cookie
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 24/03/2009
- Μηνύματα
- 8
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TZF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Πληροτητες Πτησεων
Τρίτη 30.06.09 Χανιά-Αθήνα, απογευματινή πτήση. Καθυστέρηση 30 λεπτών. 80% πληρότητα στο DASH (καλά το γράφω?) το οποίο μου φάνηκε μεν πολύ πιο ευρύχωρο από το Γαίτης αλλά εντελώς "απεριποίητο". Σκισμένη η θήκη μπροστά από το κάθισμα, λερωμένο το τραπεζάκι. Η πτήση γενικά καλή, ο κυβερνήτης αλλοδαπός,ζήτησε συγγνώμη που μίλησε μόνο αγγλικά. Κακή εντύπωση μου έκανε το πλήρωμα καμπίνας. Η κοπέλα, αν και πολύ όμορφη, ήταν μάλλον εκνευρισμένη και αγενής με τους επιβάτες. 'Οταν μία κυρία τη ρώτησε τι ώρα θα φτάσουμε της απάντησε πολύ απότομα"ακόμα δεν έχουμε φύγει που να ξέρω?". Ο νεαρός (τρόπος του λέγειν) ήταν αλλοδαπός που δεν μιλούσε γρι ελληνικά και ,αν και ευγενέστατος, είχε προβλήματα να συνενοηθεί με ηλικιωμένες επιβάτιδες και χρειάστηκαν παντομίμες και διερμηνείς για να πείσει τη μία να κλείσει το κινητό της και την άλλη να δέσει το εγγονάκι της στην αγκαλιά της για απογείωση-προσγείωση. Δεν είναι ρε παιδιά απαραίτητο να μιλάνε τα πληρώματα καμπίνας ελληνικά? Δηλάδή σε ένα emergency τα call outs αυτό το παληκάρι θα τα έλεγε με διερμηνέα? Κακή εντύπωση μου έκανε και το grooming των πληρωμάτων, πετσάκια στο λαιμό, πολύ χοντρά πλαστικά λουριά ρολογιών, ο φροντιστής δε , άκουσον άκουσον δαχτυλίδια στα δάχτυλα και των 2 χεριών (τον έκαναν να μοιάζει με πλανόδιο πωλητή καρπουζιών). Ένα άλλο θεματάκι που εντόπισα, ελπίζω να μην με θεωρήσετε σπαστική, είναι ότι όταν μοίραζαν με το δίσκο τα σαντουιτσάκια, οι περισσότεροι επιβάτες έπιαναν κανα-δυο πριν αποφασίσουν πιο θα πάρουν τελικά πράγμα που με ψιλοαηδίασε. ίσως θα έπρεπε να τα μοιράζουν με άλλο τρόπο και όχι με το δισκάκι, να ρωτάνε τι θα ήθελε ο καθένας και απλά να του το δίνουν οι ίδιοι..Τελώς πάντων εγώ θα ξαναπετάξω αν το εισίτηριο είναι πιο φτηνό απο των άλλων 2 αλλά δεν ξετρελάθηκα.
Τρίτη 30.06.09 Χανιά-Αθήνα, απογευματινή πτήση. Καθυστέρηση 30 λεπτών. 80% πληρότητα στο DASH (καλά το γράφω?) το οποίο μου φάνηκε μεν πολύ πιο ευρύχωρο από το Γαίτης αλλά εντελώς "απεριποίητο". Σκισμένη η θήκη μπροστά από το κάθισμα, λερωμένο το τραπεζάκι. Η πτήση γενικά καλή, ο κυβερνήτης αλλοδαπός,ζήτησε συγγνώμη που μίλησε μόνο αγγλικά. Κακή εντύπωση μου έκανε το πλήρωμα καμπίνας. Η κοπέλα, αν και πολύ όμορφη, ήταν μάλλον εκνευρισμένη και αγενής με τους επιβάτες. 'Οταν μία κυρία τη ρώτησε τι ώρα θα φτάσουμε της απάντησε πολύ απότομα"ακόμα δεν έχουμε φύγει που να ξέρω?". Ο νεαρός (τρόπος του λέγειν) ήταν αλλοδαπός που δεν μιλούσε γρι ελληνικά και ,αν και ευγενέστατος, είχε προβλήματα να συνενοηθεί με ηλικιωμένες επιβάτιδες και χρειάστηκαν παντομίμες και διερμηνείς για να πείσει τη μία να κλείσει το κινητό της και την άλλη να δέσει το εγγονάκι της στην αγκαλιά της για απογείωση-προσγείωση. Δεν είναι ρε παιδιά απαραίτητο να μιλάνε τα πληρώματα καμπίνας ελληνικά? Δηλάδή σε ένα emergency τα call outs αυτό το παληκάρι θα τα έλεγε με διερμηνέα? Κακή εντύπωση μου έκανε και το grooming των πληρωμάτων, πετσάκια στο λαιμό, πολύ χοντρά πλαστικά λουριά ρολογιών, ο φροντιστής δε , άκουσον άκουσον δαχτυλίδια στα δάχτυλα και των 2 χεριών (τον έκαναν να μοιάζει με πλανόδιο πωλητή καρπουζιών). Ένα άλλο θεματάκι που εντόπισα, ελπίζω να μην με θεωρήσετε σπαστική, είναι ότι όταν μοίραζαν με το δίσκο τα σαντουιτσάκια, οι περισσότεροι επιβάτες έπιαναν κανα-δυο πριν αποφασίσουν πιο θα πάρουν τελικά πράγμα που με ψιλοαηδίασε. ίσως θα έπρεπε να τα μοιράζουν με άλλο τρόπο και όχι με το δισκάκι, να ρωτάνε τι θα ήθελε ο καθένας και απλά να του το δίνουν οι ίδιοι..Τελώς πάντων εγώ θα ξαναπετάξω αν το εισίτηριο είναι πιο φτηνό απο των άλλων 2 αλλά δεν ξετρελάθηκα.