IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Είναι αξιοσημείωτο πως ακόμη και στον αεροπορικό κόσμο λειτουργεί η "προπαγάνδα". Η μία φήμη διαδέχεται την άλλη και προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις. Ο ανταγωνιστής του σήμερα είναι ο σύμμαχος του αύριο κλπ. Όπως γράφει ο Ovelix, αυτό που κάποτε θεωρούνταν υπόδειγμα ασφαλείας σήμερα μπορεί να θεωρείται ξεπερασμένο, να αμφισβητείται ή να αντικατασταθεί από κάτι άλλο.
Προσωπική μου άποψη, καθώς τα τελευταία χρόνια μένοντας στην Ευρώπη έχω ταξιδέψει σχεδόν αποκλειστικά με Airbus, έχουν γίνει μεγάλες βελτιώσεις όσον αφορά στην ασφάλεια, την άνεση και την οικολογική βιωσιμότητα των παραγόμενων αεροσκαφών. Ειδικά οι αεροπορικές που έχουν δεσμευτεί κατά κάποιον τρόπο με την Airbus έχουν λάβει ό,τι καλύτερο και αυτό πολλές φορές το αντιλαμβάνεται ακόμα και ο αδαής σχετικά επιβάτης. Ωστόσο, όπως έχω αναφέρει σε άλλα νήματα, η επιτυχία μερικές φορές φέρνει και τη νωθρότητα.
Η Boeing πάλι αν μιλάμε για narrow body ίσως έχει παραμελήσει το προϊόν της, ενδεχομένως να της λείπει επαρκής στήριξη, νέες ιδέες ή καλή ηγεσία, όραμα, στόχος. Για μένα σαν εξωτερικό παρατηρητή μού φαίνεται υπερβολικά συντηρητική, αδρανής, σχεδόν φοβισμένη, αμήχανη. Ίσως χρειάζεται ενίσχυση, έπαινο, παρακίνηση, ενθουσιασμό. Υποθέτω ότι τα προβλήματα στην παραγωγή μπορούν εύκολα να ξεπεραστούν, δε θα μάθουν τώρα να κατασκευάζουν αεροπλάνα. Μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι του NTSB όπως αναφέρει ο Ovelix λογικά δεν υπάρχει εμπόδιο στο να συνεχίσουν το έργο τους. Ίσως μάλιστα αυτό το διάλειμμα να βγει σε καλό, να εντοπιστούν αδυναμίες και να βρεθεί ο σωστός ρυθμός και ταχύτητα παραγωγής. Όταν βιαζόμαστε πολύ κάνουμε λάθη, όταν αργοπορούμε χάνουμε προθεσμίες και ευκαιρίες. Επίσης, δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα.
Στο θέμα, συμφωνώ με τη δήλωση του Ovelix ότι η United μάλλον θα προσπαθήσει να βρει μια μέση λύση μεταξύ Boeing Max και Airbus. Έχει ένα μέγεθος που μάλλον της το επιτρέπει χωρίς να αδικήσει, στενοχωρήσει ή ευνοήσει ακατάλληλα καμία από τις δύο. Δε μπορώ να προβλέψω αν αυτό θα σημάνει ισόποση κατανομή αεροσκαφών και στους δύο κατασκευαστές. Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο όλοι κερδίζουν, η Boeing σώνει το γόητρο και το προϊόν της, η Airbus διατηρεί τα κεκτημένα και η United αποκτά ευελιξία ώστε σε περίπτωση λειτουργικών ανωμαλιών να αντιδρά γρήγορα και αποτελεσματικά, αν χρειαστεί αλλάζοντας σε περίπτωση ανάγκης μεταξύ των δύο μοντέλων. Οι επιβάτες θα κρίνουν ποιο από τα δύο προτιμούν σε συγκεκριμένα δρομολόγια.
