Boeing Corporate News

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
CHRISTOS55":qxntp7rn said:
Συγνώμη αλλά εδώ βλέπω να εκφράζεσαι ως οπαδός.
Εγώ βλέπω ότι ένα εντελώς ουδέτερο μήνυμα το πήρες ως οπαδικό, άρα αν κάποιος εδώ έχει οπαδικές τάσεις μάλλον δεν είναι αυτός που έγραψε το ουδέτερο μήνυμα.

Προσωπικά θεωρώ ότι η μετοχή της Boeing είναι ακόμα ακριβή για την πραγματική αξία της εταιρίας και έχω βάλει alert να αγοράσω μετοχές της αν πέσει εκεί που θεωρώ ότι αξίζει.

Για να απαντήσω την ερώτηση του Οβελίξ, το μόνο που την σώζει αυτήν την στιγμή είναι ο τομέας αμυντικών συστημάτων. Τα εμπορικά αεροπλάνα της δεν θα βγάλουν κέρδος για πολλά χρόνια.
 
Ζητώ συγνώμη από όλους που εξέφρασα μια άποψη χωρίς να είμαι ειδικός και σχετικός με την αγορά των α/φων. Προφανώς και έμπλεξα με ειδήμονες. Να είστε καλά. Θα σας παρακολουθώ μπας και πάρω καμιά μυρουδιά.
 
Φαίνεται ότι η Boeing έχει μπει/μπαίνει σε μεγάλους νομικούς μπελάδες.

Το άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει λεπτομερή έλεγχο για τυχόν ποινικές και αστικές ευθύνες της σχετικά με ελλείψεις στον έλεγχο ποιότητας της γραμμής του ΜΑΧ, και μάλιστα σε βαθμό πολύ μεγαλύτερο από αυτόν που ως τώρα αναμενόταν.

Η δικαστική ομοσπονδιακή έρευνα (federal grand-jury) είναι σε εξέλιξη με το ερώτημα αν η εταιρεία σχεδίασε ελαττωματικό σύστημα ελέγχου πτήσης, τι ακριβώς έλεγε στους regulators πριν τις συντριβές των ΜΑΧ, καθώς και τις ελλείψεις ασφαλείας στη γραμμή παραγωγής.
https://www.marketwatch.com/story/boein ... latestnews

Τα περιστατικά δεν είναι καινούργια, τα ξέραμε από δημοσιεύματα, το νέο είναι ότι η έρευνα του υπουργείου Δικαιοσύνης επικεντρώνει ακριβώς σε αυτά (άρα στοιχειοθετείται λόγος έρευνας) και ότι τυχόν διαπίστωση ευθύνης θα σημάνει τεράστιους νομικούς μπελάδες (δίκες, πρόστιμα, αποζημιώσεις κ.ά.) για τη Boeing και άρα πολύ μεγαλύτερο κόστος από τα 20 δισ. που μέχρι σήμερα έχει ανακοινωθεί.

Υ.Γ.
Σήμερα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων της χρονιάς και οι εκτιμήσεις για το επόμενο διάστημα. Λογικά, το κλάμα από το Σιάτλ θα ακούγεται μέχρι το Σικάγο - και αντίστροφα.
 
Νομίζω ότι οι Αμερικάνοι αποφάσισαν να φορτώσουν όλον τον ποινικό κώδικα στην παλιά Boeing για να την οδηγήσουν σε χρεωκοπία από την οποία θα ξεπηδήσει η νέα καθαρή Boeing χωρίς τα βαρίδια του παρελθόντος και (το κυριότερο) με μηδενικό δανεισμό.
 
-Οι ακυρώσεις του ΜΑΧ κοντεύουν να φτάσουν τις 300 μόνο μέσα στο 2020. Μόνο τον Απρίλιο οι ακυρώσεις ήταν 108.

-Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημιές $1,7 δισ για το Q1 και ότι θα απολύσει περίπου 16.000 υπαλλήλους (το 10% του δυναμικού της). Ταυτόχρονα, άντλησε $25 δισ. με ομολογιακό δάνειο.

