Athens airways

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
@akis_63

Θα προσπαθήσω να σου λύσω την απορία αγαπητέ Άκη:

:arrow: Στο σκέλος Αλεξανδρούπολη-Αθήνα, ο φίλος σου χρεώθηκε €12.00 μόνο για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (λανθασμένα γνωστό ως Σπατόσημο -διεθνής κωδικός φόρου: GR). Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τον φόρο GR (€12.00), ήταν επίναυλος ή και επασφάλιστρο ή service fee.

:arrow: Στο σκέλος Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, ο φίλος σου πλήρωσε:
€12.00 για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (κωδικός φόρου GR)
€10.05 για το Τέλος Χρήσης Εγκαταστάσεων Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WP)
€4.43 για το Τέλος Ελέγχου Ασφαλείας Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WQ)
Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τους ανωτέρω αναφερθέντες φόρους (σύνολο €26,48), ήταν επίναυλος ή επασφάλιστρο ή service fee.


Κάνε τις πράξεις και θα δεις πως η αξία της αερομεταφοράς σας (ποσό άνευ φόρων/τελών), κόστισε αρκετά παραπάνω από το πολυδιαφημισμένο €1. Τώρα, το πώς μία εταιρεία που μετράει 30 μέρες πτήσεων, έχει ήδη επιβάλει επίναυλο (αν και εφ' όσον η προκύπτουσα διαφορά είναι ή θεωρείται επίναυλος) στους δημσιευμένους ναύλους, αυτό είναι άξιον απορίας. Η τελική τιμή είναι και πάλι αναμφισβήτητα ελκυστική, απλά είναι κάτι παραπάνω από €1.

Ο φίλος σου μάλλον έχει ευαίσθητη ακοή... :mrgreen: Ακόμα και σε ένα τόσο μικρό αεροπλάνο, το πού κάθεσαι ίσως παίζει κάποιο ρόλο. Σου προτείνω να το δοκιμάσεις κι ο ίδιος για να πειστείς ότι τίποτε το παράξενο δε συνέβη.
 
διαβάσω * Σε περίπτωση ακύρωσης, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην
κατηγορία flexible εισιτηρίων.

πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε αεροπορική εταιρία!

επιπλέον:

διαβάσω τους όρους σας (με δυσκολία ομολογώ διαβάζονται σε τόσο μικρό πλαίσιο)
και δεν βρίσκω πουθενά τον συγκεκριμένο όρο καθώς και κάποια λογική
αιτιολόγηση του.

παρακαλώ να με ενημερώσετε για τη είδους ακύρωση μιλάμε (με ποιανού
υπαιτιότητα) όπως και να διορθώσετε τα παραπάνω με βάση τις
επισημάνσεις μου (εφόσον αυτές είναι σωστές)

Καλή αρχή!

αυτά τους έστειλα στις 10 Φεβ. Απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα. Να σημειώσω είχα ρωτήσει κάτι την Aegean πέρσι και μου απάντησαν μετά από 3 μήνες! Η ερώτηση ήταν αν γίνεται να χρεώνω σε πιστωτική μου και να μην πετάω (ευτυχώς γίνεται στις αεροπορικές)
 
zeppelin":2fw0j5re said:
αυτά τους έστειλα στις 10 Φεβ. Απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα.

Tους έστειλα και εγω για την περίπτωση μου.Αμα απαντάνε τόσο συχνά .. :(
Αλλα να μου πεις έχει και τηλέφωνα...
 
Μια ερώτηση θα ήθελα να κανω.
Ποιό είναι το ελάχιστο όριο μήκους διαδρόμου προσγείωσης για τα E45?
Φήμες και μόνο φήμες μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι τα 2 100θέσια jet που θα παραλάβει θα είναι AR1.
 
zeppelin":29pfwgrp said:
Σε περίπτωση ακύρωσης, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην κατηγορία flexible εισιτηρίων.
πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε αεροπορική εταιρία!

Επειδή το έχουν όμως οι περισσότερες, αν όχι όλες, μήπως να ψάξεις λίγο καλύτερα...

zeppelin":29pfwgrp said:
παρακαλώ να με ενημερώσετε για τη είδους ακύρωση μιλάμε (με ποιανού υπαιτιότητα)

Προφανώς του πελάτη
 
@aakunz
Κι εγώ αξιολογώ όσα μου μετέφερε, όπως τ'αξιολογείς κι εσύ περί ευαίσθητης ακοής. Άλλωστε κι άλλος φίλος στο ίδιο δρομολόγιο δεν μου ανέφερε κάτι. Επομένως είναι μάλλον υποκειμενική κρίση. Αυτό που αναφέρεις για μικρό αεροσκάφος, μου θυμίζει όταν κάποτε παιδί πέταξα με dc-9 της swissair για Γενεύη, ο αυξημένος θόρυβος στην καμπίνα επιβατών στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.

Όσον αφορά τους ναύλους ο φίλος πλήρωσε στο σκέλος AXD-ATH 1+18+6=25 και στο σκέλος ATH-AXD 1+33,02+6=40,02, τελική συνολική χρέωση 65,02.
Εννοείται ότι και πάλι η τιμή είναι ελκυστική αφού ουσιαστικά η εταιρία σε μεταφέρει δωρεάν. Το πρόβλημα όμως εντοπίζεται στο ότι η οθόνη κράτησης αναφέρει ως τελική τιμή χρέωσης το ποσό των 19,00 και 34,02 αντίστοιχα και τελικά η πιστωτική-χρεωστική κάρτα χρεώνεται με 6 ευρώ επιπλέον για κάθε σκέλος διαδρομής. Αυτό δημιουργεί σύγχυση στον επιβάτη. Γιατί δε συμπεριλαμβάνεται απευθείας το ποσό των 6 ευρώ ανά σκέλος διαδρομής στην τελική χρέωση, ώστε να μη δημιουργούνται συγχύσεις και ερωτήματα. Νομίζω το θέμα αυτό πρέπει να λυθεί, ώστε η τελική τιμή χρέωσης να είναι αδιαμφισβήτητη.
 
Τις πρώτες μέρες που λειτούργησε το σύστημα κρατήσεων, μου έβγαζε συνολικό ποσό για 2 πτήσεις AXD-ATH και ATH-AXD 65,02 ευρώ με το ναύλο του 1 ευρώ, τώρα όντως δίνει συνολική χρέωση 53,02 ευρώ. Δεν γνωρίζω περαιτέρω λεπτομέρειες καθώς ακόμα δεν έχω αγοράσει εισιτήριο για πτήσεις της Athens.
 
Το τριτο Embraer (ο Κοντογλου) έρχεται μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας και το τέταρτο μέσα Απριλίου :great:
 
Αντε με το καλο :great:
 
REGIONAL":3l2yo4nv said:
Μια ερώτηση θα ήθελα να κανω.
Ποιό είναι το ελάχιστο όριο μήκους διαδρόμου προσγείωσης για τα E45?
Φήμες και μόνο φήμες μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι τα 2 100θέσια jet που θα παραλάβει θα είναι AR1.
ειναι αμαρτια να μην εκμεταλευτουν την κριση σωστα και να παραγγειλουν κατι καλυτερο... οχι αλλα avro... ελεος!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top