spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.837
- Likes
- 591
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: Πληροτητες Πτησεων
Κι εγω την Κυριακή που επέστρεφα Θεσσαλονίκη με την τελευταία βραδινή είχαμε περίπου μια ωρα καθυστέρηση και πληρότητα γύρω στο 50-60%..ο εκπρόσωπος της εταιρείας βέβαια μας ζήτησε συγνώμη το παιδί και εξήγησε τι γίνεται (ότι ο πύργος δίνει ώρα αναχώρησης, οι καθυστερήσεις λόγω έργων..κτλ), αλλά με ελληναριό επιβάτες στου κουφού την πόρτα..Ακούστηκαν διάφορα φαιδρά όπως "θυμίζετε την Ολυμπιακή" ή "δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες εταιρείες με τις καθυστερήσεις, εσείς είστε καινούριοι πρέπει να προσέχετε...!"..
το σέρβις για να πω την αλήθεια, συμπαθητικό, όχι όμως κάτι ξεχωριστό ώστε να μην κοιτάς πρώτα την Α3 για χαμηλότερες τιμές..βέβαια σε 35-40΄ πτήση,δεν περιμένεις να σου βγάλει και κανα γουρουνόπουλο..
έχω 2 απορίες..όποιος ξέρει ας μου πει:
1.Αν και οι πρώτες 4 σειρές μεστο εμπραεράκι ήταν άδειες και ζήτησα να πάω μπροστά, η αεροσυνοδός ρώτησε τον πιλότο και μουπε δεν γίνεται γιατί στο Μακεδονία είχε καταιγίδα και πρέπει για λόγους κατανομής βάρους ναμαστε εκεί που μας βάλανε..μάλιστα ούτε στο τσεκ-ιν που ζήτησα να κάτσω μπροστά μου δώσαν άλλη θέση (είχα 14Α) γιατί λέει το σύστημα τους ξεκινάει από πίσω και τους δίνει τις θέσεις, και με προέτρεψαν να ρωτήσω μεστο α/φος..
Τι σχέση είχε ο καιρός με το που θα κάτσουμε; και δνε θαπρεπε αναλογα με τον αριθμό των επιβατών μεστο α/φος ναμαστε κατανεμημένοι ισομερώς και όχι όλοι απο πισω προς τα μπρος? όποιος ξερει τις ιδιαιτερότητες του Ε-145 σε τέτοια θέματα ας με φωτίσει
2. Γιατί στην τροχοδρόμηση ακούγεται τόσο έντονα το παραμικρό γύρισμα των τροχών πάνω στο διάδρομο (σαν να κολλάνε μικρα πετράδακια) αλλά και το creaking του όλου συστήματος τροχών-φτερών, ασχέτως με την παλαιότητα του ά/φους? τοχω παρατηρήσει και σ' άλλα regional jet όπως τα CRJ, όχι όμως στα βαριά αβρουδάκια...
Κι εγω την Κυριακή που επέστρεφα Θεσσαλονίκη με την τελευταία βραδινή είχαμε περίπου μια ωρα καθυστέρηση και πληρότητα γύρω στο 50-60%..ο εκπρόσωπος της εταιρείας βέβαια μας ζήτησε συγνώμη το παιδί και εξήγησε τι γίνεται (ότι ο πύργος δίνει ώρα αναχώρησης, οι καθυστερήσεις λόγω έργων..κτλ), αλλά με ελληναριό επιβάτες στου κουφού την πόρτα..Ακούστηκαν διάφορα φαιδρά όπως "θυμίζετε την Ολυμπιακή" ή "δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες εταιρείες με τις καθυστερήσεις, εσείς είστε καινούριοι πρέπει να προσέχετε...!"..
το σέρβις για να πω την αλήθεια, συμπαθητικό, όχι όμως κάτι ξεχωριστό ώστε να μην κοιτάς πρώτα την Α3 για χαμηλότερες τιμές..βέβαια σε 35-40΄ πτήση,δεν περιμένεις να σου βγάλει και κανα γουρουνόπουλο..
έχω 2 απορίες..όποιος ξέρει ας μου πει:
1.Αν και οι πρώτες 4 σειρές μεστο εμπραεράκι ήταν άδειες και ζήτησα να πάω μπροστά, η αεροσυνοδός ρώτησε τον πιλότο και μουπε δεν γίνεται γιατί στο Μακεδονία είχε καταιγίδα και πρέπει για λόγους κατανομής βάρους ναμαστε εκεί που μας βάλανε..μάλιστα ούτε στο τσεκ-ιν που ζήτησα να κάτσω μπροστά μου δώσαν άλλη θέση (είχα 14Α) γιατί λέει το σύστημα τους ξεκινάει από πίσω και τους δίνει τις θέσεις, και με προέτρεψαν να ρωτήσω μεστο α/φος..
Τι σχέση είχε ο καιρός με το που θα κάτσουμε; και δνε θαπρεπε αναλογα με τον αριθμό των επιβατών μεστο α/φος ναμαστε κατανεμημένοι ισομερώς και όχι όλοι απο πισω προς τα μπρος? όποιος ξερει τις ιδιαιτερότητες του Ε-145 σε τέτοια θέματα ας με φωτίσει
2. Γιατί στην τροχοδρόμηση ακούγεται τόσο έντονα το παραμικρό γύρισμα των τροχών πάνω στο διάδρομο (σαν να κολλάνε μικρα πετράδακια) αλλά και το creaking του όλου συστήματος τροχών-φτερών, ασχέτως με την παλαιότητα του ά/φους? τοχω παρατηρήσει και σ' άλλα regional jet όπως τα CRJ, όχι όμως στα βαριά αβρουδάκια...