Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλους

  • Thread starter Thread starter Panos81
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
gonso":3nt217g9 said:
Συγνώμη, αλλά ή παράκρουση έχω πάθει ή κάτι ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ έχει συμβεί στην υπόθεση της Ήλιος και δεν το πήρα χαμπάρι.

Φίλε μου oaicarus, ποιός από την επιτροπή και πότε, έχει πεί ότι το πόρισμα θα δείξει την ελλειπή συντήρηση ώς κύρια ή έστω δευτερεύουσα αιτία για την πτώση του συγκεκριμένου αεροπλάνου ? Άπό που βγάζεις τέτοια συμπεράσματα που μόνο αποπροσανατολιστικά και ανεύθυνα είναι?
Δηλαδή για το 747 της JAL που έπεσε το '85 και ρίχτηκαν οι ευθύνες στην συντήρηση της εταιρείας επείδη δεν πήραν χαμπάρι τις ρωγμές, μπορώ εγώ να πάρω ένα πανώ και να πάω έξω από το χρηματιστήριο του Τόκυο και να λέω ότι η JAL είναι για τα μπάζα? Λες να με αφήσουνε?

'Αμα (κούφια η ώρα που τ'ακούει) γίνει καμμιά στραβή σε αεροπλάνο της ΟΑ και βγεί το πόρισμα και πεί ότι λόγω περικοπών τα τελευταία χρόνια η συντήρηση των αεροσκαφών ήταν ελλειπής, δικαιούται η Easyjet ή η ένωση των υπαλλήλων της και να αποκαλεί την ΟΑ παραγκοεταιρεία? Σε καμμία περιπτωση.

Στο πόρισμα της Ήλιος, μπορεί από το ψάξε ψάξε να βγήκανε πολλοί λαγοί (μάλλον/σίγουρα). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι όποιες ατασθαλίες της εταιρείας δίνουν αυτομάτως συγχωροχάρτι σε πιθανές λανθασμένες ενέργειες από τους π.χ. (ήδη συγχωρεμένους) χειριστές ή ελεγκτές ή κάποιον συγκεκριμένο μηχανικό.

Η 'Ηλιος είναι χωμένη σε αρκετά βαθύ χαντάκι. Οι μικροπρέπειες της ΟΣΠΑ δεν χρειάζονταν

Να σου πω, επειδή προφανώς είμαι άριστος γνώστης της κινεζικής, σε σημείο που δεν ξέρω αν μιλάω ελληνικά ή κινέζικα... Αν προσέξεις στην προηγούμενη απάντησή μου, κάποιες λέξεις κυριαρχούν. Oι λέξεις, "αν βγει", "ίσως", "σε περίπτωση", κλπ. Και αν διάβαζες και μία σελίδα από το topic στο οποίο και εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει, θα έβλεπες πολλά:

https://www.airliners.gr/community/viewt ... &start=225

Αυτά αποτελούν δηλώσεις και του κ. Τσολάκη. Βεβαίως δεν είναι ηθικά αποδεκτό να λέγονται τέτοια πράγματα, αλλά όχι ότι είναι ψέματα κιόλας. Χώρια που το ατύχημα της JAL δεν οφείλεται σε κακή συντήρηση από πλευράς JAL. Η μοιραία επιδιόρθωση έγινε από τεχνικούς της Boeing και όχι της JAL. Μην ρωτάς εμένα λοιπόν, αν έχεις πάθει παράκρουση ή όχι. Γιατί σίγουρα πάντως, δεν έχω πάθει εγώ, όπως προσπαθείς να με πείσεις. Ούτε τρελός ούτε μυθομανής είμαι. Αν με ρωτάς, ναι η easy δικαούται να πει την ΟΑ παραγκοεταιρεία, αν λόγω περικοπών γίνει ελλιπής συντήρηση. Γιατί ακριβώς αυτό θα είναι. Και η ΟΑ, και η LH και η AF και η KL και όποια βρεθεί στη θέση της Helios, να χτυπήσω ξύλο. Αν λοιπόν βγει αυτό για τη Helios, ναι, είναι παραγκοεταιρεία και αν πράγματι αυτό ισχύει, πέθαναν 121 άνθρωποι τζάμπα. Κάθε άλλο λοιπόν περιττεύει.
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

oaicarus":rhtm9erp said:
με δεδομένο πως, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των "υπευθύνων", η αιτία συντριβής πράγματι οφειλόταν σε ελλιπή συντήρηση...................................................... πολύ απλά όταν μία εταιρεία χάνει ένα αεροσκάφος της λόγω ελλιπούς συντήρησης (και τόσο κραυγαλέας μάλιστα περίπτωσης, σύμφωνα με τους ερευνητές)

