Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ωστε κάτι προσπαθώ να αποδείξω και παρουσιάζω τα πράγματα μισά...
Ωστε το PPL απαιτεί σχολείο εδάφους...
Ωστε το modular απαιτεί να γράψεις PPL και να το πάρεις...
Ωστε το modular απαιτεί να πάρεις οπωσδήποτε το PPL πρώτα και μετά να κάνεις build up...
Ωστε το ATPL theory απαιτεί 700 ώρες σχολείο εδάφους σε σχολή...
Ωστε όποιος λέει οτι το modular (εάν έχεις διαβάσει σπίτι σου και γράψεις και περάσεις τα 14 μαθήματα του ATPL πριν κατέβεις στο αεροδρόμιο) έχει πτητική εκπαίδευση δύο μηνών το πολύ είναι πράκτορας, λαντζέρης, μέτοχος ή εκπαιδευτής σε σχολή...
Καληνύχτα σας!
 
Ευχαριστώ για την βοήθεια και στους δύο.......... :great:
 
121.5":1x40n8cs said:
Ωστε κάτι προσπαθώ να αποδείξω και παρουσιάζω τα πράγματα μισά...
Ωστε το PPL απαιτεί σχολείο εδάφους...
Ωστε το modular απαιτεί να γράψεις PPL και να το πάρεις...
Ωστε το modular απαιτεί να πάρεις οπωσδήποτε το PPL πρώτα και μετά να κάνεις build up...
Ωστε το ATPL theory απαιτεί 700 ώρες σχολείο εδάφους σε σχολή...
Ωστε όποιος λέει οτι το modular (εάν έχεις διαβάσει σπίτι σου και γράψεις και περάσεις τα 14 μαθήματα του ATPL πριν κατέβεις στο αεροδρόμιο) έχει πτητική εκπαίδευση δύο μηνών το πολύ είναι πράκτορας, λαντζέρης, μέτοχος ή εκπαιδευτής σε σχολή...
Καληνύχτα σας!

Δε σε καταλαβαίνω..
Το PPL δεν απαιτεί εκπαίδευση εδάφους?
Δεν πρέπει να πάρεις το PPL για να συνεχίσεις για ATP?
Το αν πρέπει να το πάρεις πριν ή μετά όντως δεν αλλάζει τίποτα, ο χρόνος είναι ίδιος..
Ναι, αν εξαιρέσουμε τα Distance learning και τις μεθόδους "¨'Ελα μωρε, θα διαβάσεις το Bristol database και θα περάσεις "
Και πάλι δε θα έχει αφιερώσει χρόνο?Τι πάει να πει?Επειδή θα τα έχει διαβάσει σπίτι?

Για να ρωτήσω κάτι άλλο λοιπόν. Πόσο καιρό θέλει κάποιος φίλε 121.5 αν δεν του έρθει η επιφοίτηση, αν κάνει τα σχολεία εδάφους του, αν εξεταστεί και για ppl και για ATP ακόμα και αν στο 2ο είναι από τους αρκετά καλούς και "καθαρίσει" με τα μαθήματα σε 2 συνεχόμενες εξεταστικές?Σε κάθε περίτπωση χωρίς τα "αν κάνεις" και "αν γίνει" κλπ ?
Με ρεαλιστικούς υπολογισμούς, και 7ημέρες αέρα/βροχή/καταιγίδα/αρρώστια ή (κοπάνα) για μπανάκι το καλοκαίρι

Φιλικά
Βαγγέλης
 
Ωραία πρότυπα περνάτε για τους υποψήφιους πιλότους...
Δηλαδή ο νέος των 17-18 χρονών που διαβάζει τις απόψεις σας,καταλαβαίνει πως το μόνο που πρέπει να τον απασχολεί είναι ποιος είναι ο πιο σύντομος δρόμος για την απόκτηση πτυχίου, εεε?? :wall:
Άλλος ένας κλάδος όπου εμείς οι Έλληνες είμαστε ''ότι κάτσει-άρπα κόλα''.Και ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε....
 
