Αυτοί οι δυο πάνε μαζί, σαν τους Χιώτες!

SomethingWild

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/03/2010
Μηνύματα
99
Likes
16
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
NDC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
24/03//2010
ZF 304 : SKG ---> JKH
Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης : 15:50
Προγραμματισμένη ώρα άφιξης : 16:50
Αεροσκάφος : DHC-8-300
Νηολόγιο : 9H-AFD
Θέση : 12Α

Φτάνω γύρω τρεις και κάτι, το μεσημέρι, στο συννεφιασμένο αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, και έλεγχος εισιτηρίων από τους δυο ευγενέστατους υπαλλήλους.
Ο ένας έκανε check-in για τη Χίο και ο άλλος για τη Σάμο (και οι δυο πτήσεις της Athens Airways).
Και εκεί που περίμενα, ακούω από τον ασύρματο τους (εκεί κάπου ανάμεσα στα πόδια τους) : “Νέα ώρα άφιξης από Χίο στις 15:40 και νέα ώρα αναχώρησης τζ..τζ..τζ..τζ...ζζζζ”

Πάνω στο καλύτερο χάθηκε το σήμα! :cry:

Όταν φτάνει η σειρά μου, από τους τελευταίους για έλεγχο, ρωτώ τον υπάλληλο αν θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση, και με διαβεβαιώνει πως δεν θα υπάρξει καμιά (Καλώς? Καλώς !!!)
Οπότε και κατευθύνομαι αμέσως για τον περαιτέρω έλεγχο, μιας και η ώρα επιβίβασης είναι στις 15:25.
Και μόλις φτάνω στην έξοδο, να την και η ανακοίνωση, να ακούγεται από τα μεγάφωνα πως θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση κατά 20 λεπτά. :wall:
Στις 16:00 ανοίγει η “πύλη”, και με το λεωφορείο κατευθυνόμαστε στο ελικοφόρο αεροσκάφος.
Οι έλικες ήταν καλυμμένοι με υφασμάτινες θήκες και δεμένες με αλυσίδα στην βάση των τροχών.
Τα σχόλια του κόσμου έξω από το σκάφος : “Με αυτό το μικρούλι θα πάμε;”, “Καλέ, πολύ μικρό είναι αυτό!!!”

Μπήκα τελευταίος μέσα και κατευθύνθηκα στην τελευταία σειρά και θέση στο παράθυρο. (πληρότητα 100%, με 48 άτομα).
Εκφώνηση των σωστικών οδηγιών από την κυρία με ταυτόχρονη επίδειξη από τον συνάδελφό της.

Γρήγορη τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34, γρήγορη αναστροφή και γρήγορη επιτάχυνση προς τον Θερμαϊκό κόλπο. (τρέχουμε τώρα !!!)
Περάσαμε πάνω από την Καλαμαριά, και δεξιά στροφή προς Πανόραμα και Χορτιάτη, και από εδώ και πέρα δεν φαινόταν τίποτα λόγω της συννεφιάς.

Κατά την διάρκεια της πτήσης προσφέρθηκαν χυμοί και καφέδες, με τον φροντιστή να περνά αρκετές φορές πάνω – κάτω τον διάδρομο, για κάθε είδους εξυπηρέτηση.

Όταν φτάσαμε στα βορειοδυτικά του νησιού της Χίου δεν υπήρχε πια ούτε ένα σύννεφο! :cool:
Κατεύθυνση προς τα νότια, και πάνω από τα Μεστά, στροφή προς τα αριστερά και πορεία προς τα βόρεια για να προσεγγίσουμε το αεροδρόμιο της Χίου από την νότια άκρη.

Πάρα πολύ μαλακή προσγείωση και στάθμευση λίγα μέτρα μακρυά από το κτίριο του αεροδρομίου.

Το μεγαλύτερο ποσοστών των επιβατών αμέσως σηκώθηκε από τις θέσεις του, πριν ακόμη σβήσει το λαμπάκι για τις ζώνες.

Τελευταίος βγήκα από το αεροσκάφος και με τα πόδια κατευθύνθηκα προς τον χώρο των αφίξεων.



Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Να είσαστε όλοι καλά
 
Η επιστροφή

29/03//2010
ZF 305 : JKH ---> SKG
Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης : 18:30
Προγραμματισμένη ώρα άφιξης : 19:30
Αεροσκάφος : BAe 146 - 300
Νηολόγιο : SX-DIZ
Θέση : 5Α


Άφιξη στο αεροδρόμιο “Όμηρος” της Χίου στις 17:55, και κατευθύνθηκα αμέσως στο γραφείο της AthensAirways
Η κοπέλα μόνη της ήταν εκεί (μάλλον εμένα θα περίμενε! :D )
Η αίθουσα των αναχωρήσεων είναι αρκετά μικρή και υπήρχε ένα μόνο μηχάνημα σάρωσης για τον έλεγχο των αποσκευών (απορώ το καλοκαίρι τι πανικός επικρατεί με τα charter! :? )
Στις 18:00, μας καλούν να περάσουμε από τον “περαιτέρω” έλεγχο.
Και περνάμε στην παραμέσα αίθουσα.
Ήμασταν γύρω στα 40 άτομα.
Και η ώρα περνούσε και η ώρα περνούσε, αλλά η κοπελιά δεν ερχόταν στην έξοδο Νο.2. :rant:

Εγώ προσωπικά εκεί μέσα άρχισα να ζεσταίνομαι πάρα πολύ! :mad:
Δεν ξέρω τι φταίει!
Χτυπούσε δυνατά ο ήλιος τον χώρο; Δεν υπήρχε κλιματισμός;
Αισθανόμουν πως είμαι σε τρελοκομείο. Δύο άσπρες πόρτες για τις τουαλέτες, ένα μικρό κυλικείο με γλυκά (το οποίο μόλις είχε κλείσει) και μια αφίσα της Χίου.

Στις 18:30 ανοίγει η “πύλη” και πάμε με τα πόδια στο αεροσκάφος της ASTRA Airlines.
Μπήκα τελευταίος στο αεροσκάφος και πήγα στην θέση μου 5Α
Άνετο το κάθισμα και αρκετός χώρος για τα πόδια.
Δίπλα μου κανένας, αλλά και γενικά κανένας άλλος στην πέμπτη σειρά !!!
Πληρότητα του αεροσκάφους γύρω στο 1/3, μιας και υπήρχε και άλλη πτήση στις 21:30

Στις 18:44, τροχοδρομήσαμε προς τη νότια κατεύθυνση του διαδρόμου.
Αναστροφή, μέτωπο προς τα βόρεια και αμέσως γκάζι για απογείωση
Αφήσαμε το έδαφος περίπου στα μέσα του διαδρόμου.
Περάσαμε πάνω από την πόλη της Χίου.
Στροφή προς τα δεξιά, και μετά ξανά δεξιά, και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε
Ο ουρανός ανέφελος :cool:
Περάσαμε από τα ανατολικά των Σποράδων, με την συνοδεία ενός ποτηριού με χυμό στο χέρι.

Στις 19:20 φτάσαμε στην άκρη από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, και στα μέσα περίπου της χερσονήσου κάναμε στροφή αριστερά και περάσαμε προς το πρώτο πόδι.
Στο ύψος την γέφυρα της Ποτίδαια, ο κάπτεν μας ενημερώνει πως ξεκινάμε την κάθοδο.
Περάσαμε πάνω από την Επανομή και τον Τρίλοφο.

Πως όταν βρίσκεσαι μέσα στο αστικό λεωφορείο και πατά ο οδηγός το φρένο απότομα και οι επιβάτες πέφτουν προς τα εμπρός και αν δεν κρατιέσαι καλά από τις χειρολαβές πέφτεις πάνω στον άλλον · πως όταν είσαι στο αυτοκίνητο και πατάς απότομα φρένο (και κάνεις και έναν έλεγχο την ζώνη ασφαλείας για το πόσο καλά σε κρατά), έτσι και εγώ αισθάνθηκα να μετατοπίζεται το σώμα μου προς τα εμπρός με την τεχνική επιβράδυνσης που εφαρμόστηκε !
(και σκέφτηκα πως θα ακινητοποιηθεί το αεροσκάφος στον αέρα !!! :shock: Μα δεν γίνεται! :p )

Πάρα πολύ μαλακή προσγείωση στις 19:40
Δεν ακούστηκε τίποτα. Το κατέβασε πάρα πολύ απαλά!!! Σαν πουλάκι! :)