Εγώ αγαπητέ μου διάβασα αυτά. Τα έγραψες εσύ και δεν είναι κινέζικα. Μιλάς για "δεοδομένο" και ότι "πράγματι" και για "κραυγαλέα"κλπ κλπ. Αυτά είναι από τα δικά σου πόστ. Ρώτησα απλά από που προκύπτουν αυτά που έγραψες. Στο link που παρέθεσες δεν βρήκα την απάντηση.

Εγώ κάπου εδώ τελείωσα το πρόγραμμά μου και θα παρακολουθήσω σιωπηλός για να μην ξαναμπώ σε μακροσκελείς και μάταιες "κοκορομαχίες".
 
Re: Ας δουν τα χάλια τους και να μην ασχολούνται με τους άλλ

gonso":n5lz3kof said:
oaicarus":n5lz3kof said:
με δεδομένο πως, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των "υπευθύνων", η αιτία συντριβής πράγματι οφειλόταν σε ελλιπή συντήρηση...................................................... πολύ απλά όταν μία εταιρεία χάνει ένα αεροσκάφος της λόγω ελλιπούς συντήρησης (και τόσο κραυγαλέας μάλιστα περίπτωσης, σύμφωνα με τους ερευνητές)

Εγώ αγαπητέ μου διάβασα αυτά. Τα έγραψες εσύ και δεν είναι κινέζικα. Μιλάς για "δεδομένο" και ότι "πράγματι" και για "κραυγαλέα"κλπ κλπ. Αυτά είναι από τα δικά σου πόστ. Ρώτησα απλά από που προκύπτουν αυτά που έγραψες. Στο link που παρέθεσες δεν βρήκα την απάντηση.

Εγώ κάπου εδώ τελείωσα το πρόγραμμά μου και θα παρακολουθήσω σιωπηλός για να μην ξαναμπώ σε μακροσκελείς και μάταιες "κοκορομαχίες".

Μάλλον, έχουμε ξεφύγει τελείως. Το δεδομένο και το πράγματι, ακολουθούνται από κάποιες λέξεις που επίσης σου ξέφυγαν, όπως για παράδειγμα το "σύμφωνα με τους ερευνητές".

Και αυτό το βρίσκουμε στο δεύτερο κατά σειρά ποστ της σελίδας που έγραψα (του χρήστη kostis), κάτω από το οποίο έχεις απαντήσει και εσύ.

Στο ότι είναι κραυγαλέα η περίπτωση, αναφέρομαι καθότι μου φάνηκε περίεργο, οι ερευνητές να κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα τόσο σύντομα. Άρα κάτι θα πρέπει να ήταν πασιφανές, ώστε να τα λένε αυτά.

Εσύ μπορεί να διάβασες αυτά, παρέλειψες όμως το ποστ που έκανα μετά από το δικό σου, και στο οποίο νομίζω σου απάντησα.



Όπως και να έχει, εγώ τα ίδια θα πω και για κάθε εταιρεία που θα έχει ένα τέτοιο ατύχημα. Είτε λέγεται Ήλιος, είτε λέγεται Ο.Α. είτε λέγεται Qantas. Για μένα δεν παίζει τόσο ρόλο σε ποια εταιρεία έγινε το δυστύχημα, όσο το γιατί έγινε. Και σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι αν πρόκειται για αμέλεια του πληρώματος ή των μηχανικών, ή οποιουδήποτε, τότε μάλλον υπερβαίνει τα όρια του αποδεκτού. Δεν δίνει κανείς βέβαια το δικαίωμα ούτε και μπορεί η ΟΣΠΑ και η κάθε ΟΣΠΑ να διαφημίζεται στις πλάτες των 121 θυμάτων. H πράξη είναι από εμένα ηθικά καταδικαστέα, όμως δεν είναι σίγουρο ότι λένε και ψέματα. Αυτή ήταν η ένστασή μου στα λεγόμενά σου. Ούτε εσύ μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το αεροπλάνο ήταν σε άριστη κατάσταση, ούτε και εγώ διατείνομαι ότι το αεροπλάνο ήταν σαράβαλο.

