Astra Airlines

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
ale3":1tddfnwh said:
Από την στιγμή που ΔΕΝ ανοίκεις στην εταιρία, γιατί τέτοια καούρα; Η μισή Ελλάδα είναι απλήρωτη, δουλεύει πέρα του 8ωρου κτλ κτλ (όσοι πια έχουν την τύχη να δουλεύουν) Τι το λες σαν να είναι ένα συνταρακτικό νέο; Αν δεν δουλεύεις γι αυτήν τι σε απασχολεί; Αν απασχολεί τους εργαζόμενους ή κάνεις τον κύριο και τους λες "συγνώμη εγώ δεν μπορώ να δουλεύω απλήρωτος" ή πας σε μια επιθεώρηση εργασίας (λέμε τώρα..) Αλλιώς κάθεσαι και δεν μιλάς! Δεν ξέρω αν χρωστάει ή όχι η εταιρία αλλά αν χρωστάει δεν πιστεύω ότι είναι η μοναδική στην Ελλάδα!


Δεν ξέρω τι ισχύει. Αλλά επί της αρχής και από ελάχιστο σεβασμό προς τους εργαζομένους τους και τους πελάτες τους, πρέπει οι πρώτοι να πληρώνονται και δεν υπάρχουν δικαιολογίες για καμία εταιρεία. Μπορεί να μην υπάρχει ρευστό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο άλλος είναι σκλάβος ή δουλεύει για την πλάκα του και δεν έχει δικαίωμα να μιλάει, είτε είναι υπάλληλος της εταιρείας είτε όχι. Είναι τουλάχιστον ντροπή να σκεπτόμαστε ''δεν βαριέσαι το κάνουν και όλοι οι άλλοι''...Έλεος με αυτή την χώρα, έχει πάει 100 χρόνια πίσω από όλες τις άλλες σε όλα τα επίπεδα!

Δεν καταλαβαίνεις ότι αύριο είναι η σειρά σου αν το ανεχθείς αυτό;
 
Είναι τουλάχιστον ντροπή να σκεπτόμαστε ''δεν βαριέσαι το κάνουν και όλοι οι άλλοι''...Έλεος με αυτή την χώρα, έχει πάει 100 χρόνια πίσω από όλες τις άλλες σε όλα τα επίπεδα!
σωστος.Εχει γινει μοδα στην Ελλαδα και νομιζουν οτι ειναι "μαγκια "να κλεβεις τον αλλο.Πολλους πρεπει να στειλουμε δωρεαν στην Σιβηρια .Καλο θα τους εκανε :mrgreen:
 
Έχω υπάρχει 6 μήνες απλήρωτος και ξέρω πως είναι... 'Εμεινα όμως στην επιχείρηση και "όλοι" μαζί βάλαμε νερό στο κρασί μας ..και σήμερα καταφέραμε να αντιστρέψουμε το κλίμα και να μην μας χρωστάει τίποτα. Ξέρω ότι τα πράγματα είναι δύσκολα. Επειδή όμως καλώς ή κακός λειτουργούμε με όρους της αγοράς και όχι δικούς μας...ή μένεις ή φεύγεις! Απλά τα πράγματα. Μακάρι να ήταν διαφορετικά. 'Οποιος θέλει υπάρχουν και οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους.

Εγώ με την εταιρία δεν έχω καμία σχέση. Στο airliners είμαι κάποιο χρονικό διάστημα και το παρακολουθώ ακόμα περισσότερο. Συχνά το φαινόμενο να ανοίγουν κάποια προφίλ, τα οποία είτε θα παινεύουν μια επιχείρηση ή θα την κράζουν. Εσύ έκανες προφίλ για να μας πεις ότι δεν έχουν πληρωθεί ; Έγραψες και το καταπληκτικό ότι η Άστρα πλουτίζει ΧΡΟΝΙΑ στις πλάτες των εργαζομένων της...Πόσα; 10; 20;
 
Εγώ λέω να κάνουμε έρανο για την astra τι λες; αμαρτία οι άνθρωποι πεινάνε.Εμπρός λοιπόν να κάνουμε τηλεμαραθώνιους για τα πεινασμένα αφεντικά της Ελλάδας!!!!!
Ζήτω το κεφάλαιο !!!!!!
 