Θα ήθελα πάρα πολύ αναφερθώ στις ομορφιές της Χίου, στους 4 ανεμόμυλους, στις ευεργετικές ιδιότητες της μαστίχας και στην αρχιτεκτονική των Καστροπολιτειών (Ανάβατος, Πυργί, Ολύμποι, Μεστά κ.α.).
Αλλά θα τοποθετηθώ σε ένα άλλο ζήτημα.
Στην πόλη της Χίου βρίσκεται η Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη “Αδαμάντιος Κοραής”, ένα πάρα πολύ όμορφο διώροφο κτήριο
Μόλις μπαίνεις μέσα υπάρχει ένας φαρδύς διάδρομος με γκραβούρες της Χίου, από Ιταλούς και Γάλλος χαρτογράφους – περιηγητές του 15ου και 16ου αιώνα.
Στα δεξιά υπάρχουν 2 γραφεία, όπου “Απαγορεύεται η είσοδος για το κοινό”, καθώς και άλλο ένα γραφείο στα αριστερά, όπου “Απαγορεύεται η είσοδος για το κοινό”.
Στο βάθος η αίθουσα του αναγνωστηρίου.
Και στον επάνω όροφο φιλοξενήται μια έκθεση με τοπικές φορεσιές, πίνακες καθώς και ευρήματα από αρχαιολογικές ανασκαφές.
Στο διώροφο αυτό κτήριο, δουλεύουν γύρω στα 10 άτομα (προσωπικά συνάντησα 8 άτομα)
Δεν θα αναφερθώ στη δουλεία που κάνουν με βάση αυτά που είδα με τα μάτια μου, απλά είναι μια αφορμή για να σκεφτούμε και να αναλογιστούμε το πλήθος των ατόμων που εργάζονται σε τέτοιες υπηρεσίες, το έργο παράγουν και σε ποιους τομείς ξοδεύεται το δημόσιο χρήμα.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε.
Να είσαστε όλοι καλά.
 
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στην πρώτη πτήση πήγες με Atr 42 και στον γυρισμό με Bae 146? :?:
 
Είχε όντως άνδρα φροντιστή η Athens στην πρώτη πτήση;;;
 
Ναι, ακριβώς!
Στο αεροσκάφος υπήρχε άντρας φροντιστή αλλοδαπός και η γυναίκα Ελληνίδα.
Ευγενέστατοι και οι δύο τους.

Ο άντρας ήταν ξένος, δεν μιλούσε ελληνικά, μονάχα “ευχαριστώ” έλεγε. ;)
Μα ο τρόπος και η διάθεση που είχε, έδινε μια πολλή θετική εικόνα. :great:
Μέσα στο χαμόγελο ήταν ο άνθρωπος.

Η κοπέλα ρωτούσε τον κόσμο για το τι επιθυμούσε ο καθένας (χυμό είτε καφέ) και ο κύριος προσέφερε τους καφέδες.
Είχαν το σύστημα τους!!!

Οι διάλογοι μεταξύ τους ήταν στα αγγλικά.
 
Εγώ νόμιζα πως σε τέτοιας διάταξης αεροπλάνα και με τόσους λίγους επιβάτες μέσα (κάτω από 50) βρίσκετε στο αεροσκάφος μόνο μία αεροσυνοδός. Όταν πέταξα Θεσ/νίκη - Αθήνα με την Ολυμπιακή και με ένα Atr42 με 12 επιβάτες μέσα, ήταν μόνο μία αεροσυνοδός. :oops:
 
Το αεροσκάφος είναι wet leased που σημαίνει πως το πλήρωμα είναι της Medavia (εξ ου και ο άντρας φροντιστής). Η Athens απλά έχει κοτσάρει και μία δικιά της για να μην τρομάζουν οι επιβάτες. Το έκανε και η ΟΑ παλιότερα (πρόχειρα θυμάμαι το νοικιασμένο F50 της Denim)
 
Ναι, σε αυτό το f50 η ολυμπιακή το είχε κάνει και αυτό για περίπου 1 μήνα, αν δεν με ξεγελάει η μνήμη μου. Πάντως το θέμα οι –επιβάτες φοβούνται από τα ξένα πληρώματα-- δεν παίζει κανένα ρόλο. :eek:
 
airfrance300":7uyksysa said:
Πάντως το θέμα οι –επιβάτες φοβούνται από τα ξένα πληρώματα-- δεν παίζει κανένα ρόλο. :eek:

Ίσως έπρεπε να βάλω το τρομάζουν σε " " (aka "τρομάζουν") για να γίνει αντιληπτός ο τόνος της γραφής.

Δηλαδή ποιος είναι ο ρόλος της ελληνίδας συνοδού σε ένα αεροσκάφος που θα μπορούσε να πετάει με 1; Από τη στιγμή που είναι ήδη "πληρωμένο";
Μήπως η διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των επιβατών; Μήπως η διάσωση της εικόνας της εταιρείας;
 
Top