουμε από τα Γιάννενα στην Κοζάνη δεν μπορεί να το κάνει.
Και έτσι ταλαιπωρείται ο κόσμος καθώς στην ηπειρωτική Ελλάδα αναγκάζεται να τρέχει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για να παρει το Αεροπλάνο.
Πάντως, τώρα που μένει η Κοζάνη χωρίς σύνδεση θέλω να δω όλους αυτούς που έκαναν παράτες και τελετές και καμάρωναν δίπλα στον διευθυντή της Athens και δεν φρόντισαν να προσεγγίσουν εγκαίρως και την ΟΑ ώστε να συνεχιστούν οι πτήσεις σε μια γραμμή που από ότι λένε οι πιλότοι που πετούσαν με την ΟΑ όλα αυτά τα χρόνια κάθε άλλο από έλειψη πληρώτητας έπασχε
Socrates ξεκίνα να τους κράζεις μέσω του τύπου!!!
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Όντως είναι κρίμα....κι εγώ κοίταζα για εισιτήρια για Καστοριά μέσα στο χειμώνα, αλλά δυστυχώς οι τιμές της ZF είναι απαγορευτικές...φαντάζομαι ότι εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι μονοπωλούν πλέον την τοπική αγορά με αποτέλεσμα τα εισιτήρια μετ' επιστροφής να έχουν εκτιναχθεί στα 200 ευρώ...
Ας δείξει τουλάχιστο τις προθέσεις της, μπας και αναλάβουν ΟΑ ή Α3 τα δρομολόγια αυτά μια ώρα νωρίτερα....
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Και φυσικά έχει γίνει τόσος ντόρος και δεν έχουν ούτε μια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα τους να ξεκαθαρισουν τη θέση τους.
 
Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

dvixos":2lfsp1cc said:
...Με βάση τη νομοθεσια αυτό το δικαίωμα το έχουν τα κατά τοπους ΚΤΕΛ και δεν επιτρέπεται σε ιδιώτη να εκετελεί δρομολόγια αντι κομίστρου. Δηλαδή και να θέλει η κάθε αεροπορική να σου πάρει έξτρα λεφτά για να σε πάει ας πουμε από τα Γιάννενα στην Κοζάνη δεν μπορεί να το κάνει...
Κάτι τέτοιο γίνεται όμως στην Κω. Έχω χρησιμοποιήσει το λεωφορείο που βάζει η Aegean από το κέντρο της πόλης για το αεροδρόμιο σε ώρα σχετική με την ώρα της πτήσης. Αν θυμάμαι καλά είχα πληρώσει περίπου 4€ τον Μάιο του 2007.
 
Top