Υ.Γ. Η φράση "με δεδομένο", δεν σημαίνει ότι το πόρισμα είναι δεδομένο ότι θα βγει έτσι. Σημαίνει ότι έχει ειπωθεί κάτι, αφού έχει βγει κάποιος και το έχει πει. Έκφραση είναι.
 
Τέτοιες κινήσεις διαμαρτυρίας, απλά δεν μπορούν να διαγράψουν και το παρελθόν μίας εταιρίας. Όλοι έχουν βάλει το χεράκι τους και δεν πρέπει να το ξεχνούν. Έφτασε η ώρα του θερισμού. Λυπηρό αλλά ρεαλιστικό. Τώρα, το να φτάνεις και να μπαίνεις σε σύγκριση με την Helios, ε τότε απλά δεν έχεις συνειδητοποιήσει το τέλος που έχει έρθει. Ή προσπαθείς να προκαλέσεις στον κόσμο το αίσθημα απαξίωσης για μία λύση που δεν έχει αντίδοτο. Κρίμα.
 
Φαίνεται ότι η ιδεολογία που τροφοδοτεί με δηλώσεις το γραφείο τύπου του κ. Αλαβάνου (ε... συγγνώμη, της ΟΣΠΑ εννοούσα) δεν καταλαβαίνει. Λοιπόν, να βάλουμε κι εμείς ένα τεράστιο πανώ, σαν κι αυτό που ανεβάσανε στο μέγαρο μουσικής, να το βάλουμε στον πύργο ελέγχου του Βενιζέλος, και να θυμίζουμε στον κόσμο

1) τα πέντε θανατηφόρα ατυχήματα της παραγκοεταιρείας που λέγεται ΟΑ
2) την άποψη που έχουν για την ΟΑ οι ξένοι επιβάτες
3) τα συσσωρευμένα χρέη που φόρτωσαν στον έλληνα φορολογούμενο όλα αυτά τα χρόνια οι ΟΑ
4) τη ζημιά που προκαλούν στην Ελληνική Οικονομία η συνεχιζόμενη 'δράση' των ΟΑ
5) τις συνέπειες που θα είχε σε μια οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική εταιρεία η μη καταβολή Σπατόσημου και ΙΚΑ επί χρόνια

και τέλος,

δίπλα σε κάθε ένα, τα αντίστοιχα της ...Aegean. 1) Μηδενικά ατυχήματα 2) άριστη αντίληψη από τους επιβάτες, και επιβράβευση με συμμετοχή στη Star 3) τη μηδενική επιβάρυνση στον Έλληνα φορολογούμενο 4) τη θετική επίδραση που έχουν στην επαρχία τα φτηνά (αν κλείσεις νωρίς) εισητήρια 5) τη συνεχή καταβολή ΙΚΑ κλπ κλπ κλπ

Αντε ντε!!!!
 
george_a":1remyqqp said:
1) Μηδενικά ατυχήματα


Objection! Αν και οχι ιδιαιτερος οπαδος της ΟΑ, να σου υπενθυμισω ποσα χρονια ειναι η μια εταιρεια στη δουλεια, και ποσα η ΑΕΕ? Τα θανατηφορα ατυχηματα γινανε (εν μερει) με αεροσκαφη (τυπο εννοω!) που γενικα ειχανε εκεινη την εποχη μια οχι ιδιαιτερα ασφαλη φημη, και που ειχανε την ευθυνη για αρκετα (πολλα) θανατηφορα ατυχηματα!

