oaicarus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/01/2005
- Μηνύματα
- 276
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Athenes, Grece
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
gonso":3nt217g9 said:Συγνώμη, αλλά ή παράκρουση έχω πάθει ή κάτι ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ έχει συμβεί στην υπόθεση της Ήλιος και δεν το πήρα χαμπάρι.
Φίλε μου oaicarus, ποιός από την επιτροπή και πότε, έχει πεί ότι το πόρισμα θα δείξει την ελλειπή συντήρηση ώς κύρια ή έστω δευτερεύουσα αιτία για την πτώση του συγκεκριμένου αεροπλάνου ? Άπό που βγάζεις τέτοια συμπεράσματα που μόνο αποπροσανατολιστικά και ανεύθυνα είναι?
Δηλαδή για το 747 της JAL που έπεσε το '85 και ρίχτηκαν οι ευθύνες στην συντήρηση της εταιρείας επείδη δεν πήραν χαμπάρι τις ρωγμές, μπορώ εγώ να πάρω ένα πανώ και να πάω έξω από το χρηματιστήριο του Τόκυο και να λέω ότι η JAL είναι για τα μπάζα? Λες να με αφήσουνε?
'Αμα (κούφια η ώρα που τ'ακούει) γίνει καμμιά στραβή σε αεροπλάνο της ΟΑ και βγεί το πόρισμα και πεί ότι λόγω περικοπών τα τελευταία χρόνια η συντήρηση των αεροσκαφών ήταν ελλειπής, δικαιούται η Easyjet ή η ένωση των υπαλλήλων της και να αποκαλεί την ΟΑ παραγκοεταιρεία? Σε καμμία περιπτωση.
Στο πόρισμα της Ήλιος, μπορεί από το ψάξε ψάξε να βγήκανε πολλοί λαγοί (μάλλον/σίγουρα). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι όποιες ατασθαλίες της εταιρείας δίνουν αυτομάτως συγχωροχάρτι σε πιθανές λανθασμένες ενέργειες από τους π.χ. (ήδη συγχωρεμένους) χειριστές ή ελεγκτές ή κάποιον συγκεκριμένο μηχανικό.
Η 'Ηλιος είναι χωμένη σε αρκετά βαθύ χαντάκι. Οι μικροπρέπειες της ΟΣΠΑ δεν χρειάζονταν
Να σου πω, επειδή προφανώς είμαι άριστος γνώστης της κινεζικής, σε σημείο που δεν ξέρω αν μιλάω ελληνικά ή κινέζικα... Αν προσέξεις στην προηγούμενη απάντησή μου, κάποιες λέξεις κυριαρχούν. Oι λέξεις, "αν βγει", "ίσως", "σε περίπτωση", κλπ. Και αν διάβαζες και μία σελίδα από το topic στο οποίο και εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει, θα έβλεπες πολλά:
https://www.airliners.gr/community/viewt ... &start=225
Αυτά αποτελούν δηλώσεις και του κ. Τσολάκη. Βεβαίως δεν είναι ηθικά αποδεκτό να λέγονται τέτοια πράγματα, αλλά όχι ότι είναι ψέματα κιόλας. Χώρια που το ατύχημα της JAL δεν οφείλεται σε κακή συντήρηση από πλευράς JAL. Η μοιραία επιδιόρθωση έγινε από τεχνικούς της Boeing και όχι της JAL. Μην ρωτάς εμένα λοιπόν, αν έχεις πάθει παράκρουση ή όχι. Γιατί σίγουρα πάντως, δεν έχω πάθει εγώ, όπως προσπαθείς να με πείσεις. Ούτε τρελός ούτε μυθομανής είμαι. Αν με ρωτάς, ναι η easy δικαούται να πει την ΟΑ παραγκοεταιρεία, αν λόγω περικοπών γίνει ελλιπής συντήρηση. Γιατί ακριβώς αυτό θα είναι. Και η ΟΑ, και η LH και η AF και η KL και όποια βρεθεί στη θέση της Helios, να χτυπήσω ξύλο. Αν λοιπόν βγει αυτό για τη Helios, ναι, είναι παραγκοεταιρεία και αν πράγματι αυτό ισχύει, πέθαναν 121 άνθρωποι τζάμπα. Κάθε άλλο λοιπόν περιττεύει.