Εγώ (και άνθρωποι που εμπιστεύομαι) έχουμε ήδη βγάλει το MAX από οποιοδήποτε σχέδιο για ταξίδι.
Σχετικά με την Alaska, η συνέντευξη προφανώς και εντάσσεται στο πλαίσιο της όσο γίνεται υψηλότερης αποζημίωσης από την Boeing προς την αεροπορική. Δεν εξηγείται αλλιώς το ότι ο CEO της εταιρείας λέει ορθά-κοφτά ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα στη Boeing, ότι έχει θυμώσει πάρα πολύ, ότι βρήκαν σκόρπια μπουλόνια κ.λπ., ρισκάροντας έτσι την εμπιστοσύνη του κοινού στα αεροσκάφη της ίδιας του της εταιρείας. Προφανώς θα ζύγισαν τα κόστη και θα έκριναν ότι συμφέρει έτσι.
Η άλλη είδηση είναι ότι και η Alaska στέλνει ελεγκτές μηχανικούς στο εργοστάσιο, μάλιστα λέει «Στέλνουμε τους ελεγκτές μας να ελέγξουν τα συστήματα και τις διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου τους για να βεβαιωθούμε ότι κάθε αεροσκάφος που βγαίνει από αυτή τη γραμμή παραγωγής έχει τα υψηλότερα επίπεδα αριστείας και ποιότητας». Με άλλα λόγια, ΕΜΕΙΣ είμαστε οι εγγυητές της ποιότητας, όχι η Boeing.
Δεν μπορώ να μη θυμηθώ ότι η Alaska έδιωξε κακήν-κακώς τα Airbus της Virgin America αμέσως μετά την εξαγορά της (κάπου διάβασα ότι πλήρωσε και ρήτρες προς τους lessors, αλλά δεν έψαξα να το επιβεβαιώσω) ώστε να γίνει "Proudly All Boeing". Και τώρα όλο αυτό γυρίζει και τους δαγκώνει.
Τέλος (γιατί με έπιασε και η πολυλογία μου) η Alaska πρόσφατα εξαγόρασε τη Hawaiian, τον μεγαλύτερο χρήστη 717. Υπό το φως των νέων δηλώσεων του CEO της Alaska ότι κρατά όλες τις επιλογές για τον στόλο του ανοιχτές, ίσως αρχίζει να διαφαίνεται η πιθανότητα να δούμε το Α220 βαθιά στον Ειρηνικό. Για να δούμε...
Σχετικά με την Alaska, η συνέντευξη προφανώς και εντάσσεται στο πλαίσιο της όσο γίνεται υψηλότερης αποζημίωσης από την Boeing προς την αεροπορική. Δεν εξηγείται αλλιώς το ότι ο CEO της εταιρείας λέει ορθά-κοφτά ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα στη Boeing, ότι έχει θυμώσει πάρα πολύ, ότι βρήκαν σκόρπια μπουλόνια κ.λπ., ρισκάροντας έτσι την εμπιστοσύνη του κοινού στα αεροσκάφη της ίδιας του της εταιρείας. Προφανώς θα ζύγισαν τα κόστη και θα έκριναν ότι συμφέρει έτσι.
Η άλλη είδηση είναι ότι και η Alaska στέλνει ελεγκτές μηχανικούς στο εργοστάσιο, μάλιστα λέει «Στέλνουμε τους ελεγκτές μας να ελέγξουν τα συστήματα και τις διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου τους για να βεβαιωθούμε ότι κάθε αεροσκάφος που βγαίνει από αυτή τη γραμμή παραγωγής έχει τα υψηλότερα επίπεδα αριστείας και ποιότητας». Με άλλα λόγια, ΕΜΕΙΣ είμαστε οι εγγυητές της ποιότητας, όχι η Boeing.
Δεν μπορώ να μη θυμηθώ ότι η Alaska έδιωξε κακήν-κακώς τα Airbus της Virgin America αμέσως μετά την εξαγορά της (κάπου διάβασα ότι πλήρωσε και ρήτρες προς τους lessors, αλλά δεν έψαξα να το επιβεβαιώσω) ώστε να γίνει "Proudly All Boeing". Και τώρα όλο αυτό γυρίζει και τους δαγκώνει.
Τέλος (γιατί με έπιασε και η πολυλογία μου) η Alaska πρόσφατα εξαγόρασε τη Hawaiian, τον μεγαλύτερο χρήστη 717. Υπό το φως των νέων δηλώσεων του CEO της Alaska ότι κρατά όλες τις επιλογές για τον στόλο του ανοιχτές, ίσως αρχίζει να διαφαίνεται η πιθανότητα να δούμε το Α220 βαθιά στον Ειρηνικό. Για να δούμε...