Ασφάλεια ΟΑ

  • Thread starter Thread starter gioair
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
προς θεου τι λεμε τωρα?γιατι να το χρησιμοποιησω εσκεμμενα?????
ειναι απλο αυτο που λεω και δεν το καταλαβαινετε...εκανα σχολιο πανω σε αυτο με το σκεπτικο οτι το εχετε διαβασει επειδη ειναι 4 απαντησεις πανω απο μενα!!!(δεν το εκανα κοπι ουτε απο αλλο θεμα ουτε απο αλλο site...)
 
προς θεου τι λεμε τωρα?γιατι να το χρησιμοποιησω εσκεμμενα?????
ειναι απλο αυτο που λεω και δεν το καταλαβαινετε...εκανα σχολιο πανω σε αυτο με το σκεπτικο οτι το εχετε διαβασει επειδη ειναι 4 απαντησεις πανω απο μενα!!!(δεν το εκανα κοπι ουτε απο αλλο θεμα ουτε απο αλλο site...)

Έτσι όπως έκανες τη μεταφορά μιας εικασίας,ήταν σαν να επρόκειτο για δεδομένο.Σκέψου κάποιος που θα δει το post αυτό χωρίς να έχει διαβάσει τα προηγούμενα,τι θα καταλάβει.
 
Παρακαλώ πάρα πολύ προς όλους, όταν κάνουν αντιγραφή των λεγωμένων μου να αντιγράφουν ολόκληρες τις προτάσεις μου και όχι μεμονομένα κομμάτια αυτών (όσο μεγάλες και αν είναι αυτές, μερικές φορές). Υπάρχει εκ τούτου (άδολα, θεωρώ) ο κίνδυνος και η παγίδα αν θέλετε της διαστρέβλωσης μια προσωπικής παράθεσης που εν προκειμένω τίθονταν ως απάντηση στο φίλο pignu, που μου έγραφε κάτι σχετικά με τα βιβλία συμβάντων των κυβερνητών στα αερ/φη. Όχι τίποτα άλλο , αλλά κινδυνεύουμε να παρασυρθούμε πολύ εύκολα σε "αστοχίες" ή να στρέψουμε την συζήτηση μονομερώς εκεί που θέλουμε.
:arrow: (ήταν ένα μικρό ατόπημα της Αλεξάνδρας , το θέτω όσο πιο ηδύωνα μπορώ)
το κακό είναι όμως , πως η Αλεξάνδρα δεν αποκατέστησε τη φήμη μου , παρά αρκέστηκε να τονίζει πως σχολιάζει τα λόγια μου. Δεν έγραψα ποτέ κάτι τέτοιο.

imaginas":14rckhzl said:
Δε θυμάμαι να έχει πέσει κάποιο αεροπλάνο από τα μισθωμένα από την Hola.Απλώς οι δημοσιογράφοι,συμβάλλουν τα μέγιστα στη δημιουργία εντυπώσεων.Την τρίχα την κάνουν τριχιά,και στα αυτιά του απλού επιβάτη,σφυρίζει ο πανικός.

Να επισημάνω απλά , ότι το θέμα ανέκυψε από την εφημερίδα "Ελεύθερος τύπος" όταν πια η τεχνική βάση της ΟΑ είχε ήδη πάρει την αποφαση να αποσύρει το εν λόγω σκάφος από τον στόλο της. Όταν η πλέον έμπειρη Τ/Β της ΟΑ λαμβάνει μια τέτοια απόφαση, αυτό από μόνο του είναι είδηση , οι δημοσιογράφοι ζώντας σ' ένα helioβροχές νεφέλωμα το ανέπτυξαν κατόπιν κατά την κρίση τους.

manasta":14rckhzl said:
Πάντως αυτό που εγώ εισπράτω από συζυτήσεις με φίλους και συναδέλφους, είναι ότι ένα μεγάλο μέρος της καλής φήμης της ΟΑ στο τομέα της ασφάλειας έχει δυστυχώς χαθεί. Ο κόσμος συγκρίνει καινούργια Α320 συντηρημένα από Γερμανούς με τις ιπτάμενες νεκροφόρες της Hola

Νομίζω πως η ψυχή πια της ΟΑ δεν βρίσκεται ούτε σε γραφεία ούτε στο πιστό κοινό της , αλλά σε αυτούς τους ανθρώπους της Τ/Β και του ιπτάμενου προσωπικού της , που μάχονται με τις αποφάσεις της διεύθυνσης τους και με ότι αερ/φη έχουν για να κρατήσουν κάπου εκεί ψηλά τους έξι κύκλους. Ειδικά η Τ/Β προσπάθησε να βρει το μήττο της Αριάδνης μέσα από ένα λαβύρινθο οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπισε. Φυσικό όμως είναι στην επιλογή του κόσμου, και εγώ ακόμη το λέω, η προτίμηση στο να πετάξω με ένα καινούριο 320 μιας υγειούς εταιρείας από ότι με ένα 15ετίας 737.
(Οι περίοδοι χάριτος στην σύγχρονη Ελλάδα έχουν αρθεί)
 
Μόνο που την τελευταία παράθεση που έβαλες δεν την έγραψα εγώ αλλά ο manasta.Εγώ απλώς παρέθεσα το κείμενο για ν'απαντήσω.