Ωραία όλα όσα λέτε! Συμφωνώ και διαφωνώ με αρκετά αλλά έχω μια γενική ένσταση. Ο κάθε άνθρωπος έίναι διαφορετική προσωπικότητα με τα δυνατά σημεία αλλά και τις αδυναμίες του. Άλλος θελει τον βούρδουλα απο πάνω του (αρα integrated ή έστω οργανομένο ground school), άλλος όχι....οπότε υπάρχουν λύσεις (πχ η ησυχία του σπιτιού του κ του καθορισμού απο τον ίδιο του ρυθμού διαβάσματος του κτλ). Γιά μένα το πιό σημαντικό ειναι να πηγαίνει κάποιος σε όσες σχολές τον ενδιαφέρουν αφου κάνει ένα γρήγορο ξεσκαρτάρισμα, και να συζητήσει διεξοδικά όλες τις έπιλογές που του δινει η καθε μία. Ύστερα αποφασίζει συμφωνα με αυτό που βολεύει ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ (δεν ακούμε φίλους γνωστούς κτλ...ακούμε συμβουλές αλλα κανέις δεν αποφασίζει για εμάς...μια σχολή που για καποιόν ειναι καλή μπορει για καποιον αλλό να ειναι κόλαση, όσο καλη και αν ειναι αυτή η σχολή αντικειμενικά). Στους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση για μένα πάντα πέρα απο τα γνωστά(οικονομικό, τοποθεσία κτλ) πολύ σημαντικό είναι να νιώθεις στη σχολη καλά. Να επικοινωνείς καλά με τους ανθρώπους και να σε σέβοντα, να νιώθεις οτι εχεις υποστήριξη.Μη ξεχνάτε ότι πληρώνουμε για να μας προσφέρουν κάποιες υπηρεσίες και η συγκεκριμένη υπηρεσία της εκπαίδευσης ειναι ίσως η πιό σημαντική επένδυση ενός ανθρώπου στη ζωή του, γιατι επενδύει στο μεγαλύτερο κεφάλαιο που έχει ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ!
Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν υπάρχει χρυσή συνταγή. Είναι πολύ προσωπικό. Υπάρχουν πολλοί δρόμοι που οδηγούν στην επιτυχία. Διαλέγουμε αυτό που μας κάνει και νιωθουμε καλά γιατί μόνο έτσι θα αποδώσουμε όπως πρέπει. Και πάνω απ' όλα απαιτούμε απο τις σχολές γιατι πληρώνουμε έναν σκασμό λεφτά, αλλα επίσης πρέπει να ειμαστε άψογοι στις υποχρεωσεις μας. Χρόνοι ολοκλήρωσης κτλ είναι σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα της εργατικότητας και της αποτελεσματικότητας του καθενός, ο μόνος περιορισμός είναι τα νομικά χρονικά όρια που υπάρχουν.
 
Φίλε promythes είναι η καλύτερρη απάντηση που διάβασα ποτέ! Παίρνεις βραβείο απο μένα προσωπικά :great: ....... Συμφονώ απόλυτα μαζί σου, αλλά και με τους άλλους σε ορισμένα σημεία...... Να μην ξεχνάμε ότι είμαστε οι μοναδικοί άνθρωποι μέσα στην Ελλάδα όπου αγωνιζόμαστε, ο καθένας προσωπικά με τον δικό του τρόπο, στην ανάπτυξη της λέξης <<ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ>>, όσοι είμαστε και γράφουμε και ζούμε μέσα σε αυτό το forum.....

Φίλε AKI συγγνώμη για τα ορθογραφικά (και πάλι να το πώ ότι το forum είναι πολύ καλύτερο απο άλλα της Ευρώπης)
 
Φίλε Promyheus με όλο το σεβασμό διαφωνώ. Ναι μπορεί κάποιος να διαβάζει μόνος του πολύ καλά. Σε ένα χώρο όμως με εμπλεγμένα πολλά και διαφορετικά αντικείμενα όπως ο δικός μας, που καλώς κατ εμέ, κακώς για κάποιους άλλους, που χειριστής πρέπει να είναι λίγο από μηχανολόγο, λίγο από μετεορολόγο, λίγο από φυσικό-μαθηματικό, κάτι από δικηγόρο, γιατρό-νοσοκόμο και αρκετά από μάνατζερ και λιγότερο από χειριστή, τουλάχιστον για τους χειριστές αερογραμμών που είναι και στόχος των περισσοτέρων εδώ μέσα η βοήθεια καλών εκπαιδευτών είναι καθοριστικής σημασίας. Ένα σωστό integrated είναι βούρδουλας μόνο για τους υποψήφιους χειριστές που βαριούνται να ανοίξουν βιβλίο.Και αυτοί είναι που έχουν πρόβλημα και στη συνέχεια της καριέρας τους μετά. Γιατί σε τύπο τι θα πεις?Θέλω να διαβάσω μόνος μου γιατί τα πάω καλύτερα? Ή δε διαβάζω σήμερα το ΕΠΕ της εταιρείας γιατί δεν έχω έμπνευση? Είμαστε σε ένα χώρο γεμάτο deadlines ή ζούμε με αυτό, ή δεν κάνουμε, για airliners τουλάχιστον.
 