ΟΚ ας μην ξεχναμε οτι η τεχνολογια προχωραει με αποτελεσμα τα λαθη που οφειλονται στον ανθρωπινο παραγοντα να μειωνονται! Δηλαδη, μη μου συγκρινεις ενα DC-3 (family), ενα YS-11, η ενα Shorts με ενα ATR-xx, με ενα Airbus A3xx η με ενα Boeing B7xx !!!!
 
george_a":1wvh7koj said:
1) τα πέντε θανατηφόρα ατυχήματα της παραγκοεταιρείας που λέγεται ΟΑ
2) την άποψη που έχουν για την ΟΑ οι ξένοι επιβάτες
3) τα συσσωρευμένα χρέη που φόρτωσαν στον έλληνα φορολογούμενο όλα αυτά τα χρόνια οι ΟΑ
4) τη ζημιά που προκαλούν στην Ελληνική Οικονομία η συνεχιζόμενη 'δράση' των ΟΑ
5) τις συνέπειες που θα είχε σε μια οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική εταιρεία η μη καταβολή Σπατόσημου και ΙΚΑ επί χρόνια

και τέλος,

δίπλα σε κάθε ένα, τα αντίστοιχα της ...Aegean. 1) Μηδενικά ατυχήματα 2) άριστη αντίληψη από τους επιβάτες, και επιβράβευση με συμμετοχή στη Star 3) τη μηδενική επιβάρυνση στον Έλληνα φορολογούμενο 4) τη θετική επίδραση που έχουν στην επαρχία τα φτηνά (αν κλείσεις νωρίς) εισητήρια 5) τη συνεχή καταβολή ΙΚΑ κλπ κλπ κλπ

Σωστά πολλά από αυτά που αφορούν τις Ολυμπιακές... αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί παράλληλα πρέπει να γίνεται αγιοποίηση της Aegean! :roll:
Είναι γνωστά και πολυσυζητημένα, τα αρκετά περσινά περιστατικά της Aegean (05-12-2004 Μυτιλήνη, 28-01-2005 Ρόδος, 31-01-2005 Σαντορίνη), όσο και άλλα θέματα που αφορούν τις συνθήκες εργασίας και αμοιβές των εργαζομένων της, κτλ... :roll:
 
Σωστά πολλά από αυτά που αφορούν τις Ολυμπιακές... αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί παράλληλα πρέπει να γίνεται αγιοποίηση της Aegean!

Σωστός.
Όποιος μπαίνει δε και σε αυτή την λούμπα, απλά δεν έχει ολοκληρωμένη και αντικειμενική άποψη επί του θέματος.
Τα "βαφτίσια" στην Ελλάδα είναι εθνικό χόμπι.
 
as min to thesoume ws agiopoiisi.
einai enas mallon lanthasmenos oros

egw tha protimousa to eilikrini epivraveysi.
sto katw katw an den mporoume na peisoume ton ellina gia tin mizeria tis OA, as ton peisoume oti kapou ekei dipla, yparxei mia etairia pou leitourgei pio apodotika gia to synolo tis ellinikis koinwnias.
 
Mporei na mh theloume orismenoi na to paradextoume logo ths megalhs istorikhs parousias ths OA stous Ellhnikous ouranous gia sxedon 50 xronia alla isws na einai kairos na agorasei h Athina Onassi to logotypo tou papou ths kai na to kanei mprelok, tsantes kai foularia ala follie follie h louis vuitton etsi wste na synexisei na to blepei o kosmos.

Etsi isws mporesoume na pame mprosta stis aerometafores giati alliws den blepw out dromologia Ellhnikwn etairiwn na engkainizwnte oute nea ypersynxrona aeroskafh na foroun xrwmata Ellhnikwn etairiwn. Akomh kai ta A340 twn OA synthrounte apo to kratos pou plhrwnei ta grammateia kati pou h EE dikaiws thewrei kratikh enysxhsh.

H twrhnoi twn OA den 3eroun oute na xrwmatisoun pia ena aeroskafos. Paradeigma oi straboi exi kykloi sto noikiasmeno aeroskafos ths Hola pou twra mas rezilevoun pali sto http://www.airliners.net
:?
 
Top