Φυσικά και όταν κάποιος γράφει ότι η εταιρεία χρωστάει κρατάμε μια επιφύλαξη. Επειδή πρόκειται για την Astra που δεν έχει δώσει ξανά δικαιώματα σαν κάποιες άλλες αεροπορικές-τσίρκο (όλοι μας ξέρουμε ποιες) κρατάμε και μια δεύτερη επιφύλαξη. Αν το μέλος έχει γραφτεί την ίδια μέρα, τότε άλλη μια γιατί υπάρχουν και καλοθελητές. Για αυτό και άρχισα το ποστ μου με την φράση
''Δεν ξέρω τι ισχύει. Αλλά επί της αρχής..''
.

Αν όμως ισχύει, τότε ο εργαζόμενος ή εγώ ή εσύ έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε. Εγώ δεν θα δεχόμουν να πετάξω μαζί τους - όσο έχω αυτή την δυνατότητα - και θα φρόντιζα να το διαδώσω κιόλας. Προφανώς και υπάρχουν κάποιοι λόγοι που (πιθανόν) δεν πληρώνουν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα το εκλάβουμε σαν κάτι νορμάλ και θα κάνουμε τουμπεκί!

Και δεν θεωρώ ότι το να πας στην επιθεώρηση εργασίας είναι η πρώτη λύση αν πραγματικά δεν υπάρχουν τα φράγκα, αλλά τα ''ελαφρυντικά'' υπάρχουν αν πράγματι έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες εξεύρεσης ρευστού και η διοίκηση έχει μιλήσει με το προσωπικό για το τι συμβαίνει – δεν θέλω να σκέπτομαι ότι μπορεί τα αφεντικά να τσεπώνουν τα τσάρτερ και τα άγονα και να τα βάζουν στο παντελόνι αντί να πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους.

Όπως επίσης να μην πάμε στο άλλο άκρο να φωνάζουμε για το ''κακό Κεφάλαιο'' που έχει δαιμονοποιηθεί υπέρ του δέοντος, ξεχνώντας ότι το κεφάλαιο και το κέρδος είναι αυτό που δίνει εργασία σε πολλούς από εμάς και ότι αλλιώς θα ήμασταν με σχεδίες και με άμαξες (φαντάζομαι κάποιοι προτιμούν το σύστημα Αεροφλότ ή κρατική ΟΑ αλλά ας μην πάμε ξανά σε αυτά, σε αυτό το τόπικ τουλάχιστον) .
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
 
Στις ανεπτυγμένες δυτικές χώρες το κεφάλαιο προσφέρει όντως αξιοπρεπείς μισθούς,δεν είμαι κατά του κεφαλαίου φυσικά αλλά στην Ελλάδα αυτοί που έχουν το κεφάλαιο στην πλειοψηφία τους συμπεριφέρονται με την νοοτροπία του νταβατζή,αυτή είναι η αλήθεια για την Ελλάδα.
Δεν ξέρω αν χρωστάει λεφτά η Άστρα ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ αλλά γιατί κάποιος να πει ψέμματα;Έγω πιστεύω τις καταγγελίες που γράφονται εδώ γιατι έχει αποδειχθεί ότι στην συντριπτική πλειοψηφία τους είναι αληθής!!!!
 
Η ASTRA (και ΌΡΑΜΑ) άρχισε να έχει προβλήματα μάλλον όταν "ξεροενοικίασε" (Dry-lease) άφος Α320.
Το αφος υπέστει σοβαρή βλάβη τον Αύγουστο,που είναι παχιές οι μύγες και πολλοί οι τουρίστες.Οι συνέπειες ήταν μάλλον ευρείες και σοβαρές.Ζήτησαν μάλιστα απο την O.Air να τους διαθέσει αερόπλανο αλλά αυτοί έκαναν ναζάκια και είπαν "τσου,ζε σέλω".
 
