seven4seven
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2004
- Μηνύματα
- 5.279
- Likes
- 790
- Περιοχή
- Airside
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- VHHH
Υποθετω βεβαια οτι δεν εμαθαν με αδεια αεροπλανα, ετσι?
Φοβάμαι πώς όχι.didis":26w1u35a said:.....Οκ !!! Τηρουμένων των αναλογιών το επίπεδο ασφαλείας της ΟΑ ήταν πολύ καλό.
Αυτό είναι το σκεπτικό μου.
jkar":3p5yd9bo said:Οι κανονισμοί εργασίας της ΟΑ ήταν, πανευρωπαϊκά και με τεράστια διαφορά, οι πιό "ξεκούραστοι" για το πλήρωμα, η τυποποίηση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, για την μεγάλη πλειοψηφία των κυβερνητών, και το κριτήριο της οικονομικής εκμετάλλευσης μόνον προαιρετικό .
Στην παραπάνω πρότασή μου να διευκρινίσω ότι απέφευγα να χρησιμοποιώ την ΟΑ από τη στιγμή που άρχισε να εντάσσει στο στόλο της τα 737 της Hola, τα οποία ήταν σε αισχρή κατάσταση, με τα πληρώματα να μη δέχονται να τα χρησιμοποιήσουν και τους μηχανικούς να... σηκώνουν τα χέρια ψηλά.GP707":32d8qva7 said:Αυτό όμως δεν σήμαινε ότι αισθανόμουν ανασφαλής όποτε έμπαινα σε αεροσκάφος της ΟΑ. Το αντίθετο μάλιστα. Και να διευκρινίσω ότι δεν έχω επαγγελματική σχέση με την αεροπορία και δεν έχω μπει (ούτε και πρόκειται) σε αμφιβόλου προέλευσης και ιστορίας αεροσκάφη και αεροπορικές εταιρίες.
GP707":2vifajsg said:Στην παραπάνω πρότασή μου να διευκρινίσω ότι απέφευγα να χρησιμοποιώ την ΟΑ από τη στιγμή που άρχισε να εντάσσει στο στόλο της τα 737 της Hola, τα οποία ήταν σε αισχρή κατάσταση, με τα πληρώματα να μη δέχονται να τα χρησιμοποιήσουν και τους μηχανικούς να... σηκώνουν τα χέρια ψηλά.GP707":2vifajsg said:Αυτό όμως δεν σήμαινε ότι αισθανόμουν ανασφαλής όποτε έμπαινα σε αεροσκάφος της ΟΑ. Το αντίθετο μάλιστα. Και να διευκρινίσω ότι δεν έχω επαγγελματική σχέση με την αεροπορία και δεν έχω μπει (ούτε και πρόκειται) σε αμφιβόλου προέλευσης και ιστορίας αεροσκάφη και αεροπορικές εταιρίες.
Για αυτά που γράφω έχω προσωπική άποψη για κάποια συγκεκριμένη φυσικά περίοδο, αλλά, φαντάζομαι ότι δεν θα είναι δύσκολο να βρεθούν στοιχεία για :didis":wichaq3r said:...Έχεις στατιστικά στοιχεία,που αποδεικνύουν τα γραφόμενά σου ή εκφράζεις προσωπική άποψη;
Ποιές υπερπλουστεύσεις ; μιλάγατε για ατυχήματα και υποστηρίζατε απόψεις μετρώντας και συγκρίνοντας ανακατεμένα θύματα, ατυχήματα και αιτίες, αυτό είναι υπεραπλούστευση, εγώ εξήγησα πώς μετράται η ασφάλεια στίς μεταφορές παντού στον κόσμο και μου λες για υπεραπλούστευση, μάλλον θα αστειεύεσαι.Nontas":wichaq3r said:Οι υπεραπλουστεύσεις δεν βοηθάνε καθόλου να γίνει μια ποιό ουσιαστική συζήτηση.
-Κανένα θέμα δεν έληξε και αυτή δεν είναι μια απλή διαίρεση, λέει κάποια πράγματαNontas":wichaq3r said:-Αν είναι να κάνουμε μια απλή διαίρεση στατιστικών καταλήγουμε στο "1.67"και λήγει το θέμα
-Το νούμερο αυτό βέβαια δεν σημαίνει πια τίποτα για την επιλογή του επιβάτη μια και δεν μπορεί πλέον να ταξιδέψει με την πΟΑ.
-δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο μίσος, πίκρα και αλληλοσπαραγμός.
Μιλάμε γενικά για την αεροπορική εκμετάλλευση που έκανε η παλαιά ΟΑ από την αρχή με τον Ωνάση μέχρι που έκλεισε. Την συγκρίνουμε με Ευρωπαϊκές εταιρείες που έκαναν ανάλογες αεροπορικές εκμεταλλεύσεις και με στοιχεία που είναι δημόσια και διαθέσιμα στο Internet.Nontas":wichaq3r said:Αν δούμε το θέμα λίγο πιό βαθειά για ποιά εταιρεία μιλάμε:-την ΟΑ του Ωνάση? την ΟΑ του δημοσίου?...... εταιρεία που έλεγε στην Boeing τι αεροπλάνο να κατασκευάσει...
Αγαπητέ, εκ του αποτελέσματος κρίνονται, γιατί για τό αποτέλεσμα υπάρχει η δραστηριότητα. Η εταιρείες υπάρχουν για να μεταφέρουν επιβάτες με ασφάλεια και αυτό είναι ένα από τα κριτήρια με τα οποία συγκρίνονται.menelaos":wichaq3r said:Για μένα το βασικό λάθος που γίνεται είναι ότι περιμένουμε να κρίνουμε από θανατηφόρα δυστυχήματα. Όταν μιλάμε για κάτι τόσο (ευτυχώς) σπάνιο όσο η πτώση ενός αεροπλάνου, οφείλουμε να κρίνουμε την ασφάλεια βάσει προβλημάτων που παρουσιάζονται από παράγοντες που ανάγονται στην εταιρία (προσωπικό, συντήρηση, πολιτική κλπ) και όχι βάσει αποτελέσματος.
A fatal event is defined as 'an event in which one passenger was fatally injured solely due to the operation of an aircraft.' The number of fatalities in each fatal accident is irrelevant in the statistics presented below
Δεν ξέρω ποιά αλήθεια ψάχνεις, η κουβέντα πάντως ήταν πόσο ασφαλής ήταν η παλιά ΟΑ και ένας ασφαλέστατος δείκτης σύγκρισης είναι αυτός που παρέθεσα. Εξήγησα γιατί.menelaos":wichaq3r said:...Επιπλέον ο μέσος όρος (οποιοσδήποτε μέσος όρος όσο weighted και να είναι, ακόμα και αν ξεχάσουμε τα συμβάντα χωρίς ευθύνη της εταιρίας) δε λέει ποτέ όλη την αλήθεια...
didis":3f2q0rwr said:Στη Σάμο οι ξένες εταιρείες στέλνουν ειδικά εκπαιδευμένα πληρώματα. Στη Ρόδο (που με το νοτιά είναι ότι πιο επικίνδυνο έχουμε) στο τέλος του 07 υπάρχει ακόμα το κουφάρι ενός AIRBUS. Και τέλος η ΒΑ απαγορεύει την προσγείωση τη νύχτα στο 34 στη Θεσσαλονίκη γιατί το θεωρεί ανασφαλές
Έξω αυτά δεν υπάρχουν.
Nontas":127ccejn said:Δυστυχώς σε τέτοια επιστημονικού επιπέδου συζήτηση με σοβαρά επιχειρήματα δεν έχω τα προσόντα να συμμετέχω.