Πάει και το ΝΜΑ (τουλάχιστον προς το παρόν).
Ο νέος CEO έδωσε εντολή όσα σχέδια υπήρχαν ως σήμερα για το ΝΜΑ/797 (στον τομέα των 220-270 pax) να πάνε στον κάλαθο των αχρήστων και να ξεκινήσουν από την αρχή τον σχεδιασμό. Ο λόγος είναι ότι οι συνθήκες και οι ανάγκες της αγοράς έχουν αλλάξει και ότι η αρχική σύλληψη για το ΝΜΑ δεν ανταποκρίνεται πια στα νέα δεδομένα. «Θα ξεκινήσουμε από λευκό χαρτί», είπε την Τετάρτη στους δημοσιογράφους.
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN1ZL2RM
Με το κόστος της κρίσης του 737 να έχει φτάσει ή να φτάνει (σύμφωνα με το Reuters) ήδη στο επίπεδο ενός νέου προγράμματος, θεωρείται πολύ δύσκολο για τη Boeing να επανέλθει με αξιώσεις στην αγορά καθώς η ανάπτυξη του αντικαταστάτη του 737 θεωρείται δεδομένη (επίσης από λευκό χαρτί), ενώ η ανακοίνωση για το ΝΜΑ σημαίνει ότι η Boeing θα πρέπει να χρηματοδοτήσει το κόστος ανάπτυξης δύο αεροσκαφών σχεδόν ταυτόχρονα, να πληρώσει το όποιο κόστος των ΜΑΧ και να μην πουλήσει κανένα εντελώς νέο αεροσκάφος για 10 χρόνια. Ακόμα χειρότερα, θα πρέπει να στηριχτεί στις πωλήσεις των twin aisle αεροσκαφών, ενώ οι πελάτες σε όλον τον κόσμο αγοράζουν σαν τρελοί single aisle.
Υ.Γ.
Η Bank of America Merrill Lynch προβλέπει το κόστος της κρίσης του ΜΑΧ να φτάσει τα $20 δισ. Για σύγκριση, το κόστος ανάπτυξης του Α350 ήταν $12 δισ.
Ο νέος CEO έδωσε εντολή όσα σχέδια υπήρχαν ως σήμερα για το ΝΜΑ/797 (στον τομέα των 220-270 pax) να πάνε στον κάλαθο των αχρήστων και να ξεκινήσουν από την αρχή τον σχεδιασμό. Ο λόγος είναι ότι οι συνθήκες και οι ανάγκες της αγοράς έχουν αλλάξει και ότι η αρχική σύλληψη για το ΝΜΑ δεν ανταποκρίνεται πια στα νέα δεδομένα. «Θα ξεκινήσουμε από λευκό χαρτί», είπε την Τετάρτη στους δημοσιογράφους.
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN1ZL2RM
Με το κόστος της κρίσης του 737 να έχει φτάσει ή να φτάνει (σύμφωνα με το Reuters) ήδη στο επίπεδο ενός νέου προγράμματος, θεωρείται πολύ δύσκολο για τη Boeing να επανέλθει με αξιώσεις στην αγορά καθώς η ανάπτυξη του αντικαταστάτη του 737 θεωρείται δεδομένη (επίσης από λευκό χαρτί), ενώ η ανακοίνωση για το ΝΜΑ σημαίνει ότι η Boeing θα πρέπει να χρηματοδοτήσει το κόστος ανάπτυξης δύο αεροσκαφών σχεδόν ταυτόχρονα, να πληρώσει το όποιο κόστος των ΜΑΧ και να μην πουλήσει κανένα εντελώς νέο αεροσκάφος για 10 χρόνια. Ακόμα χειρότερα, θα πρέπει να στηριχτεί στις πωλήσεις των twin aisle αεροσκαφών, ενώ οι πελάτες σε όλον τον κόσμο αγοράζουν σαν τρελοί single aisle.
Υ.Γ.
Η Bank of America Merrill Lynch προβλέπει το κόστος της κρίσης του ΜΑΧ να φτάσει τα $20 δισ. Για σύγκριση, το κόστος ανάπτυξης του Α350 ήταν $12 δισ.