Το α/φος που είχε πρόβλημα ή θα μπορούσε να είχε πρόβλημα ποιο ήταν;Είχα την εντύπωση ότι είναι το EC-KHI πού κάνει ακόμα δρομολόγια για την Ο.Α

Είμαι πεπεισμένος ότι η Ο.Α πετάει όχι λόγω διοίκησης,αλλά λόγω του προσωπικού της εδάφους και ιπταμένους,τεχνικούς,και διοικητικούς,που θέλουν να κρατήσουν ζωντανή την εταιρεία,σε αντίθεση με τη διοίκηση που θεωρώ ότι θέλει να την κλείσει.Πάντως ενθαρρυντικό είναι ότι η κίνηση μήνα μήνα αυξάνεται,σύμφωνα με τα στοιχεία που βρίσκω εδώ,που σημαίνει ότι μεγάλο μέρος των επιβατών θέλει την Ο.Α εν λειτουργία.
 
Το συγκεκριμένο κανάλι και ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος,μόνο εγκυρότητα δεν εμπνέουν.Και μετά τα γεγονότα Ζαχόπουλου,έκαναν ρεπορτάζ,και το θέμα το περιέστρεψαν στα γλυπτά του Παρθενώνα που έχουν κλέψει και εκθέτουν στο μουσείο του Λονδίνου.Αφού μας έκανε μια αναδρομή σε "αναγκαστικές" προσγειώσεις και στο πρόβλημα με το τζάμι,προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι η Ο.Α είναι επικίνδυνη;Αλήθεια,τολμάει κάποιο Ελληνικό κανάλι να μας πει για προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει η Β.Α με αεροπλάνα της;Ή η Β.Α δεν έχει προβλήματα;Πάντως η Ο.Α για πτήσεις προς ΗΠΑ και Καναδά χρησιμοποιεί Α340 και όχι Boeing 747 που είναι σαφώς πιο παλιά και πολυχρησιμοποιημένα α/φη.Επίσης,η Β.Α δεν είναι που είχε μπει ως σύμβουλος στην Ο.Α (ή κάποια θυγατρική της) και το πρώτο πράγμα που έκανε,ήταν να κόψει το δρομολόγιο προς Αυστραλία;Και τελικά,ούτε την αγόρασε ούτε τίποτα...Οι Άγγλοι έχουν ένα πρωτοφανές κόμπλεξ για την Ελλάδα,και παίρνουν δυστυχώς τροφή από τα Ελληνικά ΜΜΕ,που σαν κοράκια,επιθυμούν το κακό,για να πουλήσουν διαφημίσεις,και να έχουν 1 ώρα στα "παράθυρα" "ειδικούς"...
 
OFF TOPIC:
Νομίζω πως το βίντεο περισσότερα βέλη ρίχνει προς Μαγιόρκα μεριά παρά προς Αθήνα πάντως... Δεν υποστηρίζω πως οι Βρετανοί υπήρξαν ποτέ υπέρμαχοι των ελληνικών συμφερόντων (εκτός βέβαια, όπως και όλες οι μεγάλες δυνάμεις κατά το παρελθόν, από τις περιπτώσεις που τα συμφέροντα ταυτίζονταν), ωστόσο το γενικό συμπέρασμα που έβγαλα από τα τρία λεπτά ρεπορτάζ είναι πως η Hola ελέγχεται από την Ε.Ε. λόγω μέτριων επιδόσεων στα θέματα ασφαλείας, πως η Τ/Β της ΟΑ είναι σε θέση να ανακαλύπτει "κρυμμένα" προβλήματα και πως τα standards ασφαλείας της Τ/Β είναι υψηλότερα από αυτά της Hola. Το μόνο εξαιρετικά αρνητικό σχόλιο έρχεται στο τέλος και συγκεκριμένα στην αναφορά για εμμονή της διοίκησης σε wet lease λύσεις. Θα συμφωνίσω πάντως με την τελευταία σου φράση, πως οι δημοσιογράφοι στα μεγάλα ελληνικά και όχι μόνο κανάλια, περισσότερο με κοράκια μοιάζουν παρά με οτιδήποτε άλλο.
 
Top