SomethingWild
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/03/2010
- Μηνύματα
- 99
- Likes
- 16
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- NDC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
24/03//2010
ZF 304 : SKG ---> JKH
Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης : 15:50
Προγραμματισμένη ώρα άφιξης : 16:50
Αεροσκάφος : DHC-8-300
Νηολόγιο : 9H-AFD
Θέση : 12Α
Φτάνω γύρω τρεις και κάτι, το μεσημέρι, στο συννεφιασμένο αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, και έλεγχος εισιτηρίων από τους δυο ευγενέστατους υπαλλήλους.
Ο ένας έκανε check-in για τη Χίο και ο άλλος για τη Σάμο (και οι δυο πτήσεις της Athens Airways).
Και εκεί που περίμενα, ακούω από τον ασύρματο τους (εκεί κάπου ανάμεσα στα πόδια τους) : “Νέα ώρα άφιξης από Χίο στις 15:40 και νέα ώρα αναχώρησης τζ..τζ..τζ..τζ...ζζζζ”
Πάνω στο καλύτερο χάθηκε το σήμα! :cry:
Όταν φτάνει η σειρά μου, από τους τελευταίους για έλεγχο, ρωτώ τον υπάλληλο αν θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση, και με διαβεβαιώνει πως δεν θα υπάρξει καμιά (Καλώς? Καλώς !!!)
Οπότε και κατευθύνομαι αμέσως για τον περαιτέρω έλεγχο, μιας και η ώρα επιβίβασης είναι στις 15:25.
Και μόλις φτάνω στην έξοδο, να την και η ανακοίνωση, να ακούγεται από τα μεγάφωνα πως θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση κατά 20 λεπτά.
Στις 16:00 ανοίγει η “πύλη”, και με το λεωφορείο κατευθυνόμαστε στο ελικοφόρο αεροσκάφος.
Οι έλικες ήταν καλυμμένοι με υφασμάτινες θήκες και δεμένες με αλυσίδα στην βάση των τροχών.
Τα σχόλια του κόσμου έξω από το σκάφος : “Με αυτό το μικρούλι θα πάμε;”, “Καλέ, πολύ μικρό είναι αυτό!!!”
Μπήκα τελευταίος μέσα και κατευθύνθηκα στην τελευταία σειρά και θέση στο παράθυρο. (πληρότητα 100%, με 48 άτομα).
Εκφώνηση των σωστικών οδηγιών από την κυρία με ταυτόχρονη επίδειξη από τον συνάδελφό της.
Γρήγορη τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34, γρήγορη αναστροφή και γρήγορη επιτάχυνση προς τον Θερμαϊκό κόλπο. (τρέχουμε τώρα !!!)
Περάσαμε πάνω από την Καλαμαριά, και δεξιά στροφή προς Πανόραμα και Χορτιάτη, και από εδώ και πέρα δεν φαινόταν τίποτα λόγω της συννεφιάς.
Κατά την διάρκεια της πτήσης προσφέρθηκαν χυμοί και καφέδες, με τον φροντιστή να περνά αρκετές φορές πάνω – κάτω τον διάδρομο, για κάθε είδους εξυπηρέτηση.
Όταν φτάσαμε στα βορειοδυτικά του νησιού της Χίου δεν υπήρχε πια ούτε ένα σύννεφο!
Κατεύθυνση προς τα νότια, και πάνω από τα Μεστά, στροφή προς τα αριστερά και πορεία προς τα βόρεια για να προσεγγίσουμε το αεροδρόμιο της Χίου από την νότια άκρη.
Πάρα πολύ μαλακή προσγείωση και στάθμευση λίγα μέτρα μακρυά από το κτίριο του αεροδρομίου.
Το μεγαλύτερο ποσοστών των επιβατών αμέσως σηκώθηκε από τις θέσεις του, πριν ακόμη σβήσει το λαμπάκι για τις ζώνες.