@OveLix, όταν λες αμφίβολο εννοείς καταδικασμένο ή δυσκολεύονται και οι ίδιοι να αποφασίσουν; ας μη βιαζόμαστε, ίσως σε κάποια από τις επόμενες εκθέσεις ή air shows να ληφθούν αποφάσεις, να γίνουν συμφωνίες και να ανακοινωθούν αποφάσεις.
Προσωπική μου άποψη, καθώς τα τελευταία χρόνια μένοντας στην Ευρώπη έχω ταξιδέψει σχεδόν αποκλειστικά με Airbus, έχουν γίνει μεγάλες βελτιώσεις όσον αφορά στην ασφάλεια, την άνεση και την οικολογική βιωσιμότητα των παραγόμενων αεροσκαφών. Ειδικά οι αεροπορικές που έχουν δεσμευτεί κατά κάποιον τρόπο με την Airbus έχουν λάβει ό,τι καλύτερο και αυτό πολλές φορές το αντιλαμβάνεται ακόμα και ο αδαής σχετικά επιβάτης. Ωστόσο, όπως έχω αναφέρει σε άλλα νήματα, η επιτυχία μερικές φορές φέρνει και τη νωθρότητα.
Η Boeing πάλι αν μιλάμε για narrow body ίσως έχει παραμελήσει το προϊόν της, ενδεχομένως να της λείπει επαρκής στήριξη, νέες ιδέες ή καλή ηγεσία, όραμα, στόχος. Για μένα σαν εξωτερικό παρατηρητή μού φαίνεται υπερβολικά συντηρητική, αδρανής, σχεδόν φοβισμένη, αμήχανη. Ίσως χρειάζεται ενίσχυση, έπαινο, παρακίνηση, ενθουσιασμό. Υποθέτω ότι τα προβλήματα στην παραγωγή μπορούν εύκολα να ξεπεραστούν, δε θα μάθουν τώρα να κατασκευάζουν αεροπλάνα. Μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι του NTSB όπως αναφέρει ο Ovelix λογικά δεν υπάρχει εμπόδιο στο να συνεχίσουν το έργο τους. Ίσως μάλιστα αυτό το διάλειμμα να βγει σε καλό, να εντοπιστούν αδυναμίες και να βρεθεί ο σωστός ρυθμός και ταχύτητα παραγωγής. Όταν βιαζόμαστε πολύ κάνουμε λάθη, όταν αργοπορούμε χάνουμε προθεσμίες και ευκαιρίες. Επίσης, δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα.
Στο θέμα, συμφωνώ με τη δήλωση του Ovelix ότι η United μάλλον θα προσπαθήσει να βρει μια μέση λύση μεταξύ Boeing Max και Airbus. Έχει ένα μέγεθος που μάλλον της το επιτρέπει χωρίς να αδικήσει, στενοχωρήσει ή ευνοήσει ακατάλληλα καμία από τις δύο. Δε μπορώ να προβλέψω αν αυτό θα σημάνει ισόποση κατανομή αεροσκαφών και στους δύο κατασκευαστές. Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο όλοι κερδίζουν, η Boeing σώνει το γόητρο και το προϊόν της, η Airbus διατηρεί τα κεκτημένα και η United αποκτά ευελιξία ώστε σε περίπτωση λειτουργικών ανωμαλιών να αντιδρά γρήγορα και αποτελεσματικά, αν χρειαστεί αλλάζοντας σε περίπτωση ανάγκης μεταξύ των δύο μοντέλων. Οι επιβάτες θα κρίνουν ποιο από τα δύο προτιμούν σε συγκεκριμένα δρομολόγια.
@OveLix, όταν λες αμφίβολο εννοείς καταδικασμένο ή δυσκολεύονται και οι ίδιοι να αποφασίσουν; ας μη βιαζόμαστε, ίσως σε κάποια από τις επόμενες εκθέσεις ή air shows να ληφθούν αποφάσεις, να γίνουν συμφωνίες και να ανακοινωθούν αποφάσεις.