Φίλε Ευάγγελε. Στην βάση έχεις δίκιο. Αλλα πές μου...είναι ή δεν είναι αλήθεια οτι στο τέλος ολοι database διαβάζουν και περνανε? Είτε κανεις ground school είτε όχι στο τέλος να περάσεις πρέπει. Ξέρω παιδιά που δε πήραν τπτ απο τα ground school όπως και το αντίθετο. Αλλά ξέρω και παιδιά που διαβασαν μόνοι και ειναι αστέρια...και το αντίθετο πάλι. Επίσης όλοι όσοι εργάζονται σε εταιρίες λένε ότι και πρίν και μετά όλα είναι προσωπική εργασία. Μπορεί πχ οι δυο μας να μπούμε μαζι σε μιά εταιρια...εσυ γινεσαι κυβερνητης σε 3 χρόνια...εγω δεν γινομαι...μήπως και εκεί καναμε ground school? Ή μήπως εσυ διάβαζες στο σπίτι σου και κοιταζες να βελτιωθείς ενώ εγώ πηγαινα μετα τις πτησεις για ποτάκια με τις αεροσυνοδούς? Κανέις δε θα σου ανοίξει το κεφάλι να στα βάλει μέσα! Με επιμονή και επιμέλια και πάνω απ' όλα επανάληψη! ΒΙΒΛΙΟ! Το ο,τι καποιοι που διαβάζουν μόνοι τους πέφτουν στη παγίδα του Database είναι δικό τους λαθος και όχι του ότι επέλξαν τον τρόπο τοθ selfstudying ή distance learning ο οποίος είναι απόλυτα αναγνωρισμένος τρόπος! Επίσης το να διαβάζεις μόνος δε σημαίνει ότι δεν μπορεις να έχεις βοηθεια και υποστήριξη από εκπαιδευτές της σχολής ή και άλλους ανθρώπους. Το 70% όσων μαθαίνουμε στα JAR δε θα χρειαστουν ποτε!!! Αυτό είναι γεγονός! Αλλά πάλι δε σημαίνει ότι δε πρεπει να τα ξέρουμε. Και εδώ επιστρεφουμε στη κόντρα JAA και FAA. H αλήθεια ειναι κάπου στη μέση ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ χρειαζεται και ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ! Δεν μπορέις σε ενα τοσο πρώιμο σταδιο να κατακρίνεις κάποιον. Στη τελικη όλα θα δείξουν στη πορεία.Το ότι εσυ επιλέγεις άλλον δρόμο δε σημαίνει ότι οι υπολοιποι είναι λάθος και εσύ σωστός.Το να χτίσει ο καθένας τις σωστες βάσεις είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ θέμα, το αν θα τα καταφερει εξαρταται απο τις ικανότητες του. Άλλος τα καταφέρνει έτσι άλλος αλλιώς. Δλδ όποιος πηγε σε ground school ειναι τελειος και οι άλλοι ειναι για τα μπάζα...σε πληροφορώ ότι θα εκπλαγείς....
 
