aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.195
- Likes
- 2.399
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
@akis_63
Θα προσπαθήσω να σου λύσω την απορία αγαπητέ Άκη:
Στο σκέλος Αλεξανδρούπολη-Αθήνα, ο φίλος σου χρεώθηκε €12.00 μόνο για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (λανθασμένα γνωστό ως Σπατόσημο -διεθνής κωδικός φόρου: GR). Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τον φόρο GR (€12.00), ήταν επίναυλος ή και επασφάλιστρο ή service fee.
Στο σκέλος Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, ο φίλος σου πλήρωσε:
€12.00 για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (κωδικός φόρου GR)
€10.05 για το Τέλος Χρήσης Εγκαταστάσεων Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WP)
€4.43 για το Τέλος Ελέγχου Ασφαλείας Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WQ)
Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τους ανωτέρω αναφερθέντες φόρους (σύνολο €26,48), ήταν επίναυλος ή επασφάλιστρο ή service fee.
Κάνε τις πράξεις και θα δεις πως η αξία της αερομεταφοράς σας (ποσό άνευ φόρων/τελών), κόστισε αρκετά παραπάνω από το πολυδιαφημισμένο €1. Τώρα, το πώς μία εταιρεία που μετράει 30 μέρες πτήσεων, έχει ήδη επιβάλει επίναυλο (αν και εφ' όσον η προκύπτουσα διαφορά είναι ή θεωρείται επίναυλος) στους δημσιευμένους ναύλους, αυτό είναι άξιον απορίας. Η τελική τιμή είναι και πάλι αναμφισβήτητα ελκυστική, απλά είναι κάτι παραπάνω από €1.
Ο φίλος σου μάλλον έχει ευαίσθητη ακοή... Ακόμα και σε ένα τόσο μικρό αεροπλάνο, το πού κάθεσαι ίσως παίζει κάποιο ρόλο. Σου προτείνω να το δοκιμάσεις κι ο ίδιος για να πειστείς ότι τίποτε το παράξενο δε συνέβη.
Θα προσπαθήσω να σου λύσω την απορία αγαπητέ Άκη:
Στο σκέλος Αλεξανδρούπολη-Αθήνα, ο φίλος σου χρεώθηκε €12.00 μόνο για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (λανθασμένα γνωστό ως Σπατόσημο -διεθνής κωδικός φόρου: GR). Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τον φόρο GR (€12.00), ήταν επίναυλος ή και επασφάλιστρο ή service fee.
Στο σκέλος Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, ο φίλος σου πλήρωσε:
€12.00 για το Τέλος Εκσυγχρονισμού Αεροδρομίων (κωδικός φόρου GR)
€10.05 για το Τέλος Χρήσης Εγκαταστάσεων Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WP)
€4.43 για το Τέλος Ελέγχου Ασφαλείας Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (κωδικός τέλους WQ)
Ό,τι άλλο πλήρωσε εκτός από το ναύλο (€1) και τους ανωτέρω αναφερθέντες φόρους (σύνολο €26,48), ήταν επίναυλος ή επασφάλιστρο ή service fee.
Κάνε τις πράξεις και θα δεις πως η αξία της αερομεταφοράς σας (ποσό άνευ φόρων/τελών), κόστισε αρκετά παραπάνω από το πολυδιαφημισμένο €1. Τώρα, το πώς μία εταιρεία που μετράει 30 μέρες πτήσεων, έχει ήδη επιβάλει επίναυλο (αν και εφ' όσον η προκύπτουσα διαφορά είναι ή θεωρείται επίναυλος) στους δημσιευμένους ναύλους, αυτό είναι άξιον απορίας. Η τελική τιμή είναι και πάλι αναμφισβήτητα ελκυστική, απλά είναι κάτι παραπάνω από €1.
Ο φίλος σου μάλλον έχει ευαίσθητη ακοή... Ακόμα και σε ένα τόσο μικρό αεροπλάνο, το πού κάθεσαι ίσως παίζει κάποιο ρόλο. Σου προτείνω να το δοκιμάσεις κι ο ίδιος για να πειστείς ότι τίποτε το παράξενο δε συνέβη.