-Καμία παραγγελία αεροσκαφών μέσα στον Απρίλιο.

https://edition.cnn.com/2020/05/12/busi ... index.html
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN22O28H
 
Μπορεί με τα αεροπλάνα της να μην τα πηγαίνει καλά αλλά στο στρατιωτικό υλικό διαπρέπει με συμφωνίες δίς ! contracts worth more than $2 billion for the delivery of more than 1,000 air-to-surface and anti-ship missiles to Saudi Arabia https://www.c4defence.com/AFP/US-defenc ... i/146808/3
 
Και ενώ αναμένονται τα επίσημα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα στις 27/1, η Boeing έκλεισε τη χρονιά με αρνητικές παραγγελίες (-17) και μεγάλα προβλήματα στη φήμη και στην αξιοπιστία της.

Το 2020 αφαιρέθηκαν πάνω από 1.000 αεροσκάφη από το backlog των παραγγελιών (650 ακυρώσεις από αεροπορικές + περίπου 350 αεροσκάφη που η ίδια η Boeing αφαίρεσε λόγω της βεβαιότητας ότι ο πελάτης δεν θα παραλάβει όπως π.χ. από κλειστές πλέον εταιρείες).

Το σύνολο των νέων παραγγελιών το 2020 ήταν 184.

https://www.cnbc.com/2021/01/12/boeings ... rders.html
 
Λογικά, θα έχετε δει το ντοκιμαντέρ που προβάλλεται στο Netflix για την υπόθεση του ΜΑΧ και το πώς η Boeing προσπαθώντας να πουλήσει ένα εκ σχεδιασμού ελαττωματικό αεροσκάφος διέπραξε (σύμφωνα με τις επίσημες αρχές) συνωμοσία με σκοπό να εξαπατήσει την FAA και πώς γλίτωσε την κακουργηματική παραπομπή στη δικαιοσύνη πληρώνοντας πρόστιμο 2,5 δισ. δολαρίων.

Το ντοκιμαντέρ συνοψίζει όλα όσα έχουμε γράψει και εδώ μέσα κατά καιρούς για τη νοοτροπία της Boeing, το πώς επιχείρησε να κατηγορήσει τους νεκρούς πιλότους, πώς απέκρυψε την ύπαρξη του MCAS γνωρίζοντας ότι έχει εξουσία ζωής και θανάτου στο αεροσκάφος, πώς -ακόμα και μετά τη δεύτερη συντριβή- επέμενε ότι το αεροσκάφος είναι ασφαλές και ότι θα κάνουν απλώς "ένα software update", περιγράφει την εγκληματική προσήλωση στα οικονομικά αποτελέσματα σε βάρος της προσοχής και της ασφάλειας στη γραμμή παραγωγής και σε κάνει να αναρωτιέσαι πώς διάολο η Boeing, αν και για δεκαετίες πρωτοπόρος της αεροπορικής βιομηχανίας με κορυφαία προϊόντα, κατέληξε να βγάλει στην αγορά ένα επικίνδυνο αεροσκάφος με πλήρη γνώση του κινδύνου και σαφή πρόθεση να εξαπατήσει την FAA, τους πελάτες της και τους επιβάτες παγκοσμίως.

 
H Boeing πέταξε λευκή πετσέτα στην αγορά των single-aisle λέγοντας ότι δεν σκοπεύει να παρουσιάσει κανένα νέο αεροσκάφος στην κατηγορία μέχρι το 2035.

Ο CEO δήλωσε ότι η εταιρεία προτιμά να περιμένει την επόμενη μεγάλη και σοβαρή τεχνολογική εξέλιξη που θα καταστήσει τα σημερινά αεροσκάφη ξεπερασμένα έναντι της επόμενης γενιάς (20%-30% more efficient, ίσως και αυτόνομη πτήση). Επίσης, προτιμά να μη ρίξει λεφτά στο R&D μέχρι να μειώσει την τεράστια "τρύπα" των $45 δις χρέους που έχει.

Ωφελημένη βγαίνει η Airbus, φυσικά. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η ζυγαριά στις πωλήσεις θα γείρει στο 60-40 υπέρ της και ότι πλέον δεν μιλάμε για σοβαρό duopoly, αλλά για έναν ισχυρό κατασκευαστή και έναν που ακολουθεί. Εδώ, η ύπαρξη του Α220 (και της σχεδόν βέβαιης "μεγάλης" έκδοσης των 170 επιβατών) θα δώσει επιπλέον ώθηση.

Ωφελημένοι βγαίνουν και οι κατασκευαστές των κινητήρων σε MAX και neo, αφού εξασφαλίζουν τουλάχιστον μία δεκαετία σχεδόν μονοπωλίου στα narrowbodies.

Αναλυτικά εδώ
 
Top