Τελευταίος βγήκα από το αεροσκάφος και με τα πόδια κατευθύνθηκα προς τον χώρο των αφίξεων.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Να είσαστε όλοι καλά
ZF 304 : SKG ---> JKH
Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης : 15:50
Προγραμματισμένη ώρα άφιξης : 16:50
Αεροσκάφος : DHC-8-300
Νηολόγιο : 9H-AFD
Θέση : 12Α
Φτάνω γύρω τρεις και κάτι, το μεσημέρι, στο συννεφιασμένο αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, και έλεγχος εισιτηρίων από τους δυο ευγενέστατους υπαλλήλους.
Ο ένας έκανε check-in για τη Χίο και ο άλλος για τη Σάμο (και οι δυο πτήσεις της Athens Airways).
Και εκεί που περίμενα, ακούω από τον ασύρματο τους (εκεί κάπου ανάμεσα στα πόδια τους) : “Νέα ώρα άφιξης από Χίο στις 15:40 και νέα ώρα αναχώρησης τζ..τζ..τζ..τζ...ζζζζ”
Πάνω στο καλύτερο χάθηκε το σήμα! :cry:
Όταν φτάνει η σειρά μου, από τους τελευταίους για έλεγχο, ρωτώ τον υπάλληλο αν θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση, και με διαβεβαιώνει πως δεν θα υπάρξει καμιά (Καλώς? Καλώς !!!)
Οπότε και κατευθύνομαι αμέσως για τον περαιτέρω έλεγχο, μιας και η ώρα επιβίβασης είναι στις 15:25.
Και μόλις φτάνω στην έξοδο, να την και η ανακοίνωση, να ακούγεται από τα μεγάφωνα πως θα υπάρξει καθυστέρηση στην αναχώρηση κατά 20 λεπτά.
Στις 16:00 ανοίγει η “πύλη”, και με το λεωφορείο κατευθυνόμαστε στο ελικοφόρο αεροσκάφος.
Οι έλικες ήταν καλυμμένοι με υφασμάτινες θήκες και δεμένες με αλυσίδα στην βάση των τροχών.
Τα σχόλια του κόσμου έξω από το σκάφος : “Με αυτό το μικρούλι θα πάμε;”, “Καλέ, πολύ μικρό είναι αυτό!!!”
Μπήκα τελευταίος μέσα και κατευθύνθηκα στην τελευταία σειρά και θέση στο παράθυρο. (πληρότητα 100%, με 48 άτομα).
Εκφώνηση των σωστικών οδηγιών από την κυρία με ταυτόχρονη επίδειξη από τον συνάδελφό της.
Γρήγορη τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34, γρήγορη αναστροφή και γρήγορη επιτάχυνση προς τον Θερμαϊκό κόλπο. (τρέχουμε τώρα !!!)
Περάσαμε πάνω από την Καλαμαριά, και δεξιά στροφή προς Πανόραμα και Χορτιάτη, και από εδώ και πέρα δεν φαινόταν τίποτα λόγω της συννεφιάς.
Κατά την διάρκεια της πτήσης προσφέρθηκαν χυμοί και καφέδες, με τον φροντιστή να περνά αρκετές φορές πάνω – κάτω τον διάδρομο, για κάθε είδους εξυπηρέτηση.
Όταν φτάσαμε στα βορειοδυτικά του νησιού της Χίου δεν υπήρχε πια ούτε ένα σύννεφο!
Κατεύθυνση προς τα νότια, και πάνω από τα Μεστά, στροφή προς τα αριστερά και πορεία προς τα βόρεια για να προσεγγίσουμε το αεροδρόμιο της Χίου από την νότια άκρη.
Πάρα πολύ μαλακή προσγείωση και στάθμευση λίγα μέτρα μακρυά από το κτίριο του αεροδρομίου.
Το μεγαλύτερο ποσοστών των επιβατών αμέσως σηκώθηκε από τις θέσεις του, πριν ακόμη σβήσει το λαμπάκι για τις ζώνες.
Τελευταίος βγήκα από το αεροσκάφος και με τα πόδια κατευθύνθηκα προς τον χώρο των αφίξεων.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Να είσαστε όλοι καλά