Δε διαφωνώ απόλυτα, Υπάρχει ένα λογικό κενό όμως στη σκέψη σου. Δηλαδή, η σχολή, είναι η αρχική βαθύτερη επαφή με το αντικείμενο, ή μάλλον με τα επιμέρους αντικείμενα του αντικειμένου. Επί του πραγματικού και προσωπικού μου παραδείγματος. Είχα την τύχη να έιμαι σε μια σχολή που τη μετερολογία μας τη δίδαξε μετεορολόγους, και μάλιστα όχι όπως θα τη δίδασκε σε πανεπιστήμιο, αλλά σε πιλότους. Τις μηχανές πρώην μηχανικός. μετέπειτα ιπτάμενος μηχανικός και εδώ και πολλά χρόνια Κ2. Μας άνοιξαν, να πιάσουμε τα compressors, να γυσίρουμε με το χέρι τα gearboxes να δούμε πως είναι. Προπέλλες, governors και ότι άλλο θες. Τα INS σαν υλικό και λειτουργία μηχανικός avionics των 742 κοκ. Πίστεψέ με όσο και αν είχα διαβάσει, το τι μας πέρασαν αυτοί οι άνθρωποι ούτε στο μισό δε θα το είχα. Άντε να σου πως ότι δεν κέρδισα κάτι από αυτούς στα ηλεκτρικά, που είναι κομμάτι του AGK γιατί πριν σπούδαζα ηλεκτρονικός υπολογιστικών συστημάτων.Σε όλα τα άλλα όμως? Τώρα, το λογικό κενό που έλεγα έρχεται στο εξής. Στην επιλογή σχολής και τρόπου εκπαίδευσης πρώτα μετράει το τι προσφέρει η σχολή σου. Δηλάδη, σε μια σοβαρή σχολή, κάποιος που έχει όρεξη, μπορεί να γίνει καταπληκτικός.Σε μια χειρότερη ο ίδιος δεν θα μπορέσει να γίνει τόσο καλός όσο θα μπορούσε.Δε σημαίνει πως δε θα τα καταφέρει ίσως, αλλά γιατί να μην κερδίσει κάποιος ό,τι μπορεί περισσότερο? Αντίθετα, στην περίπτωση που ανέφερες, σε εργασία σε μια εταιρεία, όλοι οι Κ2 έχουν ίδιες μεθόδους εκπαίδευσης.Άρα δε μένει παρά να φανεί ποιος δουλεύει περισσότερο ή καλύτερα με τα ίδια παρεχόμενα μέσα. Καταλαβάινεις τι εννοώ? Σε ό,τι αφορά τις εξετάσεις και το bristol τώρα. Ναι, αν κάποιος δεν έχει διαβάσει και ασχοληθεί μαζί τους θα περάσει. Τι θα ξέρει? Σχεδόν τίποτα! Ο χειριστής, πρέπει να είναι άνθρωπος με γνώση και αντίληψη, όχι παπαγαλάκι. Και για λόγους ασφαλείας αλλά και για την εξελιξή του. Ό,τι δε μάθει κάποιος από την αρχή θα το βρει μπροστά του κάποιος, πχ σε ένα τύπο. Και τότε ο φόρτος εργασίας του θα είναι πολύ μεγαλύτερος για να είναι άνετος να μάθει και τα βασικά που δεν ξέρει.

Φιλικά πάντα
Βαγγέλης
 
Όπως είπα η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση. Δέν έχεις άδικο αλλά όλα αυτά στο τέλος εξαρτόνται και πάλι απο τον μαθητή. Προφανώς δε καταλαβες το πνευμα της λογικής μου. Είναι ΟΛΑ στο χέρι του καθενός...γτ ένας που θέλει θα βρεί τρόπο να τα μάθει όλα. Άν θέλεις πχ να μάθεις κατι για μηχανικά οι περισότεροι μηχανικοί χαίρονται να κάθεσαι στο hangar πάνω από το αεροπλάνο σου και να ρωτάς και νιώθουν και οι ίδιοι όμορφα να εξηγούν(πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων). Δλδ όρεξη να υπάρχει υπευθυνότητα και δίψα για μάθηση. Όλα τα άλλα έρχονται...και να μη μπερδευόμαστε. Στο ATPL διαβάζεις να περάσεις. Ετσι ειναι δυστυχως...την γνώση την πάιρνεις στη πράξη και πάνω απ όλα με το να ψάχνεσαι, να διαβαζεις συνεχεια...και άλλα βιβλια εκτός του syllabus, να ρωτάς, να είσαι μέσα στη αεροπορία, στα υποστεγα, στα briefing rooms κτλ. Έπίσης 2 μεγάλα λαθη που με τη μικρή μου εμπειρία έχω παρατηρήσει... 1ον) Ποιός μετα την πτήση παει σπιτι και σκεφτεται αυτά που έκανε? ανοίγει το βιβλιο να δει γτ το έκανε πώς δε θα το ξανακάνει ή θα το ξανακάνει? Γτ έγινε κάτι περίεργο στη πτήση? τι ήταν αυτο το φαινόμενο που με δυσκόλεψε? Γτ εδωσα λάθος αναφορά, γτ χιλια δυο άλλα πράγματα... 2ον) Πηραμε το theory credit ...και τα βιβλία γίνονται στολίδια στη βιβλιοθηκη.... Αυτα είναι ουσιαστικα προβλήματα κατά την ταπεινή μου άποψη. Και αυτά δεν μπορεί να στα επιβάλλει καμία σχολή... Να μάθεις να βαζεις μπρός και να περάσεις μερικα τεστ γραπτα ή εν πτήσει όλοι μπορούν να στο μάθουν....να γινεισ σωστος υπευθυνος άνθρωπος και αεροπόρος δε μπορει να σε μάθει κανείς. Απλά, όποιον δρόμο πάρει ο καθένας ας το κάνει με απόλυτη αφοσίωση και υπευθυνότητα, με όλη του την δύναμη και την ψυχή και σίγουπα θα ανταμοιφθεί.
 
Top