Πτήσεις από Ελλάδα προς Ιράκ και Πακιστάν με Astra Airlines και Gold Star Aviation.
Συνένωση ελληνικών δυνάμεων, φέρνει τη χώρα μας κοντά σε Ιράκ και Πακιστάν, αφήνοντας χρήματα στην Ελλάδα.
Μία ακόμη σημαντική προσπάθεια εξωστρέφειεας της χώρας μας, αναφορικά με τον τουρισμό, αναμένεται να γίνει από τις 4 Φεβρουαρίου. Εκείνη τη μέρα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη τακτική πτήση της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας Astra Airlines, προς Ιράκ (Ερμπίλ) και Πακιστάν (Ισλαμαμπάντ και Λαχώρη).

Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται ως αποτέλεσμα της μακροχρόνιας δραστηριότητας της ελληνικής εταιρείας Gold Star Aviation, στο χώρο της πρακτόρευσης και αντιπροσώπευσης αεροπορικών εταιρειών. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι η Gold Star Aviation, λειτουργεί από το 1992 και αντιπροσωπεύει τις εταιρείες: Gulf Air (Μπαχρέιν), Jet Airways (Ινδία), Tap Air Portugal, Ethiopian Airlines, Aerosvit (Ουκρανία) και Bulgaria Air.

Δεδομένου ότι στη χώρα μας ζουν νόμιμα επί πολλά χρόνια πάνω από 50.000 Πακιστανοί και πολλοί Ιρακινοί, και υπήρχε κάποιο κενό απευθείας σύνδεσης των χωρών τους με την Ελλάδα, η Gold Star Aviation σε συνεργασία με την Astra Airlines, δίνει λύσεις στις μετακινήσεις με δύο πτήσεις την εβδομάδα, με αεροσκάφη Airbus. Κάθε Δευτέρα θα αναχωρεί από την Αθήνα, θα κάνει στάση στο Ερμπίλ και θα συνεχίζει για το Ισλαμαντάντ, ενώ κάθε Τετάρτη πάλι από την Αθήνα, με ενδιάμεση στάση στο Ερμπίλ θα καταλήγει στη Λαχώρη.

Η Astra airlines έχει ως βάση της τον Κρατικό Αερολιμένα Θεσσαλονίκης "Μακεδονία" και άρχισε να πετάει το καλοκαίρι του 2008. Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί στους τομείς πτητικής λειτουργίας, τεχνικής συντήρησης και επίγειας εξυπηρέτησης και είναι κάτοχος του Κοινοτικού Πιστοποιητικού Λειτουργίας Αερομεταφορά JAR – OPS – 1(AOC), ακολουθώντας αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας που υπόκεινται στη δικαιοδοσία της JAA και EASA.

Η Astra Airlines εκτελεί απευθείας ad-hoc και προγραμματισμένα ναυλωμένα δρομολόγια, έχοντας τη δυνατότητα πτήσης σε ώρες και ημέρες που εξυπηρετούν τον πελάτη. Αναλυτικότερα, εξυπηρετεί πτήσεις για: Ταξίδια επιβράβευσης (Ιncentive flights), Αθλητικές Εκδηλώσεις, Εκθέσεις, Μουσικές - Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, Κοινωνικές Εκδηλώσεις, Θρησκευτικό Τουρισμό και Μαθητικά ταξίδια. Παρέχει σε Ταξιδιωτικούς Πράκτορες, Ταξιδιωτικά Γραφεία, Αεροπορικές εταιρείες Airlines και Αεροπορικούς μεσίτες, τη δυνατότητα ναύλωσης πτήσεων για γκρουπ, αποτελούμενα από 50 άτομα έως και 112 άτομα, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές σε διάφορους προορισμούς τόσο στην Ελλάδα όσο και σττην Ευρώπη.

Περισσότερα, σύντομα.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
ΥΓ
Από NOVA SPOR FM το έκλεψα το άρθρο.
 
καλη κινηση και με καλες προοπτικες ειδικα αν αυτα τα δρομολογια χρησιμοποιηθουν και για τις αναγκες επιστροφης παρανομων μεταναστων.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top