Δεν είναι και τόσο χαοτικές οι διαφορές στις τιμές Ευρώπης-Αμερικής αν υπολογίσεις και το κόστος της μετατροπής από FAA σε JAA.Πάλι βέβαια λιγότερο βγαίνει αλλά μην φαντάζεσαι και τρελές διαφορές.ANTONAKIS96":eaqm065p said:απο οσα εχω διαβασει εδω μεσα και εχω συγκρινει αποψεις αυτο ειναι το καλυτερο...ελλαδα για ppl kai μετα αμερικη πλευρα για επαγγλεματικο..ακομη βεβαια το ψαχνω μηπως υπαρχει κατι που δεν ξερω...παντως οσον αφορα το χρημα θα δυσκολευτω πολυ οποτε αλλον ενας λογος για αμερικη...
Flightinstict":gopowjit said:Εγω θα προτεινα να ξεκινησεις σε μια μικρη αερολεσχη στην Ελλαδα (πχ Αρκαδιας) που πεταει και απο Αθηνα (Μεγαρα) με το ερασιτεχνικο και το build up και στη συνεχεια για το επαγγελματικο Αμερικη.
dzografi":1qr2rr49 said:Flightinstict":1qr2rr49 said:Εγω θα προτεινα να ξεκινησεις σε μια μικρη αερολεσχη στην Ελλαδα (πχ Αρκαδιας) που πεταει και απο Αθηνα (Μεγαρα) με το ερασιτεχνικο και το build up και στη συνεχεια για το επαγγελματικο Αμερικη.
Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη "λύση" ακούγεται συχνά και θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Αφού οι ώρες βγαίνουν πιο φθηνές στην Αμερική ούτως η άλλως γιατί να μην πάει κάποιος στην Αμερική και να ξεκινήσει από το μηδέν?